Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Bonusquote - 'De verzorgingsstaat wordt door de massa-immigratie onhoudbaar' | ThePostOnline
'Er is aan de universiteit zoveel verbaal geweld tegen andersdenkenden'

Uit mijn onderzoek blijkt dat niet-westerse asielzoekers heel vaak in de bijstand zitten en economisch nauwelijks bijdragen. Mijn stelling is: de verzorgingsstaat wordt door de massa-immigratie onhoudbaar.

Ik kreeg haatmails van sommige collega’s. Dat noem ik ‘moral reading’: wanneer je de feiten door een morele lens bekijkt; kennis niet op waarheid beoordeelt, maar op de mogelijke politieke en morele gevolgen er van. In hun wereld ben je links, of je houdt je mond. In de menswetenschappen wordt de PvdA door velen al als verdacht rechts beschouwd. Je krijgt ook altijd dezelfde argumenten: rechtse mensen zijn dom, als je intelligent bent kom je vanzelf tot progressieve inzichten en rechtse mensen willen liever geld verdienen dan op de universiteit werken.

Elke vijfentwintig jaar verdubbelt de bevolking van sub-Sahara Afrika ongeveer. Ga dat maar eens uitrekenen: 1 miljard nu, 2 miljard rond 2040, 4 miljard over dik vijftig jaar. Ze groeien er tegen hun natuurlijke grenzen aan. Dat betekent: hongersnood en meer burgeroorlogen, dus maak die Giro555-actie maar doorlopend. Tientallen miljoenen Afrikanen willen naar Europa komen.

Als je die mensen allemaal toelaat, zoals D66 en GroenLinks willen – die geen bovengrens stellen aan het aantal vluchtelingen -, dan stort de verzorgingsstaat in. En dat kan in korte tijd gebeuren. We zien het aantal asielzoekers dat in de bijstand terecht komt nu al snel stijgen. Het aantal bijstandsgerechtigde autochtonen en niet-westerse immigranten is extreem uit verhouding. Er zijn ruim 2 miljoen niet-westerlingen en ruim 13 miljoen autochtonen in Nederland en nu al zijn er meer niet-westerse bijstandsgerechtigden. Autochtonen financieren dus een werkloze allochtone onderklasse.

Asielzoekers zitten zo ontzettend vaak een leven lang in de bijstand en betalen zo weinig belasting, die kosten over hun leven gemiddeld drie ton. Dus als je 100.000 asielzoekers binnenlaat, zoals onder Rutte II is gebeurd, dan kom je voor de eerste twee generaties uit op zo’n 70 miljard euro aan kosten: voor opvang, huisvesting, bijstand, ziektekosten, toeslagen, AOW. Voor die mensen betaalt de staat immers tot aan hun dood.

En oplossingen, zijn die er ook? Die zijn er:

We moeten heel beperkt vluchtelingen binnenlaten: bijvoorbeeld alleen christenen en jezidi’s, die massaal worden afgeslacht. Desnoods leasen we gebieden buiten Europa waar we oorlogsvluchtelingen onderbrengen en bescherming bieden. We moeten vluchtelingenverdragen opzeggen en duidelijk maken aan de migranten uit die regio’s: ga terug, je komt er niet in. En we moeten stoppen met hun thuislanden militair te destabiliseren.

Hele interview:
Cookies op AD.nl | AD.nl

Dat 'moral reading' is om van te kotsen, komt vaker voor dan menigeen denkt.
 
Laatst bewerkt:
'Hallo witte mensen' van Anousha Nzume: 'Bagger, een jankverhaal, pure groepsdiscriminatie' | ThePostOnline

Ik heb me door de voorpublicatie van het boek Hallo witte mensen van Anousha Nzume heen geprobeerd te lezen en wat interviews van haar nagelopen. Wat een bagger, wat een apekool, wat een jankverhaal, wat een laagwaardig schedelmeetverhaal. Het is de meest pure vorm van groepsdiscriminatie die ik in lange tijd heb gezien. Die verwarde beroepsjankerd verdient een hele lange sessie met een psychiater die heel diep over haar raciaal ingekaderd denken gaat doorvragen.

Tientallen verwijzingen en generaliseringen over “witten” en wat er mis is met de gedachtegang van die “witten”. Sinds wanneer is dit normaal geworden om dit zeggen? Sinds wanneer wordt “witten” niet als racisme gezien? Waar wij dachten om niet meer in kleur te mogen zien, iedereen gelijk te behandelen en als gelijk te zien, wordt Nederland nu haarfijn in een zwart-wit schaakbord opgedeeld en aangegeven wat wel of niet mag afhankelijk van het vakje waar je op staat. Omdat er racisme bestaat (ja, die bestaat) is de oplossing van Nzume blijkbaar: nog meer racisme en generaliseren. Zelfs haar naam Anna Steijn heeft ze veranderd in iets exotisch, want ze moet nu eenmaal concurreren in de discriminatie- en racisme-sector met islamieten en geloof me: concurrentie is moordend;

Gewentel in slachtofferschap
In Nederland, het meest tolerante land op aarde, is er inmiddels een hiërarchie van gekwetsten aan het ontstaan waarbij Nzume zwarte Nederlanders naar de top aan het helpen is. Waar zou deze vrouw zijn zonder het raamwerk van racisme? Het kanaliseert al haar falen, haar frustraties en ideeën. Ze moét de illusie van het institutionele culturele blanke racisme wel blijven omarmen, want zonder dit zou ze verloren zijn, in een oceaan van eigen verantwoordelijkheid.

