Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Ongedierte bestrijding voor bellen en je hele pand vol laten spuiten met gif.
 
Knokploegen zouden veel kunnen verdienen tegenwoordig.
 
Wanneer neemt iemand die mentaal gehandicapte eens in bescherming tegen zichzelf?
 
Voor de trein naar eender welke plaats.
 
Sjors is een goeie lieve jongen. Geeft een beetje kleur aan de doorgaans zo grijze massa.

Dit is toch gewoon goud. Die gozah heeft gewoon schijt en een bord voor zijn kop die zo groot is dat je er met heel dbb pizza van kunt eten.

Enkele comments:
Willem-Alexander 3 jaar geleden
Lekker Sjors! Maxima en ik draaien je track volop! ;)

Geert Wilders
3 jaar geleden
2e Kamer geniet er ook al van :<)
 
Sjors is een goeie lieve jongen. Geeft een beetje kleur aan de doorgaans zo grijze massa.

Dit is toch gewoon goud. Die gozah heeft gewoon schijt en een bord voor zijn kop die zo groot is dat je er met heel dbb pizza van kunt eten.

Enkele comments:

K6zZknml.jpg
 
Ik denk dat hij een tekort had aan pindakaas daar. Maar dit onderstreept toch hetgeen wat ik schreef? Velen hebben zich kapot gelachen om die vage acties en rare kop terwijl die "zijn ding" deed. Geeft kleur. En ik maak mij allang geen illusies meer over mensen; er zijn behoorlijk veel verknipten onder ons. Sjors laat het zien en doet het met minder filters.
 

Ik vind dit echt te ziek voor woorden. Die man moet allerlei procedures gaan beginnen die maar zo een jaar kunnen duren omdat de regering/gemeente niks wil doen aan een groep piraten die hier verdomme niet eens mogen zijn volgens diezelfde regering? Hoe verdedig je dat tegenover je werkende medemens die een boete krijgt als ie met z'n telefoontje in de hand op de fiets zit.

Ik las ergens een reactie met een mooi voorbeeld. Stel nou dat je een kapitale villa betrekt vlak voor de oplevering en claimt dat je het pand gekraakt hebt. Mag de eigenaar dan ook niks doen? Of word ik er dan wel uitgehaald door de politie omdat ik hier wel legaal ben en blank ben?
 
Huis van Groot Wassink gaan kraken als hij en zn gevolg er niet is.


Denk dat de politie en OM je met haat in de ogen zal vervolgen.

Zat Holleeder nog maar in een knokploeg die krakers met kettingzagen uit panden jaagden.
 
Huis van Groot Wassink gaan kraken als hij en zn gevolg er niet is.


Denk dat de politie en OM je met haat in de ogen zal vervolgen.

Zat Holleeder nog maar in een knokploeg die krakers met kettingzagen uit panden jaagden.

Het is toch gewoon wachten tot iemand het heft in eigen handen neemt en inderdaad bewapend met ik weet niet wat zo'n groep mongolen wegwerkt. Handelen zoals ze in die apenlanden doen, neem je iets dat niet van jou is? Handjes eraf.
 
Back
Naar boven