Fitness Seller

Het grote moppentopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sport2000

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
6.796
Waardering
29
ff allemaal een mop dumpen ja :)

--------------------------------------------------------------------------------

Hoe noem je een hondje zonder poten??



Maakt niet want als je m roept komtie toch niet:roflol:
 
Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?

een loop.

==============================

Hoe noem je een dode vlieg?

een loop.
=================================

noem een kleur onder de 10

woensdag.

=================================

hoe noem je een eend met twee koppen?
een tweend...

=================================

er loopt een belg door de woestijn, vind ie een kameel. maar die kameel vind van niet...

===============================

komt er een man bij de dokter zegt de dokter: kan ik iets voor u doen
zegt de man: nee ik kijk nog even rond...

================================

Man 1: hoe gaat het?
Man 2: Goed goed, en met jou?
Man 1: heel goed, pasgeleden vond ik een vrouw vastgebonden op het spoor en bevrijde haar.
Zij was dolgelukkig en wij hadden coïtus joh! Echt alle standjes enzo en ze hield niet meer op!

man 2: Als ze zo goed was dan heeft ze je zeker ook gepijpt.
Man 1: Nou nee ik kon haar hoofd niet meer vinden

=================================

Jantje : Mamma,mamma!! Pappa heeft zich op de zolder opgehangen
- Moeder als een gek naar boven...-

...Moeder : Maar Jantje,ik zie niets
Jantje : 1 April, Hij hangt in de kelder

zo mijn bijdrage :D
 
noem een kleur onder de 10

woensdag.

=================================

Jantje : Mamma,mamma!! Pappa heeft zich op de zolder opgehangen
- Moeder als een gek naar boven...-

...Moeder : Maar Jantje,ik zie niets
Jantje : 1 April, Hij hangt in de kelder

:roflol:
 
Jantje : Mamma,mamma!! Pappa heeft zich op de zolder opgehangen
- Moeder als een gek naar boven...-

...Moeder : Maar Jantje,ik zie niets
Jantje : 1 April, Hij hangt in de kelder

zo mijn bijdrage :D

Tering:roflol:!!!!!!!1
 
Man 1: hoe gaat het?
Man 2: Goed goed, en met jou?
Man 1: heel goed, pasgeleden vond ik een vrouw vastgebonden op het spoor en bevrijde haar.
Zij was dolgelukkig en wij hadden coïtus joh! Echt alle standjes enzo en ze hield niet meer op!

man 2: Als ze zo goed was dan heeft ze je zeker ook gepijpt.
Man 1: Nou nee ik kon haar hoofd niet meer vinden

:roflol:
 
Er kwam eens een marokkaan de winkel binnen,
hij kocht een hele kar vol, ging naar de kassa, en betaalde







:roflol:
 
2 belgen lopen over straat,de ene vind een spiegel en kijkt erin,en zegt"he die ken ik ergens van".
zegt de ander"geef die spiegel is aan mij dan"en hij kijkt in de spiegel en zegt"ja stomme ezel,dat ben ik!
 
Er was een Belgische man en die werkt in een flatgebouw, hij heet Karel, en hij is zijn werk zo spuugzat.
Dus op een dag zat hij in de kantine van het flatgebouw en kwam er een man naar hem toe en zegt: volgens mij gaat het helemaal niet goed met jou. Dus Karel zegt: ja dat klopt, maar hoe weet u dat? Nou zegt de man dat kan ik altijd zien, maar wees gerust ik heb een oplossing, je slaat gewoon een driedubbele wisky achterover, en gaat naar het dak van dit flatgebouw, springt eraf en dan zit je over 2 minuten gewoon weer hier in de kantine. Karel denkt van: ik ben wel aardig dronken maar dat ik van een flatgebouw afspring, zo dronken nog net niet. Weetjewat zegt de man ik doe het wel even voor. Dus hij gaat naar de top van het flatgebouw en springt eraf en zit zo weer terug in de kantine.
Nou zegt Karel als hij het kan, kan ik dat ook. Dus hij naar de top van het flatgebouw en springt eraf, boem dood.
Dus die man in die kantine lachen, zegt de barman: wat ben jij toch een ongelooflijke zak als je dronken bent Superman!

:roflol:
 
noem een kleur onder de 10

woensdag.

