Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

voorbeeld: Michael P. naar nabestaanden Anne Faber
is blut maar moet 140.000eu betalen.

Staat heeft dit voorgeschoten.

Indien de (voor een misdrijf) veroordeelde niet of niet volledig binnen acht maanden (na de dag waarop het vonnis of arrest waarbij de schadevergoedingsmaatregel is opgelegd onherroepelijk is geworden) aan zijn verplichting heeft voldaan, keert de staat (het Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB)) het resterende bedrag uit aan het slachtoffer (of diens nabestaande(n)). De staat (het CJIB) verhaalt vervolgens het uitgekeerde bedrag op de veroordeelde. Het voormelde wordt bepaald in artikel 36f lid 7 van het Wetboek van Strafrecht en wordt ook wel de ‘voorschotregeling’ genoemd.
 
Uit eigen ervaring weet ik dat wij het bedrag +/- 25k binnen 3 jaar aan het cjib terug moesten betalen.
De diverse schadevergoedingen werden door het rijk voor geschoten. 1 van mijn mededaders heeft zijn terugbetaalregeling geschonden. En stond voor de keuze. Of x aantal jaar of maanden zitten of ineens betalen. Hij had dan na het zitten alsnog moeten betalen. Maar hij heeft het bedrag ineens betaald
 
pij is wel de hel op aarde heb ik gehoord.
 
voorbeeld: Michael P. naar nabestaanden Anne Faber
is blut maar moet 140.000eu betalen.

Staat heeft dit voorgeschoten.
Dan vraag ik mij af, moeten de nabestanden dan nog belasting betalen over die 140k?
 
Nederland kennende: uiteraard
Ja Nederland kennende zou het mij ook niets verbazen. Zou wel flink schofterig zijn. Ik vind die 140k al schofterig laag.
 
Ja Nederland kennende zou het mij ook niets verbazen. Zou wel flink schofterig zijn. Ik vind die 140k al schofterig laag.

Ff opgezocht: nee het is een netto bedrag.

Wel wordt het in Box 3 geplaatst bij je belastingaangifte, 5,38% dus

Het wordt gezien als inkomsten
 
2im8kft.gif


Dit is hem trouwens:

e159ace2-192f-11e6-b485-995ca2351f12_web_scale_0.5564388_0.5564388__.jpg


Pauper Alert
 
Jorrit Nuijens locoburgemeester van Diemen doet zijn functienaam eer aan. Hij had eerder in een cafe raar staan schreeuwen. Agenten wilde met hem praten maar toen hij zag dat hij gefilmd werd ging ie flippen. Later op het bureau heeft ie nog een agent in het gezicht gespuugd.

Goed zo:thumbup: Pak ze maar aan die subversieve kutmongolen van Gl
 
Laatst bewerkt:
Jorrit Nuijens locoburgemeester van Diemen doet zijn functienaam eer aan. Hij had eerder in een cafe raar staan schreeuwen. Agenten wilde met hem praten maar toen hij zag dat hij gefilmd werd ging ie flippen. Later op het bureau heeft ie nog een agent in het gezicht gespuugd.

Goed zo:thumbup: Pak ze maar aan die subversieve kutmongolen van Gl
Van horen zeggen natuurlijk.. Maar een wethouder die buiten een joint wil roken? Benieuwd wat Paul Pot Rosenmöller hiervan vindt.
 
Back
Naar boven