XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Na de zomervakantie ook beginnen voor Mn A2 rijbewijs, hier mensen met tips voor een leuke startersmotor om goed op te leren sturen? Budget rond de 4-5k.

Vind de Kawasaki ninja 400/z400 erg gaaf of n KTM duke alleen zijn deze vrij prijzig nog :p

Een supermoto?
 
Een supermoto?
Ja zoiets lijkt me ook wel wat alleen denk ik dat zoiets snel fout zal gaan. (Binnendoor weggetjes over heuvels, wheelies, op bouwplekken etc) weet niet of dat verstandig is :p
 
Ja zoiets lijkt me ook wel wat alleen denk ik dat zoiets snel fout zal gaan. (Binnendoor weggetjes over heuvels, wheelies, op bouwplekken etc) weet niet of dat verstandig is :p

Zijn juist heel wendbaar en makkelijk onder controle te houden. Spelen ga je toch wel doen.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Zijn juist heel wendbaar en makkelijk onder controle te houden. Spelen ga je toch wel doen.
True that, ben echt compleet nieuw in deze wereld. Heb je een paar merken waarvan je zegt; ver bin weg blijven?
 
Hoe groot is de kans dat je gecontroleerd wordt als je op een motor rijdt waar je eigenlijk nog niet op mag rijden? (>a2 rijbewijs).
 
Bumblebee gaat de deur uit, momenteel een ktm 990 t bj 2012 op het oog. Vrijdag proerrijden. Helaas zit de originele pijp er nog op, gekeken naar een slip on van akrapovic..1600 euries :eek: Mivv zit op 900 zag ik.

46548E25-7E9D-4781-971F-6299DCA332C1.jpeg
 
Gisteren proef gereden op de ktm smt 990 bj 2012. Motorzaak was wat boos toen ik terug kwam, het was dus niet de bedoeling dat je er 7 uur mee gaat rijden. Ik vind hem lekker sturen en heeft een fijne zit voor mijn bijrijder en mezelf. Stap je hierna weer op je racer dan besef je pas hoe kut je eigenlijk wel niet zit. Kwa vermogen mag het wel wat meer en hij is wat onrustig bij lage toerentallen in de 1 en 2. Voor zo'n 8000-9000 euro wil ik toch iets wat mij meteen overtuigd, dat deed dit helaas niet. Dus ik zoek iets met wat meer pit en waar mijn bijrijder redelijk tot goed op zit.

Ik zag nog een aprilia dorsoduro 1200 staan: thoughts?
Of een superduke, agusta brutale, gsx 1000 of een andere naked?

Mocht er iemand nog weten waar ik kuipdelen voor mijn oude gsxr 750 bj 2002 (geel/zwart) kan krijgen laat je dan zeker over horen!
 
Een Duc Multistrada 1200?
 
Een Duc Multistrada 1200?

Het uiterlijk spreekt mij niet aan, wel gaaf met 160 pk :thumb: Vind hem ook behoorlijk zwaar en prijzig. Budget is zo’n 8500.
 
Laatst bewerkt:
Steks jij hebt een sd toch? hoe zit dat voor je bijrijder?
 
Ik heb een sd gehad, mijn vrouw is nooit achterop geweest, die houd daar niet van. Het is te doen denk ik, maar het houdt niet over. Als een 990sd of sdr bevalt kan je daar denk ik wel de seat of het achterste subframe van de smt opzetten.

Een ducati streetfighter anders?
 
Gisteren proef gereden op de ktm smt 990 bj 2012. Motorzaak was wat boos toen ik terug kwam, het was dus niet de bedoeling dat je er 7 uur mee gaat rijden. Ik vind hem lekker sturen en heeft een fijne zit voor mijn bijrijder en mezelf. Stap je hierna weer op je racer dan besef je pas hoe kut je eigenlijk wel niet zit. Kwa vermogen mag het wel wat meer en hij is wat onrustig bij lage toerentallen in de 1 en 2. Voor zo'n 8000-9000 euro wil ik toch iets wat mij meteen overtuigd, dat deed dit helaas niet. Dus ik zoek iets met wat meer pit en waar mijn bijrijder redelijk tot goed op zit.

Ik zag nog een aprilia dorsoduro 1200 staan: thoughts?
Of een superduke, agusta brutale, gsx 1000 of een andere naked?

Mocht er iemand nog weten waar ik kuipdelen voor mijn oude gsxr 750 bj 2002 (geel/zwart) kan krijgen laat je dan zeker over horen!

Triumph Speed Triple?
 
Ik heb een sd gehad, mijn vrouw is nooit achterop geweest, die houd daar niet van. Het is te doen denk ik, maar het houdt niet over. Als een 990sd of sdr bevalt kan je daar denk ik wel de seat of het achterste subframe van de smt opzetten.

Een ducati streetfighter anders?


Triumph Speed Triple?

Deze drie aan mijn lijstje toegevoegd. Lijken erg leuke machines. Hoe zit de Triumph voor je bijrijder? Moto morini is met zijn enorme koppel en twee cilinder blok ook iets waar mij hart van overslaat hehe, er is wel weinig aanbod hiervan. En de streetfighter is ook gewoon een beest met 155 pk..en dan dat geluid....! Maar je zit daar aardig in je polsen.. Pff allemaal lastig als je rekening moet houden met een ander.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven