MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

https://www.nu.nl/muziek/5680883/vergunning-concert-r-kelly-in-illinois-geweigerd.html
Ambtenaren van de Amerikaanse staat Illinois hebben geweigerd om R. Kelly een vergunning te geven voor zijn Spring Break-concert in april.
TtxHwcIl.jpg


Hoop voor hem dat hij daarvoor eens hulp zoekt of iets. Als je eigen dochter je op instagram een monster noemt wordt het de hoogste tijd. Muzikaal zeer talentvol.

 
Haters wanna hate
Lovers wanna love
I don't even want none of the above
I want to piss on you
 
Als succesvolle donkere man kan je lang met bepaalde misdragingen wegkomen, niet in de laatste plaats omdat de eigen gemeenschap een donkere man die het gemaakt heeft niet wilt afbranden. "Om zo iemand te beschermen tegen het systeem, tegen de rechtspraak, tegen alle krachten in de maatschappij die ervoor zorgen dat zwarte mannen niet slagen." Trots is een raar dingetje.

Cultural amnesia:
https://www.villagevoice.com/2014/0...lly-paying-attention-to-r-kellys-many-crimes/
 
Ik zou haast durven te stellen dat Nederlanders één van de meest tolerante en minst racistische volk is wat er op deze aardkloot rondloopt.


daar denken Slaafvana en die kut Ghanees toch anders over

Verantwoorden voor god lol :)


:roflol: je zal er van schrikken hoe verheven god aanbidders zich voelen ten opzichte van ons ongelovige honden
 
Het is toch geen nieuws dat onze gekleurde medemenschen veel grotere racisten zijn dan wij?

Vrijwel alle volkeren zijn grotere racisten dan wij. In Azië kunnen ze er trouwens ook wat van.

Ik zou haast durven te stellen dat Nederlanders één van de meest tolerante en minst racistische volk is wat er op deze aardkloot rondloopt.

Helemaal mee eens, vooral dat laatste
 
daar denken Slaafvana en die kut Ghanees toch anders over

In hun beleving is iedereen om hen heen 100% racistisch en zij zelf totaal niet.



:roflol: je zal er van schrikken hoe verheven god aanbidders zich voelen ten opzichte van ons ongelovige honden

Walgelijk maar waar.

Religie, ofwel het verhaal over hoe collectieve waan-ideeën en indoctrinatie kunnen leiden tot morele en spirituele superioriteitsgevoelens.
 
Als succesvolle donkere man kan je lang met bepaalde misdragingen wegkomen, niet in de laatste plaats omdat de eigen gemeenschap een donkere man die het gemaakt heeft niet wilt afbranden. "Om zo iemand te beschermen tegen het systeem, tegen de rechtspraak, tegen alle krachten in de maatschappij die ervoor zorgen dat zwarte mannen niet slagen." Trots is een raar dingetje.

Cultural amnesia:
https://www.villagevoice.com/2014/0...lly-paying-attention-to-r-kellys-many-crimes/
Heb wel eens een docu gezien met een terugblik met oa juryleden van het OJ Simpson(?) proces.

Van de analyse dat OJ zich pas op z'n zwart zijn ging beroepen na de moord en dat een jurylid vertelde dat iedereen overtuigd was dat ie het gedaan had, maar dat dit payback was voor Rodney King. Ze gingen echt geen zwarte held veroordelen.
 
"ja euh ik vond piemel gewoon lekker, sorry :$"
Kan je eens opschrijven wat daar zo lekker aan is? Mag ook als bloemlezing. Het aspect van controle en macht daargelaten. Slik of spuug je?
 
Jullie zouden eens moeten weten hoe superieur ik me voel tegenover gelovigen. :cool:
Superioriteitsgevoel is echt niet beperkt tot gelovigen, veel atheïsten, cosmopolieten, mensen die mede dankzij waar hun wieg stond succesvol zijn, D66ers lopen er ook van over.

Of het nu gaat om Christenen (of andere gelovigen), Veganisten, Atheïsten of Crossfitters: de verse bekeerlingen zijn het ergst. Die hebben net het licht gezien, de waarheid ontdekt en nu weten ze hoe het zit.
 
Als succesvolle donkere man kan je lang met bepaalde misdragingen wegkomen, niet in de laatste plaats omdat de eigen gemeenschap een donkere man die het gemaakt heeft niet wilt afbranden. "Om zo iemand te beschermen tegen het systeem, tegen de rechtspraak, tegen alle krachten in de maatschappij die ervoor zorgen dat zwarte mannen niet slagen." Trots is een raar dingetje.

Cultural amnesia:
https://www.villagevoice.com/2014/0...lly-paying-attention-to-r-kellys-many-crimes/

Is mij ook altijd opgevallen, heb altijd het idee dat "ze" wat minder objectief zijn. Misschien omdat alles relatief nieuw is, zoals een eerste zwarte president (hoeveel % van de zwarte bevolking stemt vanwege zijn huidskleur?). Maar ook dat er verder nooit met argusogen naar is gekeken, alsof het eigenlijk heel normaal is dat een zwart persoon automatisch ook op een zwarte zal stemmen. Dat is min of meer geaccepteerd of ja, niemand kijkt er van op. Net zoals bij de O.J. zaak.
 
Is mij ook altijd opgevallen, heb altijd het idee dat "ze" wat minder objectief zijn. Misschien omdat alles relatief nieuw is, zoals een eerste zwarte president (hoeveel % van de zwarte bevolking stemt vanwege zijn huidskleur?). Maar ook dat er verder nooit met argusogen naar is gekeken, alsof het eigenlijk heel normaal is dat een zwart persoon automatisch ook op een zwarte zal stemmen. Dat is min of meer geaccepteerd of ja, niemand kijkt er van op. Net zoals bij de O.J. zaak.
Sterker nog men neemt het blanke vrouwen kwalijk dat ze op Trump gestemd hebben, die hadden toch zeker wel op een vrouw MOETEN stemmen.

Denk ook niet dat je er als afroamerikaan voor uit had kunnen komen dat je niet voor Obama was.

Het wordt pas interessant als je het als gedachteexperiment omdraait, dat je vindt dat niet beleid of ideeën bepalend zijn, maar dat je niet op Obama kan stemmen omdat ie niet blank is.

Maar dat is dan altijd anders ofzo...
 
Back
Naar boven