Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Lab revokes honors for controversial DNA scientist Watson
Research lab revokes honorary titles for Nobel Prize-winning DNA scientist James Watson, who lost his job there in 2007 for expressing racist views
https://abcnews.go.com/beta-story-c...s-controversial-dna-scientist-watson-60320972

James Watson Had a Chance to Salvage His Reputation on Race. He Made Things Worse.
The Nobel-winning biologist has drawn global criticism with unfounded pronouncements on genetics, race and intelligence. He still thinks he’s right, a new documentary finds.
https://www.nytimes.com/2019/01/01/science/watson-dna-genetics-race.html


--


 
Laatst bewerkt:

Only in Roffa.
Bij paupers denk ik toch in de eerste plaats aan autochtonen, is dit nu geslaagde integratie in de multiculturele samenleving waar groepen dingen van elkaar leren?

Ik heb helemaal niets met rappers en vind hun geflirt en vervlechting met de onderwereld een heel slecht idee, maar die dode rapper is ook een mens en iemands familie of vriend.

Misschien komt er een laf verhaal dat daar wel genoeg bloemen lagen en deze mensen heel zielig zijn en geen bloemen konden kopen voor hun eigen dierbare.

Overigens heb ik vaker het idee dat discriminatie vanuit en binnen minderheden veel normaler is dan onder de hoofdgroep.

Nu zullen de Sylvana's zeggen dat dat geen racisme of iets ergs is, want ze hebben geen institutionele power ofzo. Daar zit wellicht een klein puntje, niet zo groot als zij ervan maken, bovendien is er ook nog iets als wederkerigheid.
 
Hoezo is een fittie tussen anti’s en mocro’s geen racisme?
 
Overigens heb ik vaker het idee dat discriminatie vanuit en binnen minderheden veel normaler is dan onder de hoofdgroep.

ik lees zeer regelmatig de "waterkant" = Surinaams nieuws ,schrikbarende racistische reacties onder de reaguurders ,daarmee vergeleken was Janmaat maar een onschuldige koorknaapje :roflol:
 
Blanken kunnen zich niet gediscrimineerd voelen en wij zijn de enige die discrimineren.
 
Het plegen van zondes, maakt je niet gelijk geen moslim. Iedereen pleegt zondes, de kunst is om hier berouw voor te tonen en niet in herhaling te vallen.
Daarnaast ben je mij geen verantwoording schuldig, iedereen moet zich straks zelf verantwoorden voor god voor zijn daden en daar zal ik of iemand anders niet bij aanwezig zijn. Dat is waar ik in geloof.

Verantwoorden voor god lol :)
 
Het is toch geen nieuws dat onze gekleurde medemenschen veel grotere racisten zijn dan wij?

Vrijwel alle volkeren zijn grotere racisten dan wij. In Azië kunnen ze er trouwens ook wat van.

Ik zou haast durven te stellen dat Nederlanders één van de meest tolerante en minst racistische volkeren is wat er op deze aardkloot rondloopt.
 
Laatst bewerkt:
God is geen grap.
9200000074611600.jpg
 
ik lees zeer regelmatig de "waterkant" = Surinaams nieuws ,schrikbarende racistische reacties onder de reaguurders ,daarmee vergeleken was Janmaat maar een onschuldige koorknaapje :roflol:

Zelf marrons en creolen discrimineren elkaar.
 
Ja, nu durven jullie wel, maar als het om Allah gaat dan niet, jullie lijken Hans Teeuwen wel.

Aangezien ze allemaal ze allemaal sequels zijn van het zelfde originele verhaal ga ik er van uit dat God/Allah/Jahweh allemaal het zelfde zijn.

Net zoals Batman al in verschillende generaties verschenen is. Aangepast aan de tijdgeest met steeds nieuwe special effects.
 
Back
Naar boven