Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Kom je in de EBI terecht. Wordt het zo bekeken als terrorisme en weet ik wat. Zeker als.ze je zoekopdrachten en comments uitpluizen op je pc
 
Heb zo'n figuur weleens horen zeggen dat er niet zoiets is als persoonlijk bezit. Ik stel voor dat we van krakers standaard de kleren afrukken. :)
 
Heb zo'n figuur weleens horen zeggen dat er niet zoiets is als persoonlijk bezit. Ik stel voor dat we van krakers standaard de kleren afrukken. :)

dus dan hebben ze ook geen recht op het pand en is het uiteindelijk toch gewoon het recht van de sterkste?
wordt een mooie chaos dan
 
Een deel van de krakers verwerpt het wettelijke eigendomsrecht en het gezag van wet en overheid op basis van anarchisme("Uw rechtsstaat is de onze niet"), maar maakt in rechterlijke procedures wel gebruik van dezelfde wetgeving die zij uit principe niet accepteert.

Hypocriet kutvolk :emo:
 
In dit geval zijn het echt verwarde mannen. (en vrouwen)
 
Weet ik maar ten eerste had ik het hier nog niet voorbij zien komen en ik vond dit wel een leuke reactie erop.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat een 35 jarige het hele troll gebeuren niet begrijpt.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon met een paar grote gasten met knuppels iedereen daar binnen kapot slaan.
 
Twee Rotterdamse agenten bestraft na ‘ontoelaatbaar gedrag’ bij huiszoeking
UpdateDe politie heeft twee Rotterdamse agenten overgeplaatst naar een andere eenheid vanwege wangedrag bij een woninginval. De politie spreekt van ‘ontoelaatbaar gedrag’ en doet onderzoek naar de zaak.

,,De agenten namen blikjes Red Bull en cola uit de ijskast’’, vertelt de man. ,,Ze pakten geld dat in mijn huis lag en zeiden: ‘da's effe lekker’. Ze stonden de Swish te dansen in mijn woonkamer. Mijn vrouw werd aangehouden. ‘We zullen haar effe doen op het bureau’, zei de ene agent over haar. De ander antwoordde: ‘nee dat hoeft niet, want ze heeft geen make-up op’.”

Overgeplaatst
Op camerabeelden zou ook te zien zijn dat de agenten zwaaien met de vibrators van de vrouw. De dienders zouden verder bewijsmateriaal zonder handschoenen hebben opgepakt. ,,En toen mijn hond aan het blaffen was, zei de ene: ‘geef even een scherp mes, dan blaft hij niet meer’.’’

:roflol:
 
Twee Rotterdamse agenten bestraft na ‘ontoelaatbaar gedrag’ bij huiszoeking
UpdateDe politie heeft twee Rotterdamse agenten overgeplaatst naar een andere eenheid vanwege wangedrag bij een woninginval. De politie spreekt van ‘ontoelaatbaar gedrag’ en doet onderzoek naar de zaak.

,,De agenten namen blikjes Red Bull en cola uit de ijskast’’, vertelt de man. ,,Ze pakten geld dat in mijn huis lag en zeiden: ‘da's effe lekker’. Ze stonden de Swish te dansen in mijn woonkamer. Mijn vrouw werd aangehouden. ‘We zullen haar effe doen op het bureau’, zei de ene agent over haar. De ander antwoordde: ‘nee dat hoeft niet, want ze heeft geen make-up op’.”

Overgeplaatst
Op camerabeelden zou ook te zien zijn dat de agenten zwaaien met de vibrators van de vrouw. De dienders zouden verder bewijsmateriaal zonder handschoenen hebben opgepakt. ,,En toen mijn hond aan het blaffen was, zei de ene: ‘geef even een scherp mes, dan blaft hij niet meer’.’’

:roflol:
:roflol::roflol::roflol:
 
Overgeplaatst naar de sociale werkplaats of? :gek:
 
Back
Naar boven