XXL Nutrition

Het Pauper Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Och och dit zijn dus de gekwetsten
Het geluid klinkt de laatste maanden vaker. Nederlanders met een migratie-achtergrond denken na over Plan B, een plan voor het geval dat. Ieder heeft z'n eigen doemscenario, maar in grote lijnen komt het voor de meesten hierop neer: Wilders haalt in maart de meeste zetels en/of sluimerend racisme onder Nederlanders slaat om in breed gedeelde vreemdelingenhaat.

Ik koester de grote hoop dat het allemaal niet nodig zal zijn

Sabiha, Marokkaans-Nederlandse student sociologie
En dus kijkt de 37-jarige Khadija Al Mourabit uit Amsterdam alvast naar vacatures in Marokko. 'Mijn Marokkaanse papieren heb ik al op orde.' Mounhim Tahtahi (42) uit Utrecht, vader van twee kinderen, is begonnen met extra aflossen op zijn hypotheek 'zodat ik m'n huis hopelijk kan verkopen met overwaarde, om een eventuele emigratie te bekostigen.'

Marokkaanse Nederlanders zoeken uitwijkplan: voor het geval dat - Binnenland - Voor nieuws, achtergronden en columns
Autochtone Nederlanders zoeken uitwijkplan: voor het geval dat | ThePostOnline

Bonusquote: Franse katholieken vluchten naar Rusland, zijn islam, criminaliteit en linkse media zat | ThePostOnline
 

Dat artikel :roflol:

- Voorbeelden van typische islamitische migranten (hoogopgeleid, koopwoning, met nederlander getrouwd.
- Steekproefje van de facebookpagina van T. Dibi
- Zelf heeft hij [Dibi] ook een noodplan: binnenkort gaat hij met een groepje vrienden naar het Marokkaanse consulaat om zijn papieren in orde te maken. :roflol:!!!!
 
Ik hou die gek niet tegen. Kijken hoe snel die beseft dat hij hier beter af is. Is allemaal show, zo heeft hij weer aandacht en mag hij zijn verhaal uitkotsen bj jinek of andere sufferdjes.
- Zelf heeft hij [Dibi] ook een noodplan: binnenkort gaat hij met een groepje vrienden naar het Marokkaanse consulaat om zijn papieren in orde te maken. :roflol:!!!!
 
Hahahahaha wat een sukkels! Als er 1 ding is wat absoluut garandeert dat er mensen op Wilders gaan stemmen, is de zekerheid dat er dan daadwerkelijk "minder minder minder" Marokkanen zijn. Helaas waarschijnlijk wel net de groep die alleen maar irritant is (SJW's en booslims) in plaats van crimineel, maar de bevolkingsgroep in kwestie zal niet malen om zo'n nuance.

Als Marokkanen zo'n probleem hebben met hun imago hier in Nederland, dan zou enige zelfreflectie wel op zn plaats zijn. Kruip niet voor de zoveelste keer in de slachtoffer rol, maar verstoot het criminele element uit jullie midden. Het ontkennen en verstoppen van dit element binnen jullie eigen gelederen is de reden dat "De Marokkaan" in zn geheel nu bestempeld wordt als crimineel. Zet zelf eerst maar eens een standaard die naar Nederlandse maatstaven correct is, dan ben je binnen een paar jaar van dat imago af en hoef je ook niet meer bang te zijn dat je hoeft te emigreren door Wilders.

Maar ja, het is nu eenmaal makkelijker om mij uit te maken voor racist (want een nationaliteit is tegenwoordig een ras, aldus het Nederlands gerechtshof :/ ) dus...."vuile racist" in 3.....2.....1...
 
Wist je dat meneer kweetniet door johan vlemmix werd gespeeld.
 
Waren meerdere kweetniets. Weet wel dat het goede vriend van hem is.
 
Laatst bewerkt:

Plasseks...

Serious_104ae1_324402.jpg


Vijfkoppige teams werken momenteel in shiften van 8 uur aan deze zaak. (24/7!)
 
Peter heeft ook al weer zo een 10 ruggen in zn zak gestoken door deze kwestie. Just sayin...
 
De NOS is dan ook schuldig aan haatzaaien. Het ergste vind ik nog wel dat de staatsomroep bewust de burger misleid met dit soort berichten. Dat de redactie niet genoeg research heeft gedaan geloof ik allang niet meer. Foutieve informatie verspreidt door de staatsomroep ten faveure van minderheden, met name moslims, gebeurd gewoon te vaak. Schrikbarend is het allang niet meer, tenzij je achterlijk naief bent of onder een rots zonder internet hebt geleefd de afgelopen 20 jaar.

Maar ook wanneer het over Rusland en met name Poetin gaat, wordt er alles aan gedaan om een slecht beeld te creëren bij de Nederlandse burger. Het geven van foutieve informatie en zelfs het bewerken van videobeelden, ondanks dat men op YouTube gewoon de echte kan vinden, zijn voor de NOS geen probleem. Onderstaand filmpje spreekt dan ook boekdelen.


En de burger? Die slikt alles voor zoete koek. Goebbels zou trots zijn.
 
Nederlandse Omroep Stichting - Wikipedia
  • De NOS kwam op 6 mei 2009 in opspraak toen het moest toegeven een uitzending gemanipuleerd te hebben. Het kwam hiermee naar buiten toen GeenStijl hen ervan beschuldigde dat het een applaus voor koningin Beatrix tijdens de Nationale Dodenherdenking van een dag eerder zelf van de feitelijke 14 tot 22 seconden had verlengd.[5] Hoofdredacteur Marcel Gelauff verklaarde het voorval tegenover de Volkskrant als een ongelukkige montage. Bij het monteren van de beelden voor een nieuwsonderwerp in het journaal was een stilte gevallen, die de NOS niet vond passen en daarom opvulde met geluid. In dit geval een tweede uitzending van een deel van het applaus. Volgens Gelauff was het niet de bedoeling van de NOS om 'de BV koningin vooruit te helpen'.
 
De NOS is dan ook schuldig aan haatzaaien. Het ergste vind ik nog wel dat de staatsomroep bewust de burger misleid met dit soort berichten. Dat de redactie niet genoeg research heeft gedaan geloof ik allang niet meer. Foutieve informatie verspreidt door de staatsomroep ten faveure van minderheden, met name moslims, gebeurd gewoon te vaak. Schrikbarend is het allang niet meer, tenzij je achterlijk naief bent of onder een rots zonder internet hebt geleefd de afgelopen 20 jaar.

Maar ook wanneer het over Rusland en met name Poetin gaat, wordt er alles aan gedaan om een slecht beeld te creëren bij de Nederlandse burger. Het geven van foutieve informatie en zelfs het bewerken van videobeelden, ondanks dat men op YouTube gewoon de echte kan vinden, zijn voor de NOS geen probleem. Onderstaand filmpje spreekt dan ook boekdelen.


En de burger? Die slikt alles voor zoete koek. Goebbels zou trots zijn.
zie eerdere post.
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar je schrijft alsof ik dat ergens stel. Nogmaals, ik vind het blindstaren op één bron of één richting van dezelfde bronnen onverstandig en bovendien niet vermakelijk. Telkens hetzelfde lezen. Tegelijkertijd het afschrijven van een bron omdat de achtergronden wellicht minder aanstaan vind ik te zwart wit.


Dat vind je goede bronnen? :roflol: Goede troll. En dan laatdunkend doen over wat ik allemaal post, waarbij ik niet pretendeer goede bronnen te posten. VK en NRC zijn kritiekloze boodschappers van de macht (Washington) geworden, geldt voor veel westerse media. Nederlandse pers papegaaien deze propagandadiensten kritiekloos na. Lijkt wel alsof je het state department erin terugleest. Google anders eens op o.a. Udo Ulfkotte.
 
Ik staar me niet blind op één bron, maar wanneer een bron zo overduidelijk aan propaganda doet, dan verliest het in mijn opzichte alle credibiliteit. Zo'n 'fout' kan je als nieuwsmedium maar eenmaal maken.

Het probleem voor mij is dan, wanneer deze bron zonder enige gene met opzet zulke foutieve informatie verspreidt, wat zegt dit dan over de betrouwbaarheid van hun andere items?
Blijkbaar heeft deze bron namelijk totaal geen problemen met het verzinnen van feiten.


Voor mij is de kous dan best wel snel af.
 
Back
Naar boven