MuscleMeat

Het grote mukbang & fake eaters topic

Bezoekers in dit topic

Ectopiraat

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2020
Berichten
103
Waardering
187
Lengte
1m77
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Ik vind dit soort filmpjes fascinerend en het motiveert mij altijd enorm als ik een zwak moment heb tijdens het dieet. Dan weet ik weer waar ik het voor doe.

Je hebt van die extreme dikke Obese mensen die het echt opeten en je hebt ook een boulimia categorie die het uitspugen maar doen alsof ze heel veel eten.

Hier onder een paar voorbeelden:

Extreme binge eters:

Fake eters (zij spugen het uit tussendoor en knippen dat uit de video) deze categorie vind ik niet leuk:


Deel gerust je meest tenenkrommende en favoriete video's.
 
Deze trilogie :bow:

Originele video’s allemaal verwijderd :( Jammer dat er niet meer zulke content gemaakt wordt




 
erictheelectrik spuugt niks uit hij doet heel veel fietsen enzo
 
erictheelectrik spuugt niks uit hij doet heel veel fietsen enzo
Ik weet niet zeker of je sarcastisch bent maar zo niet dan bekijk zijn filmpjes eens met een afspeelsnelheid van 0,25 dan zie je hem grote happen nemen, flink kauwen en dan zie je hem nooit slikken en het beeld skipt dan. Vooral de video's waar hij eet voor een timer valt het erg op.😜😂
 
Ik kijk soms een stukje my 600lb life deels mee met de wederhelft en dat motiveert een beetje, maar heel gek vind ik van die 'karen' filmpjes nog beter werken of van die point of view filmpjes dat je aan de handen kunt zien dat ze zwaar overgewicht hebben

Jarenlang 10-20 kilo overgewicht gehad, dus een beetje hypocriet natuurlijk.

Zal dit ook eens gaan bekijken! Ze hebben wel kaakspieren!

Hier een karen voor je ;)

Karen
 
Erik is nog best te doen , de rest is gewoon vies
 
Ik kijk soms een stukje my 600lb life deels mee met de wederhelft en dat motiveert een beetje, maar heel gek vind ik van die 'karen' filmpjes nog beter werken of van die point of view filmpjes dat je aan de handen kunt zien dat ze zwaar overgewicht hebben

Jarenlang 10-20 kilo overgewicht gehad, dus een beetje hypocriet natuurlijk.

Zal dit ook eens gaan bekijken! Ze hebben wel kaakspieren!

Hier een karen voor je ;)

Karen
Dat kijk ik ook vaak en dat helpt idd wel als ik trek heb hahah

Ff bewaren dit topic :rolleyes:
 
Altijd inspirerend!
 
Back
Naar boven