Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

pit bulls over power owner and brutally maul cat
Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Wat een nutteloos excuus voor een mens kun je zijn met zulke pauperbeesten. Maar poes is weer heel!

Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar
 
pit bulls over power owner and brutally maul cat
Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Wat een nutteloos excuus voor een mens kun je zijn met zulke pauperbeesten. Maar poes is weer heel!

Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar
Zulke hondjes zou ik gaarne neerknuppelen.
 
Zowel hond als eigenaar euthanaseren.

Niet dat katten eigenaren niet ook pauper beesten zijn, had vroeger volière met valkparkieten en kat van zo'n wijf eind verderop hing er continue in. Meerdere keren haar er op aangesproken tot op een gegeven moment 's nachts door dat beest 3 vogels zichzelf dood gevlogen hadden tegen t gaas.

Toen ik m weer er voor zag zitten heb ik hem de schutting over geschopt :o
 
Zowel hond als eigenaar euthanaseren.

Niet dat katten eigenaren niet ook pauper beesten zijn, had vroeger volière met valkparkieten en kat van zo'n wijf eind verderop hing er continue in. Meerdere keren haar er op aangesproken tot op een gegeven moment 's nachts door dat beest 3 vogels zichzelf dood gevlogen hadden tegen t gaas.

Toen ik m weer er voor zag zitten heb ik hem de schutting over geschopt :o

Minderjarig poesje mishandelen.
 

Mike O'Tren & Dana Jawlinn Bailey zijn mijn favoriete naturels.
 

Probeer je als chick je vriend tot bedaren te brengen word je ook in nek klem gelegd. :roflol:

Pauper wouten :o
 
  • Like
Waarderingen: mat

Probeer je als chick je vriend tot bedaren te brengen word je ook in nek klem gelegd. :roflol:

Pauper wouten :o

Je moet gewoon luisteren en respect tonen naar de politie dan is er niks aan de hand en gebeuren dit soort dingen niet.
 
Je moet gewoon luisteren en respect tonen naar de politie dan is er niks aan de hand en gebeuren dit soort dingen niet.

Heb al meerdere keren gehad dat het de politie is die zich als een vies stel paupers gedraagt. In beginsel geef ik je gelijk, helaas bestaat de politie uit genoeg mongolen welke denken dat ze beter zijn en alles kunnen maken omdat ze een uniformpje aan hebben.

En als je dan vervolgens aangifte doet van mishandeling omdat ze met geweld proberen te voorkomen dat je hun achterlijke gedrag filmt dan doen ze er niets mee :roflol:

Zeg ze nu ook gewoon vriendelijk dat ik verzoek door te mogen rijden en als ze vinden dat er een probleem is dan schrijven ze maar een boete uit maar verder heb ik geen enkele behoefte om naar iets te luisteren wat er uit hun mond komt.

Altijd beetje grappig zijn met hoe buitenlanders reageren als ze op camera komen bij wegmisbruikers terwijl de gemiddelde agent precies zo reageert.
 

Oh lawd, iemand wijst een moslim op dat in moslim landen mensen vermoord en verkracht worden. Maakt de moslim comeback met te wijzen op normen en waarden in Nederland en dat dat eerst verbeterd moet worden voor hij commentaar mag hebben op andere landen.

Beste meneer de moslim, waarom ben jij in godsnaam nog in Nederland als het hier zo slecht zou zijn. Rot even lekker op dan :roflol:
 
Wie kent hem nog?


Ondertussen overleden door kwikvergiftiging.
 
even over mike o hearn, ik denk inderdaad dat hij op vrij low dose zit: test 250 bold 375 met een beetje gh en clen voor en fotoshoot.
 
Wat zou het mooi als die snake oil salesman gezondheidsproblemen krijgt.
 
Ik denk dat de gemiddelde agent ook gek wordt van bijdehande jochies die het zelf allemaal zelf beter weten en geen enkele reflectievermogen hebben.

Ik ben absoluut niet bijdehand tegen de politie, ik heb geen zin om me druk te maken om zulk paupervolk.

Maar soms krijgen de principes de overhand en ja als je dan gaat beweren dat ik met mn telefoon in mijn klauwen voor de uitrit van het politie bureau in Zwolle langs rij dan beledig je gewoon mijn intelligentie. Ik laat me niet beledigen door 1 of ander facistisch mbo-ertje.

Maar als iemand me terecht een boete geeft of wat dan ook no hard feelings. Ben ook al 2x van mn bed gelicht door wijkagent hier en zou niet weten waarom ik bijdehand moet doen tegen hem :roflol: . Hij doet tenslotte ook maar zijn werk en meest belangrijke: hij doet niet alsof die beter is als de mensen die hij tegen komt.
 
''Ziekelijk eigenwijs''

Valt best mee hoor :roflol:

Vond t wel jammer dat ze weggelaten had dat ik over t graf van die wijven heen zou pissen als ze doodgereden zouden worden. Of dat er een speciaal plekje in hel was voor hun :o

En dat ze heel stuk wijdt aan hoe getraumatiseerd 1 van die wijven zou zijn en vervolgens heel kort ‘voor 1 vrijspraak’. Nee mevrouw de journalist, de OvJ noemde het ‘slachtoffer’ ongeloofwaardig en daarom ben ik vrijgesproken.

Als ik die journaliste tegen kom dan krijgt ze ook gewoon paar goede klappen :roflol:.
 
Back
Naar boven