AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Wanneer je voor het eerst in meer dan tien jaar een boekenhandel binnenstapt...

1572908772886.png

1572908782802.png



(en dat heb ik dan ook gedaan)
 
Voor alle doodlopers.
Ik ben zelf wel benieuwd of wandelen niet minstens hetzelfde haalt of nog beter resultaat geeft. Kans op blessure is aanzienlijk minder, hartslag stijgt minder en toch worden veel spieren geactiveerd bij wandelen.
1. Activistische BS van een luie veganisme pushende journo, het is duurzamer om minder te bewegen, want minder eten. ;)
2. Hardlopen volgens artikel wel beter dan wandelen of fietsen;
3. Een beetje krachttraining is waarschijnlijk ook beter dan fanatiek BB-en, topsport is ook niet gezond;
4. Gezondheidsvoordelen vlakken af voor het minder wordt, dus het is vooral een 80/20 verhaal;
5. Wel kritiek op sporten op een hoge intensiteit.
 
2. Hardlopen volgens artikel wel beter dan wandelen of fietsen;
Dat vergelijk ging enkel over matig. Als je wat actiever gaat wandelen zal het effect natuurlijk groter zijn. En mijns inziens komen dan ook de voordelen om de hoek kijken van minder kans op blessures en dergelijke in vergelijking met hardlopen.
 
Dat vergelijk ging enkel over matig. Als je wat actiever gaat wandelen zal het effect natuurlijk groter zijn. En mijns inziens komen dan ook de voordelen om de hoek kijken van minder kans op blessures en dergelijke in vergelijking met hardlopen.
Klopt hardlopen is een aanslag op je knieën enkels. Hardlopen is ook het enige wat ik al heel lang doe ondanks de vele blessures.
 
Klopt hardlopen is een aanslag op je knieën enkels. Hardlopen is ook het enige wat ik al heel lang doe ondanks de vele blessures.
Ik ben er ook niet voor gebouwd. Het is ook nog eens een kunst om goed te lopen. 50-60 plussers die hardlopen lijken steeds minder in het straatbeeld voor te komen. Of het is zo'n uitgemergelde marathon extremist. Daarentegen zie je veel mensen tegenwoordig wandelen. Weet niet of er een verband is en of dat dan overeenkomt met mijn bevindingen maar zou best interessant kunnen zijn. Ik wandel per week minstens 40 km bij elkaar, met uitschieters naar 60-70 km. Toch handig, hebben van honden.
 
Snelwandelen op een helling :)
 
BB_ hier je werkgever waar je zo loyaal aan bent :eek:
 
Ik ben loyaal aan mijn directe collegae en management.
 
Back
Naar boven