MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Ik snap wat je bedoelt, maar ook de huisvrouwen heb je nodig wil je iets bereiken, anders blijf je voor eeuwig met (hoogstens) een paar zetels rondlopen. Hoe zie jij dit dan voor je?
Uiteraard. Maar ik bedoel meer dat als zelfs de huisvrouwtjes vochtig worden dan profileert hij zichzelf te veel m.i. Hoofd- en bijzaken. Tjerrie is iets te vaak en iets te veel bezig met de BV Tjerrie. Vandaar ook dat geknutselde gewauwel. Is zonde want had goud in de handjes, kunnen hebben.
 
Ik ga mij eens verdiepen in de christenhonden onder ons. SGP/ Christenunie/ CDA. Die extremen van de SGP komen er toch niet. CDA is een bestuurderspartij die zo'n beetje over alles wilt onderhandelen en Christenunie hoor ik vaker redelijk zijn dan onredelijk. Bovendien lijkt het mij logisch dat ze voor waarden willen opkomen die haaks staan op wat er afgelopen decennia allemaal langs geglipt is. Voordeel met NL stelsel is dat het redelijk kan blijven bij significante groei van onze gelovige vrinden vanwege andere partijen.
 
Uiteraard. Maar ik bedoel meer dat als zelfs de huisvrouwtjes vochtig worden dan profileert hij zichzelf te veel m.i. Hoofd- en bijzaken. Tjerrie is iets te vaak en iets te veel bezig met de BV Tjerrie. Vandaar ook dat geknutselde gewauwel. Is zonde want had goud in de handjes, kunnen hebben.

Daarin kan ik je vinden. Echter is dat gekunstelde gewauwel en zijn excentrieke en unieke voorkomen (samen met Hiddema) één van de redenen waarom de partij zo snel is gegroeid (imo). Ik had het geweldig gevonden als Bosma de overstap zou maken naar FvD, die man kan pas een betoog houden.
 
Ik zie huisvrouwen en meer dwepen met fvd, time to back out yo. Tjerrie is te veel in zichzelf gaan geloven, en geniet er te veel van. Liever een saaie pennenlikker die weet waar die het over heeft dan iemand die de klok heeft horen luiden maar niet echt weet waar de klepel hangt. Geef mij maar iemand die genieten kan van saaie politiek waar gortdroge dossiers worden besproken. Of een Martin Bosma, die zichzelf ook op de korrel kan nemen.

Het is inderdaad zo dat Fvd al flink aan het verworden is tot een karikaturale one-man-show.

Jammer, maar niet verrassend, maar toch ook verbazingwekkend hoe snel dat dan gaat..
 
Ik ga mij eens verdiepen in de christenhonden onder ons. SGP/ Christenunie/ CDA. Die extremen van de SGP komen er toch niet. CDA is een bestuurderspartij die zo'n beetje over alles wilt onderhandelen en Christenunie hoor ik vaker redelijk zijn dan onredelijk. Bovendien lijkt het mij logisch dat ze voor waarden willen opkomen die haaks staan op wat er afgelopen decennia allemaal langs geglipt is. Voordeel met NL stelsel is dat het redelijk kan blijven bij significante groei van onze gelovige vrinden vanwege andere partijen.

Met dit in mijn achterhoofd heb ik al eens CU gestemd, ik dacht toen paars 1 gevormd werd.
 
Met dit in mijn achterhoofd heb ik al eens CU gestemd, ik dacht toen paars 1 gevormd werd.
Hier onze voormalige VOC premier, JP. Mocht 'm altijd wel op een of andere manier. Waar ik de rillingen van kreeg was Verhagen. Die steekt je lachend neer als het moet. Al heb je die ook nodig in de politieke jungle, wat dat aangaat... In de CDA kroonprins zag ik nooit iets, die KLM boy. Daar had ik al gelijk twijfels bij, die geloofde nog meer in zichzelf dan Tjerrie. En dat al aan het begin van zijn loopbaan.
 
Ik ga mij eens verdiepen in de christenhonden onder ons. SGP/ Christenunie/ CDA. Die extremen van de SGP komen er toch niet. CDA is een bestuurderspartij die zo'n beetje over alles wilt onderhandelen en Christenunie hoor ik vaker redelijk zijn dan onredelijk. Bovendien lijkt het mij logisch dat ze voor waarden willen opkomen die haaks staan op wat er afgelopen decennia allemaal langs geglipt is. Voordeel met NL stelsel is dat het redelijk kan blijven bij significante groei van onze gelovige vrinden vanwege andere partijen.
Zij zijn wel sterk voorstander van allerlei religieuze hobbies zoals ritueel slachten, hoofddoeken, feesten, etc.
 
