XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Derksen , volgens mij sta jij je mannetje wel dus even een vraag aan jou.

Niet, hoe had jij de Pool benaderd, maar hoe hadden die agenten jou het beste kunnen benaderen als jij je net zo aan het misdragen was als die Pool?
 
knuppel op de fontanel ,
 
Niet, hoe had jij de Pool benaderd, maar hoe hadden die agenten jou het beste kunnen benaderen als jij je net zo aan het misdragen was als die Pool?
Samenwerken. Met een grote voorkeur om verdachte naar de grond te werken, en daar controleren. Ik neem aan dat er nog geen stroomstootwapens in omloop zijn, dat maakt het makkelijker. Tot die tijd wellicht meer tijd besteden aan het samenwerken en takedown technieken en grondwerk.
 
In de VS hadden ze hem gewoon neergeschoten. Ik zeg... doen!

 
Ik zeg... doen!
giphy.gif
 
Samenwerken. Met een grote voorkeur om verdachte naar de grond te werken, en daar controleren. Ik neem aan dat er nog geen stroomstootwapens in omloop zijn, dat maakt het makkelijker. Tot die tijd wellicht meer tijd besteden aan het samenwerken en takedown technieken en grondwerk.

Dan moeten ze daar eerst goed in getraind worden.
 
Dan moeten ze daar eerst goed in getraind worden.
Het minste dat je zou mogen verwachten van een organisatie is dat ze personeel gedegen opleiden. Niemand nam echt de leiding en van samenwerking was nauwelijks sprake. Er leek eerder paniek te zijn en een gebrek aan zelfvertrouwen. Dat lijkt mij een belangrijk omslagpunt. De verwarde man had de leiding, leek ook te reageren op het handelen van politie. Weliswaar met agressie maar het is een reactie. Ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan maar waarom viel hij niet de man aan die aan het filmen was, een voorbijganger met rollator, andere mensen die stonden toe te kijken. Alleen auto's en politie. Kennelijk kon hij dat onderscheiden. En het is makkelijk vanaf de zijlijn, toegegeven. Maar met drie man op twee benen springen zorgt ervoor dat je weinig kan. De kennis ontbreekt. En dat is niet alleen de politie aan te rekenen.
 
Uniform heeft wat weg van de Guardia Civil en Policia Nacional, ik kan je verzekeren dat ze daar doorgaans niet voor parkeerwachters worden aangezien. Het pak ziet er eigenlijk wel goed uit, beter dan het vorige. Als je de sentimenten naast je neer kunt leggen.
Je zegt eigenlijk dat het iig niet aan de verpakking ligt...
 
Het minste dat je zou mogen verwachten van een organisatie is dat ze personeel gedegen opleiden. Niemand nam echt de leiding en van samenwerking was nauwelijks sprake. Er leek eerder paniek te zijn en een gebrek aan zelfvertrouwen. Dat lijkt mij een belangrijk omslagpunt. De verwarde man had de leiding, leek ook te reageren op het handelen van politie. Weliswaar met agressie maar het is een reactie. Ik weet niet wat er aan vooraf is gegaan maar waarom viel hij niet de man aan die aan het filmen was, een voorbijganger met rollator, andere mensen die stonden toe te kijken. Alleen auto's en politie. Kennelijk kon hij dat onderscheiden. En het is makkelijk vanaf de zijlijn, toegegeven. Maar met drie man op twee benen springen zorgt ervoor dat je weinig kan. De kennis ontbreekt. En dat is niet alleen de politie aan te rekenen.

Helemaal mee eens.
Vermoedelijk is een van de eerste zaken die een agent in opleiding leert de zaak Mitch Hendriquez. Daar is ook iets behoorlijk mis gegaan, en daar plukt de politie nu nog de wrange vruchten van. Dat mag niet weer gebeuren zal de les waarschijnlijk zijn. Zeker agenten in opleiding zijn/worden dan veel te twijfelachtig in hun handelen. Onbewust zal een dronken/doorgesnoven raddraaier daar gebruik van kunnen maken.

In de VS hadden ze hem gewoon neergeschoten. Ik zeg... doen!
Sja...als deze mijnheer ieder dag door het lint gaat....dan past wat forser geweld.
Voor het zelfde geld is deze mijnheer voor het eerst zo in beeld. Dan past de mogelijkheid tot fataal geweld niet.

De politie moet dat daar allemaal maar ter plekke bedenken.

In mijn beleving zouden er niet 3 agenten in opleiding of 2 in opleiding en één onervaren agent met elkaar op stap gaan. Er moeten altijd ervaren mannen of vrouwen bij horen. Hier faalt het overheidsbeleid mijns inziens. Er is te weinig geld voor blauw op straat. Er is wellicht geld voor blauw achter de computer om formulieren in te vullen ter verantwoording van hun handelen. Maar als je achter de computer moet zitten,dan ben je niet op straat.
Maar, in mijn beleving is er überhaupt te weinig politie op straat te vinden.

Nota bene:
Wat betreft bovenstaande alinea.
Je zou hier voor politie agent wat mij betreft ook verpleger/verpleegster kunnen invullen en dan voor straat bed.
Of je zou voor agent ook leraar/kunnen invullen en voor straat klaslokaal.

Het is een kwestie van te weinig geld, waardoor te weinig handjes, waardoor een duidelijk zichtbaar en meetbaar kwaliteitsverlies.
 
Toch vreemd dat ze geen tasers hebben. :thinking:
Sja...als deze mijnheer ieder dag door het lint gaat....dan past wat forser geweld.
Voor het zelfde geld is deze mijnheer voor het eerst zo in beeld. Dan past de mogelijkheid tot fataal geweld niet.

Wanneer mogen ze hun dienstwapen wel gebruiken? :emo: Voor hetzelfde geld had de agent die neerging een schedelbreuk. Na meerdere waarschuwingen, klappen en pepperspray ging hij nog steeds door.
 
Laatst bewerkt:
De meesten van die debielen denken dat ze untouchable zijn zodra ze het zwart-gele carnavalspak aanhebben, goeie realitycheck dit.
Zou vast onderdeel van de stage moeten worden.
 
I don't eat that much...

:orly:
Pfff, zou ze het zelf geloven? Heb niets met autoritaire artsen, maar deze vrouw....

Water weight.... laten we haar inzetten met de stijgende zeespiegel, daar kunnen oceanen in verdwijnen.
 
Toch vreemd dat ze geen tasers hebben. :thinking:


Wanneer mogen ze hun dienstwapen wel gebruiken? :emo: Voor hetzelfde geld had de agent die neerging een schedelbreuk. Na meerdere waarschuwingen, klappen en pepperspray ging hij nog steeds door.
Ahum....dan heb ik niet goed opgelet. Ik herinner mij geen pepperspray te hebben gezien.
Ahum.....dan zou zo langzamerhand het dienstwapen wel getrokken mogen worden.Maar dan omdat de 3 agenten niet de skills hebben om de man tegen de grond te werken.
 
Ahum....dan heb ik niet goed opgelet. Ik herinner mij geen pepperspray te hebben gezien.
Ahum.....dan zou zo langzamerhand het dienstwapen wel getrokken mogen worden.Maar dan omdat de 3 agenten niet de skills hebben om de man tegen de grond te werken.
Hoeveel mensen waren er nodig voor Mitch?

Om iemand veilig en gecontroleerd naar de grond te werken die doorgedraaid (of -gesnoven) is, daar heb je meer dan 3 agenten en/of meer skills nodig.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven