AndroidHealthClinic

Het grote "missing-DBB topic"

Bezoekers in dit topic

Cirkel was die gast met die SS-vlag op zijn kamer.
En juist door de enigszins intelligente posts vond ik hem een stuk angstwekkender dan een arnoldfan en een cutler.


Hij wilde ook letterlijk met je afspreken om het gewoon als echte mannen uit te vechten, was die doodserieus over. Ik kan me herinneren dat hij een aantal keren via pm en karma zijn adresgegevens doorgaf aan mensen die het met hem oneens waren, van kom maar een keer langs :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Cirkel was die held met die ''rocknroll'' tattoo. Toen allemaal dbb'ers hem wezen op het feit dat dit van oorsprong bij negers vandaan kwam was hij er niet zo blij meer mee geloof ik. :roflol:


Volgens mij was er aanvankelijk maar één persoon die hem daarop wees ;)
 
Cirkel was die held met die ''rocknroll'' tattoo. Toen allemaal dbb'ers hem wezen op het feit dat dit van oorsprong bij negers vandaan kwam was hij er niet zo blij meer mee geloof ik. :roflol:

whaha dat weet ik ook nog wel :roflol: en hij miste een streepje op z'n tattoo
 
Ik begrijp niet hoe je het nou met Big T aan de stok kan krijgen, dat is juist een redelijke persoonlijkheid.

Heb n beetje schrik om dit openbaar te zeggen, maar hij is veranderd tegenover een jaar oid geleden. Alvast vind ik. Heeft precies een klikje gemaakt.
 
Waar is modric gebleven eigenlijk...? :o
 
.........
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Loca
Jaah! arnoldfan was lache.
Ik heb een slecht geheugen en kan zelf nooit op die namen komen. Maar nu ik ze lees, komen goeie herinneringen te boven.
En 't is waar wat je zegt, in die tijd waren er enkele mensen met durf tot provocatie en over the top humor terwijl dit nu een algemeen streven is geworden op DBB.

Strongman ook RIP, die kerel had het altijd goed voor en verdiende geen ban. Kon het gewoon niet goed hebben met ene mod en die heeft 'm dan ook gekicked volgens mij...

was die mod niet grote T?:D
 
Cirkel was die held met die ''rocknroll'' tattoo. Toen allemaal dbb'ers hem wezen op het feit dat dit van oorsprong bij negers vandaan kwam was hij er niet zo blij meer mee geloof ik. :roflol:

Hehehe was het ook niet zo dat zijn tattoo scheef op zijn lichaam stond? :roflol:
 
.............
 
Laatst bewerkt:
Dit ging toen om karma in zen log.

Het ging meer om het feit dat Strongman Big T verweet van slechte argumentatie en 'm daarmee op jutte en op een manier kleineerde. Althans zo voelde ik het aan. Raar dat ik dit nog weet met mijn goudvisgeheugen.

Damn waarom weet ik deze shit. En jullie!! haha
 
Back
Naar boven