AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Ik zeg al jaren dat de lat te laag ligt. Niemand wil luisteren. :treuren:
 
Er is helemaal geen lat in BE, getuige dat nieuwsbericht van jou.. Als nou 1 agent een keer zo'n fout begaat, dan kun je denken wat een sukkel. Maar nu besluiten er 3 gezamenlijk en in overleg zoiets te doen :dunno: WELKE LAT?!
 
Ze werden tenminste niet in elkaar geslagen door een Pool.

:trollfacex:

Nog een mooie episode:

Afgeperste jongen durft geen klacht indienen omdat noodcentrale hem niet geloofde

O. belde de politie. Hij werd doorverwezen naar het politiebureau in de Oude Vestigingsstraat. “Net toen we vertrokken vanuit de Oude Vestingstraat werd ik teruggebeld met de opdracht om naar het nieuwe politiebureau in de Minister de Taeyelaan te gaan. Onderweg naar daar werd ik opnieuw door de noodcentrale opgebeld, dit keer met de boodschap dat het ook daar gesloten was. Tot slot kreeg ik een vrouw aan de lijn die me vroeg waarom ik niets ondernomen had. ‘Met drie tegen twintig delf je het onderspit’, zei ik. ‘Waarom leg je dan je portefeuille op tafel’, vroeg ze. Het was dus mijn schuld. Ze zei me tot slot dat ik twee dagen later naar het politiebureau in de Minister de Taeyelaan moest gaan.”

:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Belg (48) met ‘normale’ penis onder het mes voor verkleining
Elf centimeter in rust en ongeveer zestien centimeter in erectie. Dat is niet uitzonderlijk groot, toch wilde een 48-jarige Belg graag een kleinere penis. De man zocht tien jaar lang naar een arts die de ingreep wilde uitvoeren, maar stootte steeds op een njet. Tot vorig jaar..

De veertiger ging in 2017 onder het mes in het universitair ziekenhuis CHU Luik, meldt Het Nieuwsblad. Het zou gaan om een primeur in ons land. De man had geen erectieproblemen, zijn seksleven was bevredigend. Waarom hij dan een maat kleiner wilde? “De patiënt wilde graag dat alles in verhouding was”, vertelt chirurg Robert Andrianne, die de operatie uitvoerde. Ook de omvang van het scrotum werd verkleind.

Na de ingreep bleef er van het lid in rust nog vijf centimeter over en negen centimeter in erectie. Ter vergelijking: De gemiddelde lengte van een Vlaamse penis bedraagt veertien centimeter.

“Nergens stond uitgelegd hoe een verkleining het beste gebeurt bij iemand met een normale penis”, legt Andrianne uit. “Wij hebben de techniek voor hem uitgevonden”.

Volgens experts is een penisverkleining niet zonder risico’s, omdat er door het wegsnijden van de zwellichamen van het geslacht erectiestoornissen kunnen ontstaan. Maar daar paste Andrianne een mouw aan door een plooitechniek te gebruiken.

Anderhalf jaar na de ingreep is de patiënt naar verluidt “nog steeds zeer tevreden” met het resultaat. Volgens Andrianne zijn er geen complicaties. “Integendeel, zijn erecties zijn nu zelfs iets harder dan vroeger.” De arts benadrukt dat de man voor de operatie psychologisch werd getest en uitvoerig op de hoogte werd gesteld van de mogelijke risico’s. “Toch wilde hij ermee doorgaan.”
proxy.php?image=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3oz8xZvvOZRmKay4xy%2Fgiphy.gif
 
Belg (48) met ‘normale’ penis onder het mes voor verkleining

proxy.php?image=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3oz8xZvvOZRmKay4xy%2Fgiphy.gif

Vast altijd te horen gekregen van zijn vrouw dat zijn lid te groot was en dat wanneer hij kleiner was hij vaker dan 1x per 3 maanden seks zou krijgen.. Nu is ze bij hem weg :emo:
 
9cm in erectie.. yikes.
 
Wat ongelofelijk belachelijk dat ze deze ingreep door gedaan hebben zeg..
 
Er is helemaal geen lat in BE, getuige dat nieuwsbericht van jou.. Als nou 1 agent een keer zo'n fout begaat, dan kun je denken wat een sukkel. Maar nu besluiten er 3 gezamenlijk en in overleg zoiets te doen :dunno: WELKE LAT?!

