AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Zo zijn ze.

Was wel gedoe over jaren terug. Weet je zeker dat ze met de restauratie alles erop laten?


Cookies op AD.nl | AD.nl

Gouden Koets blijft 'slavenkoets'

Als de Gouden Koets over een jaar of vijf terugkeert in het straatbeeld op Prinsjesdag zijn de omstreden slavenpanelen nog altijd te zien op het rijtuig. Ondanks de maatschappelijke discussie over de afbeeldingen.
 
Direct knock out slaan zulke lui

Gewoon in de prullenbak gooien :roflol:

Snap niet wat iemand je bij de kruitvat geflikt zou kunnen hebben dat je je zo druk maakt. Alsof ze daar iets verkopen wat duurder is dan 10 euro en als je je druk maakt om iets van onder de 50 euro ben je gewoon niet goed bij je hoofd :o
 
Gewoon in de prullenbak gooien :roflol:

Snap niet wat iemand je bij de kruitvat geflikt zou kunnen hebben dat je je zo druk maakt. Alsof ze daar iets verkopen wat duurder is dan 10 euro en als je je druk maakt om iets van onder de 50 euro ben je gewoon niet goed bij je hoofd :o

Iets met shampoo zegt die "vrouw" op het laatst.
Was vast in de aanbieding maar hadden ze niet meer op voorraad ofzo, stakkers :roflol::roflol:
 
Was dat in NL dan? :roflol: Wat een taaltje niet te verstaan.
 
Iets met shampoo zegt die "vrouw" op het laatst.
Was vast in de aanbieding maar hadden ze niet meer op voorraad ofzo, stakkers :roflol::roflol:

Oh lawd :roflol:

Ach als je kijkt naar die flats op de achtergrond weet je ook wel waar je beland bent.
 
Oh lawd :roflol:

Ach als je kijkt naar die flats op de achtergrond weet je ook wel waar je beland bent.

Ik meen een brabants accent te horen. Omstreke Eindhoven als ik het goed heb.

Edit: Breda lees ik net. Zat ik er nog redelijk in de buurt
 
Waarom gaat het leger daar opeens los op die moslims? Ik weet dat er wel eea is gebeurd, maar lees nu alleen maar hoe zielig ze zijn zonder enige informatie over een conflict.


moslims zijn altijd zielig ,behalve als ze ergens in de meerderheid zijn ,

op straat ,in de politiek , in een land..........:o
 
Straks word carnaval nog verboden
 
Back
Naar boven