Fitness Seller

Het Pauper Topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Roken/drinken ze?
    Huisdieren?
    Loterijen?
    Pakken ze vaak de auto terwijl het met de fiets ook kan?
    Verzekeringen eens doorlichten?
    Spaarzamer met g/w/e?
    Allerlei leningen/leasecontracten afgesloten?

    Meer werken?

    Stel niet zulke moeilijke vragen. Mensen met een modaal inkomen moeten gewoon ondersteund worden door de overheid.
     
    Stel niet zulke moeilijke vragen. Mensen met een modaal inkomen moeten gewoon ondersteund worden door de overheid.
    Ben ik niet met jou eens. Dat is toch de wereld op zijn kop man.
     
    Ik heb weleens een aflevering gezien van zo'n programma met die sympathieke RTL negert, over mensen die tot aan de nek in de schulden zaten. Wel twee auto's, allerlei nieuwe gadgets en vaak ook persoonlijke leningen en leasecontracten voor van alles. Staat me nog van eentje goed bij dat die echt niet kon bezuinigen volgens hemzelf dan, wel had die een of andere koelkast waar hij 75 per maand voor moest betalen en liet coca cola bezorgen ofzo wat ook nog eens zoiets per maand was, een dure telefoon en de gekste dingen had dat figuur. En maar klagen.

    Zijn best mensen die precies over tussenin vallen en met kinderen weinig kunnen doen, dat is schrijnend. In de wijk waar mijn broer woont zamelen ze jaarlijks o.a. speelgoed in. Die kids daar hebben meer dan genoeg en daar kunnen ze dan kinderen mee blij maken die eigenlijk niets kunnen/ hebben. Zulke initiatieven juich ik van harte toe. Maar je kan mij niet wijsmaken dat die groep enkel en alleen maar bestaat uit mensen die overal verstandig mee omgaan.

    Er was ook zo’n stumper met een boot die die niet weg wilde doen.
     
    Stel niet zulke moeilijke vragen. Mensen met een modaal inkomen moeten gewoon ondersteund worden door de overheid.
    In hoeverre de overheid je naait of laat naaien zou je wel gecompenseerd moeten worden. :P
     
    Als dit bij/met een ploeg van een geciviliseerd Europees land was gebeurd was er lang niet zoveel aandacht aan besteed.
     
    Als dit bij/met een ploeg van een geciviliseerd Europees land was gebeurd was er lang niet zoveel aandacht aan besteed.
    Ik denk dat er dan helemaal geen issue was.
    Volgende keer maar een geit meenemen kijken hoe ze dan reageren :p.
     
    Er zijn in de grote steden wel steeds meer verschuivingen. Modaal (werkend) heeft niets te zoeken in het centrum van o.a. Amsterdam. Dat is mede dankzij de politiek/ huisjesmelkers. En dat is een slechte zaak want de groep wordt steeds minder divers, en meer van hetzelfde.
    Meer boreaals?
     
    Als het dan om een blanke gaat is het niet eens zo toevallig dat er een rooie bij betrokken is. Vroeger bij opstootjes was dit vaak niet anders.
    Junkies komen in alle kleuren die enkele keer dat in heerlen kom heb ik de neiging spuitjes lucht uit te delen :P Wat een kut gehucht Jonguh !
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Nu al? Da's snel! :emo:
    FvD is net als eten bij de Mac.

    Het lijkt heel wat op de poster, maar achteraf valt het altijd tegen. Voornamelijk gebakken (lavendel) lucht. ;)
     
    Nu al? Da's snel! :emo:
    Ik zie huisvrouwen en meer dwepen met fvd, time to back out yo. Tjerrie is te veel in zichzelf gaan geloven, en geniet er te veel van. Liever een saaie pennenlikker die weet waar die het over heeft dan iemand die de klok heeft horen luiden maar niet echt weet waar de klepel hangt. Geef mij maar iemand die genieten kan van saaie politiek waar gortdroge dossiers worden besproken. Of een Martin Bosma, die zichzelf ook op de korrel kan nemen.
     
    En uw stemadvies is dus...
     
    Ik zie huisvrouwen en meer dwepen met fvd, time to back out yo. Tjerrie is te veel in zichzelf gaan geloven, en geniet er te veel van. Liever een saaie pennenlikker die weet waar die het over heeft dan iemand die de klok heeft horen luiden maar niet echt weet waar de klepel hangt. Geef mij maar iemand die genieten kan van saaie politiek waar gortdroge dossiers worden besproken. Of een Martin Bosma.

    Ik snap wat je bedoelt, maar ook de huisvrouwen heb je nodig wil je iets bereiken, anders blijf je voor eeuwig met (hoogstens) een paar zetels rondlopen. Hoe zie jij dit dan voor je?
     
    Back
    Naar boven