:scratch:
 
Er is een grote orkaan geweest in marokko en er zijn 15000 marokanen gestorven
de eu heeft besloten om hulp te bieden.
de duitsers sturen vredestroepen.
de engelsen sturen voedsel en de belgen sturen gewoon 15000 nieuwe marokanen
 
De Belgen gaan hun eerste raket lanceren. "En," vraagt een verslaggever, "waar gaat de reis naar toe?" "Awel", zegt de Belg, "wij gaan naar de zon." "Naar de zon?" vraagt de reporter, "Maar daar is het toch veel te heet? Bent u niet bang dat de raket zal smelten?" "Wat denkt gij?," antwoordt de Belg, "Wij zijn niet gek, hoor. We gaan natuurlijk 's nachts!"
 
Er werken een Belg en een Nederlander bij een fabriek. Ze zijn beiden schijtziek van hun werk.
Op een gegeven moment gaat de Nederlander naar de directeur, pist over hem heen, schijt over hem heen, slaat hem op z'n muil en zaagt het bureau doormidden en zegt:
"Zo, hier kom ik nooit weer''.
De volgende dag gaat die Belg naar de directeur en pist over hem heen, schijt over hem heen, slaat hem op z'n muil en zegt:
''Zo, ik werk voortaan alleen nog maar halve dagen"!
 
hoe zie je dat je achter een oldtimer rijd?????


zit een sticker op met feyenoord landskampioen:D

ow wat doe ik weer dom:bang:
 
Een Duitser, Nedelander en een Belg hebben een misdaad gepleegd en worden geëxecuteerd.

Als ze buiten voor het executiepeleton staan denkt de Nederlander:
'Ik heb geen zin om dood te gaan.'
Hij roept opeens keihard: 'Beren!!!'
De mannen van het executiepeleton kijken om. Op dat moment vlucht de Nederlander weg en is dus niet meer in gevaar.

Dan denkt de Duitser: 'Dat kan ik ook.'
Hij roept keihard: 'Tijgers!!!'
Weer kijken de mannen om en de Duitser vlucht.

De belg denkt dan even na, want hij wil ook wegkomen en roept daarna:
'VUUR!!!'
 
Terwijl ik vanmorgen in mijn auto geduldig op de Brusselse ring stond aan te schuiven,

kwam er een man, met een voetbalpetje in de Belgische driekleur naar mijn auto toegelopen.

Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen.



Ik deed het raam een stukje open, waarop hij zei "Hebt U het al op het nieuws gehoord!?!

"Het MAROKKAANS voetbalelftal is in Portugal zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen losgeld.

Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald,worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken!"



"Jesus", zei ik.



"Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren.", zei de man.



Terwijl ik mijn portemonnee tevoorschijn haalde, vroeg ik hem hoeveel men zoal gaf, waarop hij antwoordde:



"De meesten geven 5 liter".
 
================================

Man 1: hoe gaat het?
Man 2: Goed goed, en met jou?
Man 1: heel goed, pasgeleden vond ik een vrouw vastgebonden op het spoor en bevrijde haar.
Zij was dolgelukkig en wij hadden coïtus joh! Echt alle standjes enzo en ze hield niet meer op!

man 2: Als ze zo goed was dan heeft ze je zeker ook gepijpt.
Man 1: Nou nee ik kon haar hoofd niet meer vinden

=================================

Jantje : Mamma,mamma!! Pappa heeft zich op de zolder opgehangen
- Moeder als een gek naar boven...-

...Moeder : Maar Jantje,ik zie niets
Jantje : 1 April, Hij hangt in de kelder

zo mijn bijdrage :D

:roflol:!!!!!
 
Een afrikaan gaat naar de dokter en zegt ik wil nieuwe hersenen. Waarop de dokter zegt: welke wilt u nederlandse of belgische. DE afrikaan die vraagt 'wat is het verschil?'. De Nederlandse kosten 10000euro en de belgische 100euro. de afrikaan vraagt waarom kosten die meer?
Heb jij al eens een hollander met hersenen gezien ?
 
Een afrikaan gaat naar de dokter en zegt ik wil nieuwe hersenen. Waarop de dokter zegt: welke wilt u nederlandse of belgische. DE afrikaan die vraagt 'wat is het verschil?'. De Nederlandse kosten 10000euro en de belgische 100euro. de afrikaan vraagt waarom kosten die meer?
Heb jij al eens een hollander met hersenen gezien ?

:')
 
Een afrikaan gaat naar de dokter en zegt ik wil nieuwe hersenen. Waarop de dokter zegt: welke wilt u nederlandse of belgische. DE afrikaan die vraagt 'wat is het verschil?'. De Nederlandse kosten 10000euro en de belgische 100euro. de afrikaan vraagt waarom kosten die meer?
Heb jij al eens een hollander met hersenen gezien ?

:roflol:
 
Back
Naar boven