XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Zal een grotere ophef zijn in Nederland als die 2 met The Donald op de foto staan.


Wat een land
 
:roflol: Wat bezielt zo iemand ook.

Wel typisch dat ze zo'n titel maken als er ook in staat dat die een 16 jarig meisje met een fles in t gezicht geslagen had, vind dat toch wel erger dan een 1 zijdig voedselgevecht.
 
De moslima krijgt niet, zoals jij, jail time maar werkstraf wegens 'zwakbegaafd'.
 
De moslima krijgt niet, zoals jij, jail time maar werkstraf wegens 'zwakbegaafd'.

Ik las dat je zei dat Xyzyx geen jail time kreeg omdat hij zwakbegaafd was.
Maar staat gewoon in dat artikel als uitspraak van de rechtbank
 
Amerikaan hangt vlag buiten: 'Dit is nazi-Amerika!'

:roflol: aandachtshoer die zomaar iemands eigen terrein op rijdt met draaiende camera om te vragen naar waarom iemand een nazi vlag heeft hangen

Zou liever buurman met een nazi vlag hebben dan een achterlijk wijf dat beetje met telefoontje in de hand hier aan de deur komt :roflol:
 
Zeker als het geen iPhone is ;)
 
Zeker als het geen iPhone is ;)

Maakt me niet uit wat voor telefoon het is, als je naar mijn huis komt terwijl je aan het filmen bent dan stamp ik gewoon die telefoon kapot.

Kan me weinig grovere inbreuken op mijn privacy bedenken
 
  • Like
Waarderingen: mat
En dan neem je op de koop toe dat je op allerlei internetfora een graaier wordt genoemd?
'Ik lees het ook weleens. En ik zou mezelf tegen deze bijtende half criminele kwalificatie kunnen verdedigen, door te riposteren dat als ik alleen maar in geld zou zijn geïnteresseerd ik de zeer lucratieve overstap naar de commerciëlen wel had gemaakt.

Van Nieuwkerks wens komt uit: DWDD-seizoen ingekort, ruimte voor ander tv-werk - Media - Voor nieuws, achtergronden en columns

Matthijs vindt het 'half crimineel' dat hij graaier wordt genoemd:roflol:!
 
Laatst bewerkt:
Nou ga weg dan beste Matthijs. Als je geen graaier was dan was je wel blij geweest met een salaris onder de Balkenende norm.

Doei! :o
 
godallemachtig. moet dat stuk vreten nu weer in het UK... zouden hem gewoon terug zijn grott in moeten sturen. Zijn hoofd doet me denken aan een ernstige versie van diarree
 
Die is zo weer terug in snoepjesland Nederland. Kan ie weer uithuilen bij Kees de Koning.
 
Back
Naar boven