AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Een gezicht om op te rossen. Mag ik dat zeggen? Ik mag dat zeggen. :)

Ach je mag ook zeggen dat je er klappen op wilt geven, je kan niet dreigen met mishandeling, enkel zware mishandeling :roflol:
 
Nu doorpakken en zijn vrouw en kleffe vrienden erbij.
Echt absurd hoe vaak die Wendy van Dijk op TV is (natuurlijk vriendjespolitiek en wat geld toespelen). Iedere keer weer diezelfde kliek als ik daar voorbij zap. Daarnaast klare taal van onze Johan paar maanden terug jegens RTL (4), programma's voor debielen die ze daar uitzenden.
 
De meest irritante lullo op tv vind ik die 'reporter' van Jinek. Met z'n achterlijke vraagjes en maniertjes. Walgelijk. Kijk verder nooit echt Jinek, maar zag m van de week weer tegen zijlstra na zn aftreden praten. Gadverdamme. Lees net dat die gozer 40 is. Wtf man hij klinkt als zo'n studentje van 25 die zn eerste baan heeft en een beetje npo-bijdehand moet doen.

800px-190617-jair-ferwerda-09.jpg

Irritante gast idd. Volgens mij probeert ie een wat meer aaibare versie van Jan Roos te worden ofzo
 
Ken hem niet maar over het algemeen kan je zeggen dat wanneer het meer over de interviewer dan over gestelde vragen gaat, het vroeg of laat vervelend zal worden.
 
Jaïr toch ofzo. Negernaam.

In the Jewish scripture and Christian scripture, Jair was a man from Gilead of the Tribe of Manasseh, east of the River Jordan, who judged Israel for 22 years, after the death of Tola, who had ruled of 23 years.



:trollfacex:
 
In the Jewish scripture and Christian scripture, Jair was a man from Gilead of the Tribe of Manasseh, east of the River Jordan, who judged Israel for 22 years, after the death of Tola, who had ruled of 23 years.


:trollfacex:
CSmmSWJu_t.jpg
XWv2NBAf_t.jpg
ZJBoYPti_t.jpg
 
De moeder van minister Laurens Jan Brinkhorst wilde graag dat haar zoon met een adellijk meisje zou trouwen, om zo in hoger aanzien te komen. Maar het betreffende gravinnetje had daar helemaal geen zin in. “Ik vond Laurens Jan veel te serieus. Hij heeft me nog een keer meegenomen naar een bal in Leiden, waar ik me stierlijk heb verveeld,” aldus de gravin in Privé.

Uit arren moede trouwde Brinkhorst toen maar met een huisgenote van Koningin Beatrix. Het laat zich raden dat pa en ma later hun dochter Petra Laurentien behoorlijk hebben gepusht om bij de prinsjes aan te pappen. En dat lukte gelukkig wél; Laurentien sloeg prins Constantijn aan de haak. Maar dat was nog niet voldoende, de familie wilde ook een familiewapen hebben. Ze leenden dat van ene ‘Van Brinckhorst’ uit de 17e eeuw, terwijl dat helemaal geen familie blijkt te zijn.

Beatrix kneep echter een oogje dicht voor haar schoondochter en Laurentien mag nu bij Koninklijk Besluit een vlaggetje met ‘haar’ familiewapen op haar auto zetten. We weten niet of Oma Brinkhorst nog leeft, maar ze kan in elk geval tevreden zijn met haar inspanningen.

Wel grappig dat het in deze tijd geweest (jaren '80) moet zijn dat in ieder geval mijn vader op D66 ging stemmen. Nu overigens al jaren niet meer.
 
Laatst bewerkt:
We kunnen hier wel wat witte boeren gebruiken. 't Is eens wat anders dan zelfmoordterroristen.
 
Ondertussen in Frankrijk - Zes honden eten bazin op

Een alleenstaande 60-jarige vrouw uit het Franse Rouvray blijkt te zijn opgegeten door haar zes Mechelse herders. Dat melden verschillende Franse media vrijdag.

De politie vond dinsdag alleen een menselijke schedel en een aantal beenderen toen ze het appartement van de vrouw binnengingen. De agenten kwamen af op een melding van buurtbewoners die zeiden dat zij de vrouw en haar honden al drie weken niet hadden gezien. Ook beantwoordde zij geen oproepen.

Toen de agenten de deur openden troffen zij vijf hongerige honden aan. De zesde was waarschijnlijk ook opgegeten. Het Franse forensisch instituut zal autopsie op de schedel doen, maar het zal moeilijk worden om de datum en de oorzaak van het overlijden van de vrouw te bepalen. Het is vooralsnog onduidelijk of het de honden waren die de 60-jarige hebben gedood of dat ze gestorven is voordat ze door haar dieren werd opgegeten. De vrouw was ziek.
Sick.
 
Voor een keertje geen Pitbull (-achtig ras). :o
 
Voor een keertje geen Pitbull (-achtig ras). :o
Mijn praktijkervaring met herders (eigenaren) is dat ze veelal onvoldoende kunnen omgaan met de hond (duitse). Gelukkig zijn er ook die er wel bovenop zitten. Wereld van verschil.
 
Back
Naar boven