MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Yep. Als je denkt aan succesvolle teams hoort hij erbij.
Berti @ 10.09

Wel vreemd om Helmut Schön een geboren 'Oost Duitser' te noemen. Zijn geboortejaar was 1915. :emo: Bijvoorbeeld Michael Ballack was een geboren Oost Duitser.

p.s. het accent van Der Kaiser :heart:
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat hij niet verdronken is..
Geweldig wat hij doet alleen dat vind hij zelf ook net iets te veel

https://www.ad.nl/binnenland/live-van-der-weijden-met-gejuich-onthaald-in-stavoren~a96d916a/

Ja maar o wee als je dat hardop durft te zeggen.

Wel geweldig voor hem, een uitdaging aangaan (een ander beklimt in anonimiteit de Mount Everest om eventueel nooit meer terug te keren) en er een prijs voor het goede doel aanhangen en daarmee ook nog voor jarenlange faam te krijgen. Hij kan natuurlijk niet uitspreken dat hij ook zonder het goede doel dit gewoon had gedaan omdat hij deze uitdaging nou eenmaal in zijn hoofd heeft zitten.

Allemaal niks mis mee, behalve de vanzelfsprekende schijnheiligheid, zure mensen (zoals ik) hebben het recht om zich hier aan te mogen storen. En dat doe ik dan ook met volle teugen.
 
Yep. Als je denkt aan succesvolle teams hoort hij erbij. Later zag ik vaak Matthäus enz.

Moet toch heerlijk zijn geweest als Duitser, al die geniepige overwinningen :D
Doordat ik pas vanaf '93 het voetbal ben gaan volgen heb ik nooit "last" van de Duitsers ervaren. Eerder Brazilië, Portugal en Italië (vooral clubs) zie ik graag verliezen tijdens een WK. Die 7-1 in 2014 was echt heerlijk.
 
Dieren afzetten bij een dierenasiel is inderdaad veel gevraagd...
 

tsja ,ik weet niet of ik in dit geval genoegen zou nemen met een werkstraf voor de dader , de zoon van onze buurman is 9 maanden daarvoor op dezelfde weg te pletter gereden

door een vrachtwagenchauffeur die zat te bellen ,dit is echt een dodenweg ,onlangs is er nog een dj doodgereden ,

ik zie de pijn en ellende in de ogen van de ouders ,je ademt wel maar leven kun je het niet meer noemen ,er is iets kapot wat nooit meer goed komt ,



wraak zal echt niets oplossen maar soms kan je niets anders
 
Ik kreeg geen water van mijn klant'
Hovenier Patrick (zijn achternaam is bekend bij de redactie) begon vandaag met hagen snoeien, vertelt hij. "Je zit de hele dag met je kop in de zon. Ik probeer wel met de schaduw mee te lopen, maar dat is niet te doen. Het heeft ook voordelen: het geschoffelde onkruid verdroogt snel en waait vanzelf weg."

Veel drinken is belangrijk, zegt de hovenier. "Ik was net bij een klant en vroeg of ik misschien even mijn waterfles mocht vullen. Dat mocht niet, want dat kost geld. Water moet ik zelf maar meenemen. Dus toen ben ik weggegaan, naar een andere klant. Die klus maak ik later in de week wel af. Een klant is een klant en geld is geld, maar nu stond ik wel perplex."




:roflol: te gierig om een flesje water te laten vullen ,die klant had van mij toch de tering kunnen krijgen
 
Ik kreeg geen water van mijn klant'
Hovenier Patrick (zijn achternaam is bekend bij de redactie) begon vandaag met hagen snoeien, vertelt hij. "Je zit de hele dag met je kop in de zon. Ik probeer wel met de schaduw mee te lopen, maar dat is niet te doen. Het heeft ook voordelen: het geschoffelde onkruid verdroogt snel en waait vanzelf weg."

Veel drinken is belangrijk, zegt de hovenier. "Ik was net bij een klant en vroeg of ik misschien even mijn waterfles mocht vullen. Dat mocht niet, want dat kost geld. Water moet ik zelf maar meenemen. Dus toen ben ik weggegaan, naar een andere klant. Die klus maak ik later in de week wel af. Een klant is een klant en geld is geld, maar nu stond ik wel perplex."




:roflol: te gierig om een flesje water te laten vullen ,die klant had van mij toch de tering kunnen krijgen
Water uit de kraan kost ca €1 per m3. Dat is dus 1000 liter. Flesje van 0,5L kost dan dus €0,0005 aan water.

Dit heeft niet met geld te maken (duh),die klant is gewoon een teringlijer. Gewoon in zijn tuin kakken en niet meer terugkomen.
 
Gewoon in zijn tuin kakken en niet meer terugkomen.

Of een emmer water in z'n gezicht gooien? :dunno:

tenor.gif


You've just been hovenier'ed.
 
Hondenliefhebbers zijn woensdag een online petitie gestart omdat ze willen dat er een diepgaand onderzoek wordt ingesteld naar de dood van de pitbull/stafford.
Als slachthuizen glazen muren hadden...
 
Back
Naar boven