XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Chemisch castreren. Serieus. Enige manier om de gedachtenkronkel te beteugelen. Therapie is zinloos. Vrije keuze? Die hadden ook geen vrije keuze. Stem Carloz :D

Mijn ballen doen t anders ook niet vandaar de trt.

Snap ook niet hoe het een vrije keuze was bij hem, ik kon kiezen tussen meewerken of weer de cel in.
 
Dragqueens Dolly Bellefleur & Jennifer Hopelezz hielden de wacht gister bij de kist van Eberhard van der Laan in het Concertgebouw.
LvLt9Til.jpg

???
 
Gelukkig voor hem is die toch dood :roflol:
 
Vaak hulpverleners van het slag 'mensenredder'. Total failure.
Lezers over Anne Faber: 'De psychopaat werkt als een roofdier, probeer geen redder te zijn' - Opinie - Voor nieuws, achtergronden en columns


Probeer geen redder te zijn!
Als gepensioneerd psychiatrisch verpleegkundige ben ik bekend met de forensische zorg, een categorie die veel vraagt van de professional op de werkvloer. Ik ben mij er daarom van bewust dat ik voorzichtig moet zijn met harde oordelen. Toch kan het geen kwaad om hier en daar een kritisch woord te laten vallen. Ik steek hierbij graag de hand in eigen boezem.
In mijn eigen praktijk als verpleegkundige is het mij opgevallen dat veel hulpverleners, onder wie ikzelf, zich vaak niet bewust zijn van hun kwetsbaarheid tegenover patiënten met een complexe problematiek. Er lijkt bij behandelaren, verpleegkundigen en sociotherapeuten een niet te onderdrukken behoefte te bestaan om patiënten te willen redden, vaak vanuit de overtuiging dat zij een speciale band met de patiënt hebben opgebouwd, hem helemaal begrijpen. De laatste gaat graag mee in het reddingsgedrag van de hulpverlener.
Een patiënt met sterke psychopatische trekken bijvoorbeeld, zal zich van zijn beste kant laten zien om de overtuiging van de hulpverlener te versterken. De psychopaat werkt als een roofdier. Hij of zij scant de uitverkoren hulpverlener en legt daarbij de zwakke plekken bloot.
Je moet van goede huize komen om de soms innemende, hulpvaardige en goedwillende patiënt op afstand te houden. Een enkeling loopt hierbij in het mes. Boodschap: wees niet naïef, houd professionele afstand of kies in godsnaam een ander vak. Je ziet wat ervan komt.
Marcel Triesman, ex-medewerker Altrecht-Aventurijn
 
Heb er zelf niet gekeken, heb je voorbeelden. Goed dat het in ieder geval uitgesproken, en indien nodig gemonitord, kan worden. Op social media zit zelden een filter, dat komt mede door de laagdrempeligheid. Ik geloof dat het gros irl wat bedeesder zou spreken.
 
Tja, ze had maar een hoofddoekje moeten dragen. Eigen schuld, dikke bult.

O ik ben het niet eens met die mafketel hoor. Ben zelf een PVV stemmer maar kom eigenlijk nooit op hun fan pagina's. En bij het lezen van sommige comments dacht ik je bent geen haar beter dan die gast.
 
:roflol: Moest lachen

Alsof jullie niet wat wijsheid in dat hoofd zouden willen slaan
 
Zou hem wel als rechter willen hebben eigenlijk

Ja had ze op haar 12e maar geen kut moeten hebben

Ja had de juwelier maar geen goud moeten hebben liggen

Ja had die homo maar geen homo moeten zijn

Ja had Derksen maar niet moeten gaan slapen zonder anti verkrachtingsbroekje :trollface:
 
Jezus wat een kneus. Niet dat ik niet hard rij maar dat is dan wel het enige wat ik doe.

Voor snelheidsovertredingen ga je hier, voor zover ik weet, niet de gevangenis in. Bij meervoudig recidivisme kan men wel de wagen verbeurd verklaren.
 
Voor snelheidsovertredingen ga je hier, voor zover ik weet, niet de gevangenis in. Bij meervoudig recidivisme kan men wel de wagen verbeurd verklaren.

Denk dat het aan de situatie ligt, met 200+ door het verkeer slingeren staat wat mij betreft gewoon gelijk aan poging doodslag.

Sowieso is het verkeer gewoon stompzinnig omdat alles over 1 kant gescheerd wordt. 150 rijden op een lege snelweg = invording rijbewijs. Whatsappen terwijl je door stad heen rijdt met veel fietsers is 230 euro boete.
 
Porsche-bestuurster van 79 geflitst met 238 km/uur
Een rechter in Namen kon zijn ogen en oren amper geloven toen hij deze week een laagvlieger voor zich kreeg. Een vrouw was geflitst met een snelheid van 238 kilometer per uur op de snelweg. Haar uitleg: “Ik kon niet slapen, meneer de rechter, dus besloot ik een ritje te maken met de auto.” De leeftijd van de vrouw maakte het des te opmerkelijker: de laagvliegster is 79.

Omdat de vrouw een blanco strafblad heeft, kwam ze er al bij al goedkoop van af: 4.000 euro boete en drie maanden rijverbod, waarvan de helft met uitstel.

Niet alle senioren rijden traag.

:lol:
 
Mijn tante van ergens in de 80 was wel echt een gevaar op de weg, scheurde als een suïcidale maniak overal doorheen.

Ironisch genoeg werd ze zelf aangereden toen ze aan het wandelen was :roflol:
 
Het is toch niet te geloven.

De dader van de gewelddadige dood van Sandra van Duijl mag na twee jaar voor het eerst kort op begeleid verlof.

Cookies op AD.nl | AD.nl
 
Back
Naar boven