AndroidHealthClinic

Het grote Oh Nee bijna 3 september topic

Bezoekers in dit topic

3 september begint me vakantie en dan stop ik met werken en ga weer naar school;)

3de jaar op Het Grafische Lyseum Utrecht..

leuke tags btw :sd:
 
3 september begint me vakantie en dan stop ik met werken en ga weer naar school;)

3de jaar op Het Grafische Lyseum Utrecht..

leuke tags btw :sd:

ga je dat geld dan niet missen?!
 
ga je dat geld dan niet missen?!

Dat geld mis ik zeer zeker, maar is een kwestie van priorieteiten stellen.
School vind ik belangerijk maar brengt nu nog geen geld op, geen geld of iig minder want ik blijf ernaast nog werken is gewoon minder uitgaan;)
 
3 september begin ik weer :(

ga nu naar 4e middelbaar, als ik een beetje mn best wil doen slijt ik nog ten minste 8 jaar op school :eek::angstig:
 
Wacht maar op het Mighty en Ari feestje op 1 september dat wordt veel gezelliger ;)
 
ben alweer 4 dagen naar school geweest van 8:45 tot 17:00 uur.. elke dag 2-3 (gast) colleges en opdrachten maken. Morgen direct al een presentatie en een toets :( pfff vond het niet erg om weer naar school te gaan maar dit is wel ff een minder leuke start.
 
ben alweer 4 dagen naar school geweest van 8:45 tot 17:00 uur.. elke dag 2-3 (gast) colleges en opdrachten maken. Morgen direct al een presentatie en een toets :( pfff vond het niet erg om weer naar school te gaan maar dit is wel ff een minder leuke start.

WOW.

Hoop dat ik dat niet ga krijgen. Veel succes dan maar met je presentatie. Je kan het ook zo zien, dan ben je der maar vanaf;)
 
11 September begint de pret weer :)
 
hoe meer ik in dit topic lees, hoe meer ik terugdenk aan het leren en de taken.. ik krijg eht zin om m'n inschrijving te annuleren en te gaan werken :rolleyes:
 
op 11 september begint de pret weer jippie!! met het vliegtuig naar school!!
 
Maandag weer keihard aan de bak...

Ik wil niet :(
 
nog 2 daagjes


:roflol:
 
Hij bedoeld ws na deze dag nog 2. :(
 
Back
Naar boven