XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Positieve gozer wel. Heb wel is wat filmpjes van hem gezien.
Misschien ben ik dan wat te snel in m'n vooroordelen. Als ik iemand in een filmpje op elk shot zie flaneren met een leeg louis-vuitton tasje om z'n nek heb ik al snel een oordeel..
 

Wie is die Mobicep eigenlijk? De Joel Beukers voor de niet-nederlanders?
Zie dat hij ook al een supplementenlijn heeft; https://www.biceppapa.nl/
Blijkbaar is er een hele wereld aan best bekende vloggers die trainen en daarover vloggen. Kende die hele wereld niet tot ik die filmpjes van Giel toen een tijdje gevolgd heb. Vond het allemaal trouwens totaal niet boeiend aangezien het gericht is op een stel pubers die net hun eerste stappen in de gym zetten.
 
Ik zie steeds meer volwassen mensen met zo'n elektrische step. Wat is deze?
 
f3527abf7c_Screenshot_2019-08-12_at_15.08.07.png


Bedankt 'Jeroen'.
 
Gun het hem van harte, geen idee wie het verder is. Klopt echter de helft niet van wat ik in 2 minuten heb gevonden.

Weer typisch zo'n geval waar een opgefokte lawaai-papegaai wordt verward met talent en expertise.
 
Wel creatief gedaan :roflol:
 
Ik las gisteren nog een ander bericht waarin men zei dat het 'opvallend druk' was aan hun tent.

:hahaha:

Het is wel geen grap aldaar. Misschien levenslang... :eek:
 
Nee maar deze twee vroegen erom natuurlijk, wellicht een psychose gehad? Don't get high on your own supply :emo:
Wie de neuk zet nou zijn mobiele nummer erop. zelfs al is het een burner.. Festival duurt een week en door 2-3kg mdma ben je niet in een dagje :o
 
Nee maar deze twee vroegen erom natuurlijk, wellicht een psychose gehad? Don't get high on your own supply :emo:
Wie de neuk zet nou zijn mobiele nummer erop. zelfs al is het een burner.. Festival duurt een week en door 2-3kg mdma ben je niet in een dagje :o
gewoon dom zijn en geld ruiken . Hongarije is redelijk soepel met drugs , maar deze twee zullen idd niet 123 thuis zijn :P
 
er word straks bij de rechtszaak natuurlijk wel de ideale schoonzoon kaart gespeeld,

topatleet ,1e keer,geen echte criminelen ,slijmbrief van de atletiekunie bla bla,zou me ook niets verbazen als ze na een paar

maanden op borgtocht vrij mogen
 
gewoon dom zijn en geld ruiken . Hongarije is redelijk soepel met drugs , maar deze twee zullen idd niet 123 thuis zijn :P

Soepel? :roflol: Alles behalve man... Zeker als iemand uit West Europa afkomstig zijnde....
 
Soepel? :roflol: Alles behalve man... Zeker als iemand uit West Europa afkomstig zijnde....
valt wel mee man , ik ben daar gepakt met een brok hash van heb ik jou
 
Back
Naar boven