XXL Nutrition

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Vandalisme, aanslagen zijn gericht op mensen. Maar, ja.
 
Stel je voor je gaat als christen een kerk bouwen in saudi arabie.

En er is geen tractor ontploft toch.
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze er al afstand van gedaan of zijn ze hier stil over?
De twitter accounts zijn stil.
Sterker nog, Baudet zat gister op een trekker. Lekker opportunistisch te doen. Hij geeft geen flikker om boeren.

Nanninga heeft wel iets laten horen.
 
De twitter accounts zijn stil.
Sterker nog, Baudet zat gister op een trekker. Lekker opportunistisch te doen. Hij geeft geen flikker om boeren.

Nanninga heeft wel iets laten horen.
Ik wou zeggen ik zie hem al helemaal voor me met z'n grijnzende kop op een tractor

Untitled.png
 
Ik wou zeggen ik zie hem al helemaal voor me met z'n grijnzende kop op een tractor

Bekijk bijlage 468424
Hij heeft een kop om eens een paar goede stompen op te geven. Als je een vlerk bent, maar dat zijn we niet dus houden we onze handjes thuis. Gelukkig mogen we nog wel denken wat we willen.
 
Van Muiswinkel eng mannetje is dat geworden. Bekijk bijlage 468425
Was die altijd al. Hij had alleen motieven om dat gescheiden te houden. Toen hij de judoka stelselmatig, totaal niet grappig, voor lul aan het zetten was had die ook al een grote smoel tegenover nabestaanden. Moesten maar tegen een grapje kunnen. Ze wilde geld van hem zien. Dat haalt meestal het beste in mensen naar boven.
 
Zo ies oorlog, hordes isis suicide bombers die op je afrennen neermaaien
 
Je zin proberen te krijgen d.m.v. het toepassen van geweld vind ik een teken van zwakte. Net zo zwak is dat diverse provincies eraan hebben toegegeven, daarmee geef je toch een verkeerd signaal af. Just my 2 cents.
Niet helemaal mee eens. Het is natuurlijk meer dan dat ze alleen hun zin proberen te krijgen. Wanneer jouw manier van leven wordt bedreigd omdat wat ambtenaren achterlijke regels hebben verzonnen, dan is het toepassen van geweld een logisch en passend gevolg wanneer praten niet meer werkt. Althans, dat ben ik van mening.
 
Wanneer jouw manier van leven wordt bedreigd omdat wat ambtenaren achterlijke regels hebben verzonnen, dan is het toepassen van geweld een logisch en passend gevolg wanneer praten niet meer werkt.
Dit is alleen grotendeels flauwekul. En dat weten de (activistische) boeren best. Ze hebben zelf notabene om bepaalde regelgeving gevraagd. Als er nou een partij uit de samenleving goed vertegenwoordigd wordt in de politiek zijn het wel de boeren.
Aan de andere kant zijn er ook heel veel fatsoenlijke boeren die niet meedoen aan demonstraties enz. Die hebben al lang door dat het huidige verdienmodel tot niets leidt, op het kwijtraken van het bedrijf na. Boeren die niet meer in de zak van de banken, supermarkten en allerlei andere fabrikanten willen zitten. We kunnen ons ook afvragen waarom er zo veel regelgeving nodig is. Omdat het huidige systeem failliet is. Al heel lang bekend. Is het dan allemaal pais en vree? Nee uiteraard niet. Maar om nou in die hetze mee te gaan dat het allemaal aan de politiek ligt. Neen.
 
Dit is alleen grotendeels flauwekul. En dat weten de boeren best. Ze hebben zelf notabene om bepaalde regelgeving gevraagd. Als er nou een partij uit de samenleving goed vertegenwoordigd wordt in de politiek zijn het wel de boeren.
Aan de andere kant zijn er ook heel veel boeren die niet meedoen aan demonstraties enz. Die hebben al lang door dat het huidige verdienmodel tot niets leidt, op het kwijtraken van het bedrijf na. Boeren die niet meer in de zak van de banken, supermarkten en allerlei andere fabrikanten willen zitten. We kunnen ons ook afvragen waarom er zo veel regelgeving nodig is. Omdat het huidige systeem failliet is. Al heel lang bekend.
Halveren van de veestapel lijkt mij anders een best ingrijpende maatregel.

Maar los van dat, de maatregelen zijn ontstaan naar aanleiding van een nieuwe hoax, namelijk het 'stikstofprobleem'. Nu zijn er allemaal normen verzonnen, terwijl in Duitsland deze normen 400x hoger liggen. Dat is natuurlijk compleet achterlijk. Ze worden gewoon keihard genaaid en dat weten ze. Terecht dat ze terugvechten tegen deze linkse waanzin, mijn zege hebben ze.
 
Halveren van de veestapel lijkt mij anders een best ingrijpende maatregel.

Maar los van dat, de maatregelen zijn ontstaan naar aanleiding van een nieuwe hoax, namelijk het 'stikstofprobleem'. Nu zijn er allemaal normen verzonnen, terwijl in Duitsland deze normen 400x hoger liggen. Dat is natuurlijk compleet achterlijk. Ze worden gewoon keihard genaaid en dat weten ze. Terecht dat ze terugvechten tegen deze linkse waanzin, mijn zege hebben ze.
Vvd en cda vind ik niet per se links.
Dat met die normen lag volgens mij wat genuanceerder. Zou ik moeten zoeken. Nederland is in ieder geval veel intensiever. En heeft uitzondering(en) bedongen.
 
Het is de rechter jongens die dat heeft beslist. Politiek heeft zich hieraan te houden. Overigens is de norm in DLD niet overal gelijk. Daarnaast is het onvergelijkbaar omdat natuurgebieden niet zo op elkaar zijn geplakt als in NL, om maar een simpel voorbeeld te noemen. Ook is de verhouding zoek tussen enerzijds het economisch aandeel van boeren en anderzijds het aandeel in het totale stikstof verhaal. Dat geeft al enigszins aan dat boeren een uitzonderingspositie hebben en krijgen.
1.12 best wel zinnige bijdragen van Esther Ouwehand.

Verder komt het over als een juridisch verhaal zowel nationaal als europees. In ieder geval best genuanceerd. Mogelijk speelt ook mee dat cda en ook vvd die boeren in achterban hebben, lang de ogen hebben gesloten en maatregelen hebben uitgesteld. Misschien wel te lang.
 
Ik zeg calcium supplementen voor de koolmeesjes
 
Back
Naar boven