Zij zijn wel sterk voorstander van allerlei religieuze hobbies zoals ritueel slachten, hoofddoeken, feesten, etc.
Daar heb ik allemaal (nog) geen weet van. Ben gedoopt (r.-k.), dan weet je het wel. Nemen het niet zo nauw zolang het glas gevuld is.
 
Vanuit de onderbuik doen wij vandaag, 13 Juni 2019, verslag. Het voelt onrustig maar niets dat niet gladgestreken kan worden.
De politie wilde dinsdag echter verder geen informatie delen over de achtergrond van de verdachte. Volgens een zegsvrouwe moest de man worden omschreven als ’Amsterdammer’.
..
Het bericht dat de verdachte een statushouder betreft, zorgt in Buitenveldert voor veel onrust. De wijk was al in rep en roer omdat het linkse stadsbestuur vlakbij de plaats delict aan de Van Leijenberghlaan een opvanglocatie voor zo’n zeventig illegalen (ongedocumenteerden) wil openen. Vanuit de buurt is daartegen veel verzet.

De buurt verwijt de autoriteiten het „verhullen van de achtergrond” van de verdachte. „Dat veroorzaakt wantrouwen. Het nieuws komt versnipperd naar buiten en dat veroorzaakt onrust. Wat wordt er voor ons geheimgehouden?”, zegt Claudia van der Vorst van het actiecomité Buitenveldert Veilig. „Mensen zijn bang: ’er is iemand in onze straat vermoord, door een asielzoeker’, wordt gezegd.”
Niemand is veilig voor RGW.

Over naar het weer van vandaag.
 
Die brandweerkazerne zit letterlijk naast een politiebureau, dat dan weer wel.

Maarja, Nederlandse politie heb je, betreffende illegalen, dus helemaal geen ene reet aan.
 
Wat een wereld leven we in. Enzo knol (26 jaar) koopt een Lamborghini Urus twv 300.000+ Door die achterlijke yt filmpjes van hem

Ja ik ben jaloers :treuren:
 
Wat een wereld leven we in. Enzo knol (26 jaar) koopt een Lamborghini Urus twv 300.000+ Door die achterlijke yt filmpjes van hem

Ja ik ben jaloers :treuren:
Zou niet met hem, of andere yt gasten, willen ruilen. Meerdere keren getuige van geweest hoe zulken gasten bezig moeten zijn, ratrace en slaaf van de kijker/camera. Constant. Kijken niet zoals wij rond, kijken rond met in het achterhoofd content. Als die slim is bouwt hij iets op dat meer dan alleen yt is, zodat als yt ooit een aflopende zaak voor hem wordt hij op iets anders kan leunen.
 
Wat een wereld leven we in. Enzo knol (26 jaar) koopt een Lamborghini Urus twv 300.000+ Door die achterlijke yt filmpjes van hem

Ja ik ben jaloers :treuren:

Zijn niet veel NL YouTubers die dat kunnen hoor. Enzo hikt tegen de 30 milli views per maand aan. Van YouTube alleen verdiend hij 75k tot over 1mill volgens socialblade.

Dan heeft hij nog inkomsten van merchandise tikt ook aardig aan.

Enzo had eerst een jeep trackhawk die is net iets goedkoper :p.

https://socialblade.com/youtube/user/enzoknol
 
Zou niet met hem, of andere yt gasten, willen ruilen. Meerdere keren getuige van geweest hoe zulken gasten bezig moeten zijn, ratrace en slaaf van de kijker/camera. Constant. Kijken niet zoals wij rond, kijken rond met in het achterhoofd content. Als die slim is bouwt hij iets op dat meer dan alleen yt is, zodat als yt ooit een aflopende zaak voor hem wordt hij op iets anders kan leunen.
Paartjes jaartjes slaaf zijn, dan met een paar miljoen op de bank 2 jaar op wereldreis om in vergetelheid te raken om vervolgens de rest van je leven te kunnen chillen?
Opzich niet verkeerd. Maarja, ik ben niet narcistisch genoeg.
 
Back
Naar boven