AndroidHealthClinic

Het grote "onwetendheid in sportschool" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bale

Because I can
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2005
Berichten
783
Waardering
14
Mocht dit topic al bestaan, kan ik in ieder geval mn frustaties over mijn sportschool kwijt en kan hij verwijderd worden. Zo niet, dan hoor ik graag wat voor random shit andere leden naar hun toe gegooid krijgen in de sportschool. Gasten die in een hardcore gym trainen zullen hier waarschijnlijk geen last van hebben. Het is aan de andere kant ook wel grappig.

Hier een aantal opmerkingen die al in mijn sportschool voorbij zijn gekomen, dit zijn geen grappen en hier moet ik 4x per week mee leven. Ik zeg er meestal ook niks van omdat het zo retarded is dat ik meestal spontaan diarree krijg of de dag erna tijdelijk blind ben. Maar hier zijn ze:

Hij: "Ik groei niet echt omdat ik geen eiwitpoeder neem."
Ik: "Ok, heb je wel eens overwogen om het uit natuurlijke producten te halen? Vis, vlees, etc?"
Hij: "(lang nadenken) Nee man uit natuurlijke voeding is dat echt onmogelijk. Tenzij je iets van 10 eitjes per dag eet en zoveel zie ik niemand eten."
Ik: "Ik ga even verder trainen."


"Ik squat niet, vind dat geen goede been-oefening."


"Doe zoveel mogelijk herhalingen en setjes zonder rust achter elkaar met vrij weinig gewicht, dan bouw je echt massa."


"Het nadeel van deadliften is dat als je er even ook maar een weekje mee stopt je opeens rugblessures krijgt."


Dit zijn ze tot nu toe die ik me 1,2,3 kan bedenken. Ik garandeer je dat deze lijst snel aangevuld zal worden.
 
Haha mijn gym is vrij hardcore in de 'losse gewichten sectie', dus ik heb er weinig last van ;)
 
Nog erger zijn die figuren die vragen of ze even mee mogen bankdrukken als je bezig bent. En als je dan na het opwarmen er gewichten bij gaat hangen je direct excuusjes krijgt als, 'ja ik heb twee weken niet getraind dus ik ben nu eventjes niet zo sterk' of 'ik moet eventjes voorzichtig aandoen want ik heb wat last van me schouder' daar reageer ik niet eens meer op:)
 
Bij mij liet er iemand zijn schouder zien, en vroeg hoe kan ik dit gedeelte van mn biceps trainen
 
Whey wordt van tarwe gemaakt...
Squats zijn slecht voor je knieen.
Apparaten zijn beter dan met losse gewichten trainen.:rolleyes:
 
Gast van 60Kg @ 1m92 (:roflol:) doet heel de dag dumbbell curls thuis en laat mijn zn 22cm armen zien en zegt "Jah ik doe mijn best, ik train hard en gister had ik het "vleesje" van mn zus dr bord gejat en opgegeten"

:roflol:

:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
:roflol:
 
Belastend? ja.
Slecht? Nee.


Curls zijn belastend voor je ellebogen, maar worden ze daarom minder gedaan?

Dat is dus mijn punt.

Met squats zul je zeker kracht gainen, maar het geeft altijd belasting aan bepaalde gewrichten waardoor je dus (vooral met slechte techniek) alsnog problemen kunt krijgen.
 
Wat praten jullie allemaal veel in de gym ;)
 
2 van dezelfde gozer
waarom train jij altijd je benen?
waarom squat jij zo diep? ik vraag hem hoe het dan wel moet. Dus hij doet het voor; hij deed iets waarbij een quartersquat op een fullsquat zou lijken. 10 cm zakken :roflol: .. ik kon em gewoon niet meer serieus nemen en kreeg ik nog een "dan moet je het zelf maar weten" naar me hoofd. Was een jaar terug in healthcenter :roflol:
 
Toevallig heb ik dit daarnet nog meegemaakt.
Er traint een nieuwe kerel in onze gym en hij is echt wel sterk (dumbbell shoulder presses met 50kg dumbbell bijvoorbeeld). Daarstraks toen hij wegging stond ik toevallig aan de balie met een werknemer van de gym te praten. Ik zei tegen hem "hij is echt wel sterk". Kerel antwoordde "ja maar ik heb hem juist zien trainen en hij traint echt slecht"; dus ik vraag "hoezo". "Ja, ik zag hem net dippen en volgens mij dacht hij daarmee triceps te trainen..."

So ****ing what? Dippen dient toch om triceps (en borst) te trainen???

Ben er niet dieper op ingegaan om hem de schaamte te besparen.
 
Ik zei tegen hem "hij is echt wel sterk". Kerel antwoordde "ja maar ik heb hem juist zien trainen en hij traint echt slecht"; dus ik vraag "hoezo". "Ja, ik zag hem net dippen en volgens mij dacht hij daarmee triceps te trainen..."

So ****ing what? Dippen dient toch om triceps (en borst) te trainen???

Ben er niet dieper op ingegaan om hem de schaamte te besparen.

Misschien moet je de volgende keer als je met hem staat te praten eens een balletje opgooien over BIJSCHOLING ;)
 
sinds ik weg ben in die healtgym, valt dat wel mee.
 
Belastend? ja.
Slecht? Nee.


Curls zijn belastend voor je ellebogen, maar worden ze daarom minder gedaan?

Het is belastend dus de kans dat je ze nu en dan overbelast is groot.

Overbelasting = slecht.

Ik zeg niet dat squaten direct slecht is voor de knieën.

Maar hevige squatters lopen toch hogere kans op problemen mbt knieën.
 
Back
Naar boven