Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

met zijn vijven iemand om het leven brengen is geen noodweer
Er zijn 5 aangehouden dat geeft niet perse 5 daders, maar met z'n 5en iemand overmeesteren lijkt me ook bij noodweer niet ver gezocht. Zal sterk afhangen van hoe hij precies is komen te overlijden en of men daarin te ver is gegaan en dan nog of er geen rechtvaardig beroep op exces (emotionele overmacht) is te doen.
 
Er zijn 5 aangehouden dat geeft niet perse 5 daders, maar met z'n 5en iemand overmeesteren lijkt me ook bij noodweer niet ver gezocht. Zal sterk afhangen van hoe hij precies is komen te overlijden en of men daarin te ver is gegaan en dan nog of er geen rechtvaardig beroep op exces (emotionele overmacht) is te doen.
dan nog is 5 man excessief en er is een dooie gevallen . Bij een cafe ruzie een aantal jaar terug is een man benaderd door meerdere mannen vervolgens door 1 doodgeslagen met een kruk op zijn hoofd . ondanks dat het niet bewijzen viel dat ze allemaal meegedaan hadden hebben ze allemaal een detentie straf dan wel voor langere of kortere tijd gekregen .
geen enkele zal justitieel de dans ontspringen .
 
dan nog is 5 man excessief en er is een dooie gevallen . Bij een cafe ruzie een aantal jaar terug is een man benaderd door meerdere mannen vervolgens door 1 doodgeslagen met een kruk op zijn hoofd . ondanks dat het niet bewijzen viel dat ze allemaal meegedaan hadden hebben ze allemaal een detentie straf dan wel voor langere of kortere tijd gekregen .
geen enkele zal justitieel de dans ontspringen .
Als zij (of een van hen) het geweld initieerde(n) is dat geen noodweer nee. Als een pedo aan een kind zit initieert hij daarmee het geweld en zelfs getrainde politie met hulpmiddelen heeft geregeld 3-5+ man nodig om iemand te bedwingen.
 
Laatst bewerkt:
Als zij (of een van hen) het geweld initieerde(n) is dat geen noodweer nee. Als een pedo aan een kind zit initieert hij daarmee het geweld en zelfs getrainde politie met hulpmiddelen heeft geregeld 3-5+ man nodig om iemand te bedwingen.

Iemand bedwingen is iets anders dan iemand slaan en schoppen totdat 'ie dood is. Ben daarom ook wel benieuwd naar het lichamelijke letsel van het slachtoffer.
 
Als zij (of een van hen) het geweld initieerde(n) is dat geen noodweer nee. Als een pedo aan een kind zit initieert hij daarmee het geweld en zelfs getrainde politie met hulpmiddelen heeft geregeld 3-5+ man nodig om iemand te bedwingen.
dan nog valt voor een rechtbank niet te verantwoorden
 
Ik vraag me af of (bijvoorbeeld op het internet) erkennen dat je vooraf al weet je in zo'n situatie niet zullen kunnen inhouden een beroep op noodweerexces in de weg staat.
 
Ik vraag me af of (bijvoorbeeld op het internet) erkennen dat je vooraf al weet je in zo'n situatie niet zullen kunnen inhouden een beroep op noodweerexces in de weg staat.

Die ene mafkees genaamd Prem zei een keer bij DWDD dat hij een knuppel onder zijn bed heeft liggen en dat mocht er een inbreker in zijn huis komen hij 'em ermee dood zou slaan :hahaha: En die kerel is/was advocaat geloof ik? Lijkt me ook niet heel verstandig om te zeggen in het openbaar
 
Mooi toen die prem een blikje cola tegen zn kop kregen van die mocro jochies.
 
Onvoorstelbaar... Hopelijk dat die 5 tyfustokkies lang achter slot en grendel verdwijnen... En anders hoop ik maar dat iemand voor eigen rechter gaat spelen!
 
Ik denk dat ik heel lange tijd vast ga zitten als ik iemand een kind op zo'n manier zou zien bejegenen, als ik uberhaupt ooit nog vrij zou komen.
Ik hoop van niet. Voor je eigen bestwil.
 
De vijf mannen uit Assen die vastzaten in verband met de dood van een man van 32 in een speeltuin in Assen zijn op vrije voeten gesteld. Uit politieonderzoek is niet gebleken dat ze de overleden man hebben mishandeld. Ze blijven wel verdachten in de zaak.
 
Onvoorstelbaar... Hopelijk dat die 5 tyfustokkies lang achter slot en grendel verdwijnen... En anders hoop ik maar dat iemand voor eigen rechter gaat spelen!
Rustaaaaagh
 
Back
Naar boven