AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

herkuul

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
13.376
Waardering
798
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Vrouw snijdt penis van echtgenoot twee keer af

Fan Lung uit China is vader van 5 kinderen en verloor zijn penis door een wraakactie van zijn echtgenote. Hij had de e-mail verstuurd met de gsm van zijn echtgenote Feng, maar vergat zich af te melden. Toen de dertigjarige vrouw op de boodschap stootte, trok ze met een schaar naar de slaapkamer.
De 32-jarige man, die nietsvermoedend lag te slapen, voelde plots een pijnscheut en zag tot zijn verbazing dat zijn penis van zijn lichaam verwijderd was en naast zich in bed lag.

Fan Lung werd naar de spoedafdeling van het lokale ziekenhuis gebracht en na door middel van een uitgebreide operatie weer voorzien van zijn lid. Vervolgens werd hij in het ziekenbed bestormd door zijn vrouw, die voor een tweede maal een schaar bovenhaalde en de fallus van zijn lichaam scheidde. Ze wierp de penis door het raam en sindsdien ontbreekt elk spoor. Vermoedelijk heeft een hond of een kat het geslachtsorgaan opgepeuzeld.
 
Rare lui die chinezen.
 
Zoveelste 'gevalletje' van penisnijd in China.....
 
Thats what happens when you cheat on women!

huehue
 
Er zijn genoeg vrouwen die in dat opzicht ook maar wat aan lopen te klitten.

Hee, ik zei niet dat je er bij die vrouwen niets af mag snijden.. be my guest.
 
de e-mail.... de boodschap...

welke e-mail en welke boodschap, ging hij vreemd? vaag nieuwsbericht.
 
scherpe scharen hebben ze daar... brb even bestellen
 
vind je het gek dat ze die niet meer kunnen vinden micropenissen die aziaten :P
 
Wel epic dat ze het gewoon 2x doet en daarvoor zelfs naar het ziekenhuis gaat xD
 
Holy fucking crap man, das echt ziek! Zou hij haar tetten eraf knippen en der clit ofzo? Ik zou van verbijstering niet eens meer weten hoe ik moet reageren denk ik.
 
Holy fucking crap man, das echt ziek! Zou hij haar tetten eraf knippen en der clit ofzo? Ik zou van verbijstering niet eens meer weten hoe ik moet reageren denk ik.

ik zou gewoon in een balletje kruipen en wegkwijnen denk ik haha
Ongelooflijk dit ...
 
Wtfffffffff
 
domme kutt, goeie vriend ook die achter haar aankomt
 
Gebeuren tegenwoordig wel ergere dingen in good ol' Mexico.
 
Back
Naar boven