Beste Anousha, laat ik je uit de droom helpen: niet wit privilege, maar zwart privilege bestaat: het mogen eisen dat je een ras mag uitzonderen en de schuld van alle ellende toebedelen, zonder daar ooit een weerwoord op te ontvangen van de ‘witten’. Het witte privilege waarover jij in jouw boek spreekt, bestaat niet. Het probleem van racisme wordt in stand gehouden door mensen zoals jij. Sterker nog, je wakkert het meer aan. En geloof me, ik probeer het principe van jouw geneuzel echt wel te begrijpen, maar het is zo inconsequent en hypocriet en weinig meer dan gewentel in slachtofferschap en zieligheid, dat ik spontaan begin te kotsen.

Hou. Hier. Mee. Op

- Ehsan Jami
Voormalig politicus, verdedigt mensenrechten.
 

Mensonterend.
 
Waar is de NKVD wanneer je ze nodig hebt?
 
Die jongste dochter had er niet veel zin an vandaag merkte ik
 
'Hallo witte mensen' van Anousha Nzume: 'Bagger, een jankverhaal, pure groepsdiscriminatie' | ThePostOnline

Ik heb me door de voorpublicatie van het boek Hallo witte mensen van Anousha Nzume heen geprobeerd te lezen en wat interviews van haar nagelopen. Wat een bagger, wat een apekool, wat een jankverhaal, wat een laagwaardig schedelmeetverhaal. Het is de meest pure vorm van groepsdiscriminatie die ik in lange tijd heb gezien. Die verwarde beroepsjankerd verdient een hele lange sessie met een psychiater die heel diep over haar raciaal ingekaderd denken gaat doorvragen.

Tientallen verwijzingen en generaliseringen over “witten” en wat er mis is met de gedachtegang van die “witten”. Sinds wanneer is dit normaal geworden om dit zeggen? Sinds wanneer wordt “witten” niet als racisme gezien? Waar wij dachten om niet meer in kleur te mogen zien, iedereen gelijk te behandelen en als gelijk te zien, wordt Nederland nu haarfijn in een zwart-wit schaakbord opgedeeld en aangegeven wat wel of niet mag afhankelijk van het vakje waar je op staat. Omdat er racisme bestaat (ja, die bestaat) is de oplossing van Nzume blijkbaar: nog meer racisme en generaliseren. Zelfs haar naam Anna Steijn heeft ze veranderd in iets exotisch, want ze moet nu eenmaal concurreren in de discriminatie- en racisme-sector met islamieten en geloof me: concurrentie is moordend;

Gewentel in slachtofferschap
In Nederland, het meest tolerante land op aarde, is er inmiddels een hiërarchie van gekwetsten aan het ontstaan waarbij Nzume zwarte Nederlanders naar de top aan het helpen is. Waar zou deze vrouw zijn zonder het raamwerk van racisme? Het kanaliseert al haar falen, haar frustraties en ideeën. Ze moét de illusie van het institutionele culturele blanke racisme wel blijven omarmen, want zonder dit zou ze verloren zijn, in een oceaan van eigen verantwoordelijkheid.

Beste Anousha, laat ik je uit de droom helpen: niet wit privilege, maar zwart privilege bestaat: het mogen eisen dat je een ras mag uitzonderen en de schuld van alle ellende toebedelen, zonder daar ooit een weerwoord op te ontvangen van de ‘witten’. Het witte privilege waarover jij in jouw boek spreekt, bestaat niet. Het probleem van racisme wordt in stand gehouden door mensen zoals jij. Sterker nog, je wakkert het meer aan. En geloof me, ik probeer het principe van jouw geneuzel echt wel te begrijpen, maar het is zo inconsequent en hypocriet en weinig meer dan gewentel in slachtofferschap en zieligheid, dat ik spontaan begin te kotsen.

Hou. Hier. Mee. Op

- Ehsan Jami
Voormalig politicus, verdedigt mensenrechten.



LOL, snapt die zeug dan niet dat die " witten" er wel voor zorgen dat al haar gekleurde

vriendjes ruimschoots van de verzorgingsstaat kunnen genieten ,

en Anna ,wil je echt eens pure racisme meemaken dan kan ik je een retourtje Rusland of

Kameroen aanraden (want daar ben je geen echte neger en als verwend Europees halfbloedje

ben je niet meer dan een wandelde portemonnee )
 
Laatst bewerkt:

Mensonterend.
36b17e5f_C_arDVPXUAA9LNX.gif.gif
 
Het is me toch wat dat Nederlandse koningshuis. :D
 
Laatst bewerkt:

Wel interessante zaak om te volgen
En weer een VVD'er die door het ijs zakt als het om integriteit gaat.
VVD opnieuw partij met meeste integriteitschandalen :: justitie

Geen enkele politieke partij komt zo vaak in het nieuws met integriteitsproblemen als de VVD. Afgelopen jaar kwamen er maar liefst vijftien nieuwe affaires met VVD-politici aan het licht.

De liberalen zijn daarmee verantwoordelijk voor een derde van het totale aantal schandalen in 2016. Het gaat dan bijvoorbeeld om wethouders, raadsleden of Kamerleden die zich schuldig maken aan corruptie, fraude, het lekken van vertrouwelijke informatie of misdragingen in de vrije tijd.
Maar wat was het ook alweer, ohja dankbaar dat het verkeerde populisme niet gewonnen heeft.
 
Back
Naar boven