AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1zgul94.jpg


:hahaha:
 
Laatst bewerkt:
Vier politiecombi's in brand gestoken in Anderlecht

media_xll_9687991.jpg

Vandalen hebben zondagnacht vier politiecombi's in brand gestoken in Anderlecht. Er vielen geen gewonden. De voertuigen stonden geparkeerd op de parking van het opleidingscentrum van de politie in Anderlecht en brandden volledig uit. "De brandweer moest ter plaatse komen, maar kon het vuur in zo'n twee uur tijd doven", zegt Pierre Meys, woordvoerder van de brandweer van Brussel.

Over de kosten van de schade kon de woordvoerster van de politiezone Brussel Zuid, Dorothée Cattrysse, nog niets kwijt. "De vier politiecombi's waren de enige die we hadden. Ze werden vaak ingezet bij noodgevallen of massabijeenkomsten, zoals betogingen en voetbalwedstrijden. Gelukkig hebben we ze niet elke dag nodig, maar we zullen bij noodgevallen voorlopig de hulp moeten inschakelen van andere politiezones in Brussel", aldus Cattrysse.

Hoe de vandalen net te werk gingen, is nog niet duidelijk. Er zou een onderzoek lopen, maar is er nog niemand in verdenking gesteld. "De laatste tijd is er wel meer geweld tegen de politie in het algemeen, maar dat heeft niet één specifieke reden. Er zijn een aantal groepen, zonder in detail te treden, die vijandig staan tegenover de politie", zegt de woordvoerster.

Politie anno 2017: Niet in staat om zichzelf te beschermen.

 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Hannelore de Groot
Vraag me af hoe Jelleke had gereageerd als men de draak had gestoken met pappa stotteraar Malle Hugo. Een huilende Aafke & Jelleke bij DWDD, Pauw en Humberto zeker en vast. Om de woorden van Liesbeth Wytzes te gebruiken: "God, verlos ons toch eens van die familie Brandt Corstius.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 2 · 5 uur
1506517_10205514728604855_6465909808571001784_n.jpg


Olaf Hendriksen
Of als er een bekende surinamer zou overlijden en dan met een surinaams accent voor gaan lezen.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 5 uur
12806139_1233235326691151_9098450204486535672_n.jpg
 
Het is inderdaad een vrij ongebruikelijke gelegenheid om een Nederlandse en Vlaamse provincie te kakken te zetten.

:hahaha:
 
Gewoon opheffen die zooi. Is sowieso al lang over zijn houdbaarheidsdatum heen. Beetje tijdrekken met muziekvideootjes en schijtlollige filmpjes. Vraag me echt af in wat voor dimensie dat publiek leeft als ze weer eens oprecht zitten mee te lachen met dat gewauwel aan tafel.
 
Doodslaan met baby zeehondjes die handel.
 
Ik vraag me af wanneer de zogeheten feministen eens solidariteit zullen tonen voor de vrouwen die worden onderdrukt door die pseudo-cultuur.
 
Toen ze in Vrouwenvleugel meespeelde was het nog wel leuk poppetje
 
Straks willen ze nog stemrecht ook! :mad:


:trollfacex:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven