AndroidHealthClinic

Het grote Oh Nee bijna 3 september topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
zo in de laatste week van de zomervakantie vraag ik me af wie er eigenlijk nog allemaal naar school moet gaan....


strebertjes en studentjes op dbb, verenigd u en laat van je horen


:D
 
Afgelopen woensdag alweer begonnen :(
 
Ach, de goede oude tijd, ik zou het nog wel eens een jaartje willen doen, als ik er geld voor kreeg :D
 
NEEEEEE!!!

Ik moet maandag weer:( Heb echt geen zin.

laatste jaar, dat wel:D
 
Ik voor de eerste maal niet meer, yeuh:D
Ben in juni gestopt met hoge school.
Heb in augustus jobke gevonden dat mij wel aanstond en naar randstad gereden en hoppaaaaaaaa aangenomen:D
Ben wel nogniet bezig, datum moet nog besproken worden wanneer men opleiding begint.
 
2de zit dan ofzo?!
In nederland zijn die data soms wat vroeger / later, raar landje.

Ik ga 3 september m'n vijfde jaar wetenschappen - wiskunde 8 uur (ASO) aanvatten
 
In nederland zijn die data soms wat vroeger / later, raar landje.

Ik ga 3 september m'n vijfde jaar wetenschappen - wiskunde 8 uur (ASO) aanvatten

Ja precies
 
Ach, de goede oude tijd, ik zou het nog wel eens een jaartje willen doen, als ik er geld voor kreeg :D

damn, same here bro', op school besefte ik niet wat een luizenleventje ik eigenlijk had, ik wou alleen maar zo snel mogelijk werken gaan :headbang:
 
Inderdaad 3 september, zelfs een beetje zin in na 11 weken vakantie :o
 
3 september is nog beroerder als 11 september.dan moet ik weer beginnen:(
 
raar mensen die hollanders, in de vakantie naar school gaan :rolleyes:


:p
 
ha ik ga lekker niet meer naar school! 24 uur baantje en voor de rest alleen maar vrije tijd!
 
wtf 11 weken vrij :s
Zou wel ideaal zijn voor een kuur , dat je 100% aan bb kan doen en geen enkele maaltijd hoeft te missen
bij hogeschool rotterdam moest ik met 5 weekjes doen
 
ha ik ga lekker niet meer naar school! 24 uur baantje en voor de rest alleen maar vrije tijd!

:scratch: wat doe je dan man? fulltime betaald?


on topic, sommige dagen wou ik dat ik ook nog naar school ging en vroeger wou ik er zo snel mogelijk vanaf :rolleyes:
 
moet ik weer aan het werk
 
yes ik mag lekker weer naar school maandag veel beter als werken:D
 
Momenteel bekijken: 11 (10 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
sanca, arjan1984, arnoldfan, Enjee, Enzyme, mammoth, Mikki, MMN, porterhouse, SHUTTERSPEED


nice topic blijkbaar :thumbs:
 
Back
Naar boven