Als je de lat op de grond legt kan je er rustig over stappen :D
 
Ik wist niet dat je je scrotum kon laten verkleinen.
 
Dat voelt natuurlijk niemand, want niemand kan zich inbeelden dat zoiets kleins net zoveel pijn kan ervaren als iets van onze eigen formaat.. Waarom denk je dat we moeiteloos alles wat zoemt en kruipt dood kunnen slaan voor 99,9%? Hoe groter het formaat des te meer sympathie we lijken te hebben.
ik niet , als het aan mij lag was sub sahara en en het Arabisch schiereiland compleet van de kaart geveegd
 
De Lijn onderzoekt klacht Vlaams Belang over biddende buschauffeur

Vandaag om 12:59 door ph -

90294-2aca-11e9-a934-9657ed174a5d_web_translate_-2.779759_-15.08314__scale_0.0712182_0.0712182__.jpg

ANTWERPEN -
Een chauffeur van De Lijn heeft begin deze week een busrit tussen Antwerpen en Berchem stilgelegd om te bidden. Hij deed dat in het midden van de bus, tot grote verbazing van de reizigers. Dat beweert Vlaams Belang in een persbericht. Het wil ook de minister interpelleren. De Lijn onderzoekt de kwestie en wijst erop dat zoiets niet toegelaten is.



Het incident vond, volgens Vlaams Belang, plaats op dinsdag 5 februari omstreeks 14u op bus 30 (Waterpoort - Berchem Station - Sint-Jansplein). Naar verluidt parkeerde de chauffeur zijn bus op een bushalte en deed in het midden van de bus zijn jasje van De Lijn uit. Hij legde het als een tapijtje op de vloer en begon vervolgens een tiental minuten te bidden tot Allah.

De partij vraagt de stad Antwerpen haar verantwoordelijkheid op te nemen en na te gaan wie de buschauffeur is en hoe dit mogelijk is. Filip Dewinter brengt het incident ook tot op Vlaams niveau: “Wij vinden dat de Vlaamse regering De Lijn op de vingers moet tikken en moet dwingen om regels in te voeren en te handhaven opdat zoiets niet meer kan plaatsvinden. Allah dient immers altijd en overal ondergeschikt te zijn aan de openbare dienstverlening.” Anke Van dermeersch zal hierover een schriftelijke vraag aan Vlaams minister voor Mobiliteit Ben Weyts stellen.

De Lijn onderzoekt de beweringen van Vlaams Belang. De vervoersmaatschappij benadrukt wel dat het beleid heel duidelijk is: “Bidden in een voertuig of aan een eindhalte, dus op een manier die zichtbaar is voor iedereen, is niet toegelaten. Dit kan evenmin tijdens een rit. We zullen de chauffeur hierop aanspreken en duidelijk maken wat de regels zijn.”
 
Ik zou direct uitstappen dat dan weer wel..
 
Al die groene rakkers zijn valser en hypocrieter dan al de rest samen!
En Joke moest niet aftreden omdat ze loog maar omdat ze de waarheid verklapte!
Dit moet je toch even lezen...

Voor een partij als Groen is het een geweldige stunt als men het zover kan krijgen dat een paar maanden voor de verkiezingen duizenden schoolkinderen elke week spijbelen en betogen voor het klimaat. Het verkiezingsthema bij uitstek van Groen.

Een campagne die Groen geen geld kost, want de belastingbetaler betaalt de politie om ter plaatse alles in goede banen te leiden.

Om zoiets te kunnen bewerkstelligen kent Groen het adviesbureau NESMA CONSULTING, een adviesbureau dat in het verleden nogal wat zaken voor Groen heeft gedaan.
Zo een bureau is immers best geplaatst om een groots basisidee uit te werken en de nodige vorm te geven.

De grote baas van Nesma Consulting is een zekere Katrien Van Der Heyden.

Een naam die misschien niet meteen iets zegt, maar die Katrien heeft toevallig een dochter en die heet Anuna De Wever.

Wil het toch wel lukken dat het net die Anuna is die de initiatiefneemster was om oproepen te plaatsen om schoolgenoten aan te moedigen om te spijbelen.

Het gezin van Anuna De Wever zal de groene factuur wel kunnen ophoesten, in tegenstelling tot zovele anderen.

Het moet zijn dat het lekker schuift voor de mama van Anuna, speeches schrijven voor #Groen.

En in de media is het windstil hierover...

51480969_1136187773208600_1656819136631668736_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
Back
Naar boven