Fitness Seller

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Hoe kan je van een persoon naar meerdere gaan? Hoe verzinnen ze die onzin eigenlijk? Pakken ze paar zegels LSD of zo?
Een ziekelijke nood aan aandacht zal het eerder zijn vermoed ik.
 
Juncker: “Franstaligen worden aan de Belgische kust niet meer aanvaard”

:roflol:

Hoe zou België een geslaagd model kunnen zijn? Er is al hommeles sinds 1830. 't Zou ook kunnen dat ze hem, gezien zijn drankprobleem, niet begrijpen wanneer hij Frans begint brabbelen.
Ik zie België altijd als het schaalmodel van de toekomst van de EU als de Junkers, Guy Verhofstadts, Timmerfransen, Ruttes, D666ers, groenen en andere corrupte zelfverrijkende verraders hun zin krijgen. En dat dan met die schaalvergroting we ook de Belgische problemen krijgen.

Op de zaterdagochtend pleeg ik altijd te kijken naar De Afspraak op Vrijdag in de Canvaslus, en daar ging het heden ochtend over de nieuwe Waalsche regering met Dirupo, en ik hoorde dingen als dat je de begroting over heel België moest bekijken en dat de Walen dus best meer konden uitgeven. Net als in Europa, het Noorden plust wel bij.
 

Dat pedos vieze oude mannen zijn en in oude glimmende trainingspakken rondlopen met opgedroogde kwakkies er op kunnen we ook wel wegstrepen.
Je moet niet omlaag kijken, maar vooral omhoog.
 
Ik geloof ook weinig van het artikel. Ik ben vorig weekend in De Panne geweest en een groot deel van de horeca uitbaters praten gewoon Frans en vertikken het zelfs Nederlands te praten. Best een raar fenomeen in het Nederlandstalig gedeelte van een 2(3)-talig land.

Ik vind het andersom ook vrij irritant, als je met 1 voet in Wallonië staat dan begrijpt niemand ineens meer Nederlands.
 
Ik vind het andersom ook vrij irritant, als je met 1 voet in Wallonië staat dan begrijpt niemand ineens meer Nederlands.
Dat klopt helemaal. Vaak een kwestie van ook geen moeite dat ze willen doen denk ik. Zelfs Engels willen vertikken ze vaak te spreken daar als het Frans een beetje onduidelijk is.
 
Ja en ik spreek zo goed als geen woord Frans. Ik wil op vakantie heus wel wat moeite doen om me verstaanbaar te maken, maar het zou slim zijn om in toeristische gebieden iets meer je best te doen. Ooit zijn we (dacht ik) in Vielsalm, maar gewoon opgestapt bij een terrasje omdat er niet te communiceren was met de dame die een bestelling op kwam nemen, zelf aanwijzen op de kaart gaf geen reactie.
 
Brussel is niet eens Wallonië en daar heb je ook al van die koekenbakkers die er te beroerd voor zijn om Nederlands te praten. Ze snappen je wel hoor.
 
Ze snappen je wel hoor.

Juist en dat irriteert me het meeste, als ze oprecht niet snappen wat je bedoelt heb ik er geen problemen mee en kom je er uiteindelijk onderling wel uit.
 
Ik geloof ook weinig van het artikel. Ik ben vorig weekend in De Panne geweest en een groot deel van de horeca uitbaters praten gewoon Frans en vertikken het zelfs Nederlands te praten. Best een raar fenomeen in het Nederlandstalig gedeelte van een 2(3)-talig land.
Altijd iets met die Vlaamse kust.
De Panne weigert Nederlands te spreken.
Blankenberge gereputeerde thuisbasis der marginalen.
Oostende criminele broeinest.
Knokke is voor de dikke nekken.
En Nieuwpoort is het nieuwe Knokke.
Moet er nog zand zijn?
 
Back
Naar boven