XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

  • Zou toch maar opletten. Voor je het weet staat deze gangsta aan je voordeur.
     
    Rellen in Brussel: "Mensen huilden en waren in shock. Het was echt heel heftig"
    "Plots kwamen een 100-tal mensen binnen en ze begonnen alles af te breken." Dat vertelt een uitbater van een Brussels nachtwinkel die slachtoffer werd van de rellen met Marokkaanse voetbalsupporters. Ook journalist en fotograaf Yassine Atari getuigt over wat hij zag. "Het was een echt slagveld." Er is kritiek op de afwezigheid van de politie.

    Zeker 22 agenten gewond.
     
    Integratie is ook in Belgie een doorslaand succes :o

    Gewoon per direct paspoort afnemen en in enkeltje met de boot naar islamistan sturen.
     
    Men moet dat eens proberen te flikken in Rusland. :emo:

    Riots_2212691b.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Nederland is niet bij het WK maar toch kijk ik nu al uit naar de beelden tussen Russische agenten en de bontkraagjes uit o.a. West. Het wordt alsnog een mooie zomer, behalve voor de mensen in 020 Gaza en de contreien waar het addergebroed woont.
     
    Voorzitter Europees Parlement wil Europese belastingen heffen
    Budget moet van 140 naar 280 miljard euro


    De voorzitter van het Europees Parlement (EP), Antonio Tajani, wil het budget voor de Europese Unie (EU) verdubbelen. `We hebben 280 miljard euro nodig in plaats van de 140 miljard die we nu jaarlijks krijgen`, zegt de Italiaan Tajani in een interview in Duitse media.

    Het veel grotere budget is volgens de EP-voorzitter broodnodig om de vluchtelingencrisis aan te pakken en in de strijd tegen het terrorisme.

    imaginemyshock.jpg

    ---------------
    NAVO niet sterk genoeg om lidstaten te beschermen tegen Rusland
    Rusland kan binnen 60 uur de Baltische staten Estland, Letland en Litouwen innemen en de NAVO kan daar weinig tegen beginnen. Daarvoor waarschuwt de Adviesraad Internationale Vraagstukken.

    De AIV is een instantie die onder meer de ministers van Buitenlandse Zaken en Defensie adviseert. Een deel van het gebied van het NAVO-bondgenootschap is slecht beschermd, schrijft de AIV in een advies. "Sinds de Koude Oorlog waren niet eerder de veiligheidsrisico's zo groot en stond de NAVO er zo slecht voor."
    Niet weer deze retoriek.
     
    Ben ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren als Marokko geen wereldkampioen wordt. We verwachten natuurlijk allemaal wel dat ze wereldkampioen worden, maar stel dat ze het niet worden. Ik hoop maar dat ze normaal kunnen omgaan met hun teleurstelling.
     
    Ben ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren als Marokko geen wereldkampioen wordt. We verwachten natuurlijk allemaal wel dat ze wereldkampioen worden, maar stel dat ze het niet worden. Ik hoop maar dat ze normaal kunnen omgaan met hun teleurstelling.
    We hebben het over lui die na een overtreding in veel gevallen niet normaal kunnen reageren op een vraag van de politie. :roflol: Daarnaast lopen er agenten rond die nadat herrieschoppers halve bommen afsteken, zoals van het weekend, zeggen ja maar ze zijn blij dat hoort erbij. Werkt niet om de boel ordentelijk te laten verlopen. Maar hoop is een mooi iets, laten we dat idd hopen.
     
    Het is natuurlijk verschrikkelijk dat dit gebeurt is en schandalig dat de politie zo weinig deed maar laten we niet doen alsof dit puur komt doordat het Marokkanen zijn.
    Zo'n 30 jaar geleden was de hooligans sfeer hier in Europa ook niet al te best (Heizel 1985 uche.. uche..)
     
    Het is natuurlijk verschrikkelijk dat dit gebeurt is en schandalig dat de politie zo weinig deed maar laten we niet doen alsof dit puur komt doordat het Marokkanen zijn.
    Zo'n 30 jaar geleden was de hooligans sfeer hier in Europa ook niet al te best (Heizel 1985 uche.. uche..)

    Nee het komt vanwege het feit dat ze in Barbarie nog 30-50 jaar in het verleden leven. Dus die berbers die hier naartoe komen, die passen inderdaad prima thuis in het rijtje waar ook de hooligans uit de jaren die jij noemt staan.
     
    Het is natuurlijk verschrikkelijk dat dit gebeurt is en schandalig dat de politie zo weinig deed maar laten we niet doen alsof dit puur komt doordat het Marokkanen zijn.
    Zo'n 30 jaar geleden was de hooligans sfeer hier in Europa ook niet al te best (Heizel 1985 uche.. uche..)
    Noem een ander niet autochtoon volk, op Turken na, dat zich zo gedraagt in Europa.

    Noem er één.
     
    Albanezen
    Israeli's
    Isreali's? Die rellen in Europa?
    Albanezen geloof ik wel, ben daar ooit een keer geweest, wat een kut volk is dat.

    Desalnietemin vind ik het wel grappig dat we niet moeten doen alsof dit puur komt doordat het Marokkanen zijn, om ze vervolgens te vergelijken met laagbegaafde hooligans :roflol:.
     
    Laatst bewerkt:
    Isreali's? Die rellen in Europa?
    Albanezen geloof ik wel, ben daar ooit een keer geweest, wat een kut volk is dat.

    Desalnietemin vind ik het wel grappig dat we niet moeten doen alsof dit puur komt doordat het Marokkanen zijn, om ze vervolgens te vergelijken met laagbegaafde hooligans :roflol:.

    Eens, maar laag begaafd zijn de meeste sowieso. Zeker het gros dat voor de problemen zorgt.

    Ga eens naar Kreta op vakantie, dan kun je meteen vinkjes zetten achter de Albanezen en de Israeli's. Vooral de laatstgenoemde maakt het de laatste jaren erg bont daar (en niet alleen op Kreta, maar daar heb ik het zelf mogen aanschouwen). De Albanezen waren meer een groot probleem in Griekenland tussen 1990-2010.
     
    Eens, maar laag begaafd zijn de meeste sowieso. Zeker het gros dat voor de problemen zorgt.

    Ga eens naar Kreta op vakantie, dan kun je meteen vinkjes zetten achter de Albanezen en de Israeli's. Vooral de laatstgenoemde maakt het de laatste jaren erg bont daar (en niet alleen op Kreta, maar daar heb ik het zelf mogen aanschouwen). De Albanezen waren meer een groot probleem in Griekenland tussen 1990-2010.
    Geen problemen mee gehad op Kreta, maar ken ze wel uit Brazilië.

    Maar dat zijn met name toeristen. De Marokkanen hier zijn (helaas) geen toeristen.
     
    Back
    Naar boven