Fitness Seller

Het Pauper Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kerk en staat gescheiden toch? Snap überhaupt niet wat geloof doet op de publieke omroepen..
Omdat anders de discriminatie card wordt gespeeld.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Maar in het echt zouden Derksen en consorten 'bangig' zijn zodra je ze aanspreekt op hun praatjes.

Valt aardig mee:

Wat kletst die Arie nou over dat hij altijd het idee wilt hebben dat wat hij maakt ertoe doet, iets teweeg brengt. Kan mij nog herinneren dat Arie aan het begin van zijn tv carriere stond en telkens weer de kijker verveelde bij RTVNH als er een paar minuten te vullen was met slap geouwehoer. Was er ergens in Amsterdam iets te doen qua schade jahoor daar was ervaringsdeskundige Arie die wel even kwam vertellen hoe en wat. Of een of andere pauperserie waarin hij een taxichaffeur speelde. Of bij Yorin de omroeper speelde met een laag makeup waar een gemiddelde travo ontoepasselijk van werd. Arie heeft zich opnieuw uitgevonden toen hij jaren zonder tv werk kwam te zitten. De KRO bood hem een kans en die heeft hij met beide handen aangegrepen. Inmiddels heeft hij jaren gewerkt aan zijn alter ego tot op het punt dat hij er zelf in is gaan geloven. Prototype zoon van de dominee.
 
Ex-vriendin die zoutzuur in gezicht van Vlaamse vriend gooide veroordeeld tot levenslang

e3e30b0e-5e6d-11e8-b7a8-3ea05a27875e_web_scale_0.5485893_0.5485893__.jpg


giphy.gif
 
Ik herinner mij de EO jongerendag vooral aan Henk Binnendijk, daar kon mijn pa de meest fantastische krachttermen voor gebruiken. Angst creëren, illusie verkopen.
 
Nu en dan een kindje moet kunnen.
 
Back
Naar boven