XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Zijn niet veel NL YouTubers die dat kunnen hoor. Enzo hikt tegen de 30 milli views per maand aan. Van YouTube alleen verdiend hij 75k tot over 1mill volgens socialblade.

Dan heeft hij nog inkomsten van merchandise tikt ook aardig aan.

Enzo had eerst een jeep trackhawk die is net iets goedkoper :p.

https://socialblade.com/youtube/user/enzoknol
Ja die trackhawk, dikke wagen was dat alleen doet hij er direct zn pauper wrap op met de striping. Die Urus zal ook wel verpest worden. Smaak heeft hij niet.

Het overgrote deel van zn fans is >15 toch ofzo?
 
Paartjes jaartjes slaaf zijn, dan met een paar miljoen op de bank 2 jaar op wereldreis om in vergetelheid te raken om vervolgens de rest van je leven te kunnen chillen?
Opzich niet verkeerd. Maarja, ik ben niet narcistisch genoeg.
Ja die trackhawk, dikke wagen was dat alleen doet hij er direct zn pauper wrap op met de striping. Smaak heeft hij niet.

Het overgrote deel van zn fans is >15 toch ofzo?
Basisschool leeftijd idd. Maar die krijgen nog vaak cadeaus van hun ouders. Dus zijn kleding gaan als warme broodjes over de toonbank:p
 
  • Like
Waarderingen: ACE

Shithole country
 
Lijkt me niks lekkerder dan schijten in de vrije natuur. Pissen is ook lekker gewoon in de bosjes dan naar die stomme pot te turen.
 
Hebben wel een punt over toiletpapier
 
Zou niet met hem, of andere yt gasten, willen ruilen. Meerdere keren getuige van geweest hoe zulken gasten bezig moeten zijn, ratrace en slaaf van de kijker/camera. Constant. Kijken niet zoals wij rond, kijken rond met in het achterhoofd content. Als die slim is bouwt hij iets op dat meer dan alleen yt is, zodat als yt ooit een aflopende zaak voor hem wordt hij op iets anders kan leunen.
Dit!

Ik zou voor geen goud willen ruilen. Ik heb zo een prima leven met (bijna) alles wat ik maar kan wensen. Ik kan alles doen wat ik wil/ Niemand valt mij of mijn kinderen lastig als ik op straat loop. Als het bedrijf omvalt kan ik met mijn skills en ervaring overal aan de slag.

Wat is er na YouTube? Waar gaan zij naar toe als de kijkers afhaken, gesponsorde content niet meer de natte droom van adverteerders is, etc.?

Edit: maar ik heb geen lambo :o
 
Lijkt me niks lekkerder dan schijten in de vrije natuur. Pissen is ook lekker gewoon in de bosjes dan naar die stomme pot te turen.
Lekker kakken in de vrije natuur, samen met tientallen anderen, terwijl je eerst een mijnenveld van Indische stront moet weten te trotseren.
 
Dit!

Ik zou voor geen goud willen ruilen. Ik heb zo een prima leven met (bijna) alles wat ik maar kan wensen. Ik kan alles doen wat ik wil/ Niemand valt mij of mijn kinderen lastig als ik op straat loop. Als het bedrijf omvalt kan ik met mijn skills en ervaring overal aan de slag.

Wat is er na YouTube? Waar gaan zij naar toe als de kijkers afhaken, gesponsorde content niet meer de natte droom van adverteerders is, etc.?

Edit: maar ik heb geen lambo :o
maar wel skills , als de maatschapij instort heb je doeners nodig aka gouden handjes , niet gouden haantjes :P let that sink in for a minute
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Verveelt ook. Natuurlijk is het rijden en hebben van een droomwagen super tof, maar als dan de verveling toeslaat waar ga je dan van dromen?
Geheel persoonsgebonden denk ik? Denk niet dat het met 250+ over de snelweg blazen, het geluid en de hele beleving mij ooit zal gaan vervelen :p
 
Geheel persoonsgebonden denk ik? Denk niet dat het met 250+ over de snelweg blazen, het geluid en de hele beleving mij ooit zal gaan vervelen :p
Iedere gek met een sportauto die ik heb ontmoet zegt dat het na een tijdje net zo aanvoelt als je eerste auto. Dan ga je verder kijken en koop je de volgende sportauto. Enz. Het moment van accelereren, het geluid ja dat blijft lekker natuurlijk. Maar het wordt echt normaler, langzaam zelfs. Daarom gaan mensen ook na een tijdje als ze gek genoeg blijven voor hypercars.
 
Iedere gek met een sportauto die ik heb ontmoet zegt dat het na een tijdje net zo aanvoelt als je eerste auto. Dan ga je verder kijken en koop je de volgende sportauto. Enz.
Sportauto als in hurucan, R8, 911 etc of meer M3, c63

Een M3 etc kan ik misschien nog inkomen, mag zo af en toe eens in een m3 rijden maar telkens weer meters chickenskin
 
Vast geen echte autoliefhebbers dan :p
Haha. Echte liefhebbers maar je kent het gevoel toch wel dat je iets super tof vindt totdat je het een tijdje hebt en dan wordt het "normaal". Ook al weet je dat het bijzonder is maar toch ben je al aan het rondkijken of er niet iets nog specialer is.
 
Haha. Echte liefhebbers maar je kent het gevoel toch wel dat je iets super tof vindt totdat je het een tijdje hebt en dan wordt het "normaal". Ook al weet je dat het bijzonder is maar toch ben je al aan het rondkijken of er niet iets nog specialer is.
Ja oké, daar kan ik nog we in komen
 
Back
Naar boven