XXL Nutrition

Het grote "missing-DBB topic"

Bezoekers in dit topic

Edje ben ik geloof ik verantwoordelijk voor. :D Maar die vroeg er gelukkig ook niet een heel klein beetje om.

Verder ook nog Dani, Dutch_Windmill, en testo inderdaad. En masters niet zeiken! Jij hebt tenminste cynthia nog gescoord met de meetings. :mad:


Nope, EJ en zijn maatje NoBrains staan op mijn conduitestaat :D
 
Nope, EJ en zijn maatje NoBrains staan op mijn conduitestaat :D

Wanneer ga je weg? :mad: Ik kan nergens geen credit meer voor halen tegenwoordig. Oh ja! Ik ben de enige die opa ooit een kaart heb durven geven. :D Een dag later heb ik Big T gevraagd om mijn postvak-in met 5000 berichten te vergroten.
 
Laatst bewerkt:
THP1976 is ook spontaan verdwenen, had het ineens te druk met vrouwen en zo.
 
THP1976 is ook spontaan verdwenen, had het ineens te druk met vrouwen en zo.

Zoek geraakt in zijn snuffelkelder, op zoek naar obscure stukken over het Koreaanse conflict.
 
Waar is eigenlijk DressedInBlack oid gebleven.. onze grote IRA sympathisant met als motto test = best?
 
Waar is eigenlijk DressedInBlack oid gebleven.. onze grote IRA sympathisant met als motto test = best?

Verdwenen vanwege bedreigingen oid.
Toch wel een serieuze zaak zo'n internetforum.

OT: Grotesuriman. Nog zo eentje. Van de ene op de andere dag besloten te emigreren en nooit meer iets van zich laten horen.
 
Arnoldfan en Cutler. Ookal doen sommige leden ernstig hun best om hun plaatsen in te nemen worden deze twee leden toch wel node gemist en niet in de laatste plaats vanwege hun humoristische inslag.

Jaah! arnoldfan was lache.
Ik heb een slecht geheugen en kan zelf nooit op die namen komen. Maar nu ik ze lees, komen goeie herinneringen te boven.
En 't is waar wat je zegt, in die tijd waren er enkele mensen met durf tot provocatie en over the top humor terwijl dit nu een algemeen streven is geworden op DBB.

Strongman ook RIP, die kerel had het altijd goed voor en verdiende geen ban. Kon het gewoon niet goed hebben met ene mod en die heeft 'm dan ook gekicked volgens mij...
 
Verdwenen vanwege bedreigingen oid.
Toch wel een serieuze zaak zo'n internetforum.

OT: Grotesuriman. Nog zo eentje. Van de ene op de andere dag besloten te emigreren en nooit meer iets van zich laten horen.
Roidrage fo sho. :p

Denysis hoor je ook niet veel meer van, oh en die kreeften freak die kreeften zag lopen.. naam ff kwijt.
 
Romantisering van Arnoldfan en Cutler.."durf tot provocatie en over de top humor" :roflol: Dat waren gewoon volslagen idioten waarvan ik niet uitsluit dat ze een werkelijk gevaar voor zichzelf en hun omgeving vormen.
 
Je bent in de war met cirkel, klaas. Overigens ook een gemis.
 
Jaah! arnoldfan was lache.
Ik heb een slecht geheugen en kan zelf nooit op die namen komen. Maar nu ik ze lees, komen goeie herinneringen te boven.
En 't is waar wat je zegt, in die tijd waren er enkele mensen met durf tot provocatie en over the top humor terwijl dit nu een algemeen streven is geworden op DBB.

Strongman ook RIP, die kerel had het altijd goed voor en verdiende geen ban. Kon het gewoon niet goed hebben met ene mod en die heeft 'm dan ook gekicked volgens mij...

Strongman had een aanvaring met Big-T gehad die niet gunstig voor hem afliep.:p
 
Strongman had een aanvaring met Big-T gehad die niet gunstig voor hem afliep.:p

Aanvaring? Hij kon 'm gewoon niet hebben en liet dat meer en meer merken. :p
 
Je bent in de war met cirkel, klaas. Overigens ook een gemis.


Ja dat was ook een mooie ja, die Cirkel. Nu was die denk ik niet zo stom als de twee eerder genoemde figuren maar was wel van alles mis aan zijn wereldbeeld, die gast had ook een aardig verdoete achtergrond kan ik me herinneren. Kan ook zo maar zijn dat ik het een en ander door elkaar haal.
 
Ja dat was ook een mooie ja, die Cirkel. Nu was die denk ik niet zo stom als de twee eerder genoemde figuren maar was wel van alles mis aan zijn wereldbeeld, die gast had ook een aardig verdoete achtergrond kan ik me herinneren. Kan ook zo maar zijn dat ik het een en ander door elkaar haal.

Cirkel was die gast met die SS-vlag op zijn kamer.
En juist door de enigszins intelligente posts vond ik hem een stuk angstwekkender dan een arnoldfan en een cutler.
 
Ja dat was ook een mooie ja, die Cirkel. Nu was die denk ik niet zo stom als de twee eerder genoemde figuren maar was wel van alles mis aan zijn wereldbeeld, die gast had ook een aardig verdoete achtergrond kan ik me herinneren. Kan ook zo maar zijn dat ik het een en ander door elkaar haal.

Cirkel was die held met die ''rocknroll'' tattoo. Toen allemaal dbb'ers hem wezen op het feit dat dit van oorsprong bij negers vandaan kwam was hij er niet zo blij meer mee geloof ik. :roflol:
 
Ik begrijp niet hoe je het nou met Big T aan de stok kan krijgen, dat is juist een redelijke persoonlijkheid.
 
Edje ben ik geloof ik verantwoordelijk voor. :D Maar die vroeg er gelukkig ook niet een heel klein beetje om.

Verder ook nog Dani, Dutch_Windmill, en testo inderdaad. En masters niet zeiken! Jij hebt tenminste cynthia nog gescoord met de meetings. :mad:

shit dacht dat niemand dat wist hier :)
 
Back
Naar boven