IRONic Pumper
Freaky Bodybuilder
- Lid geworden
- 1 mei 2012
- Waardering
- 8.306
- Lengte
- 1m89
- Vetpercentage
- 15%
O.K.Google maar.
Nadia Poeschman.
Heb me wel eens afgerukt op dr.
O.K.Google maar.
Nadia Poeschman.
Heb me wel eens afgerukt op dr.
Als jouw pa het op de verwarming had gespoten was het ook met een sisser afgelopen. Maar dat zeggen we ook niet.Triest, maar was het 4 weken eerder gebeurd dan had je er waarschijnlijk niets van vernomen.
Verdorie, een redelijk en genuanceerd stuk van die linkse activist, het lijkt wel een ekte journalist hier.Kim Boon e.a. vakkundig afgefakkeld. Alweer.
Geproefd? Als jij denkt dat ze van orale handelingen zwanger kunnen worden zou ik beter opletten bij biologie.Nonnen hebben even geproefd van de verboden zwarte vrucht
![]()
Catholic Church investigating two nuns who returned pregnant from missionary trip to Africa
One woman only discovered she was expecting after going to hospital with severe abdominal painswww.independent.co.uk
Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik ben het in elk geval met je eens.er zijn momenten dat je m.i. best grappig bent.
Met als die komma’s weet ik niet precies waar we nou precies zuinig op zouden moeten zijn.Wel een probleem in oa Afrika, misbruik van nonnen, we hebben er al zo weinig, moeten we zuinig op zijn
Bij nader inzien zit het walgelijke activisme hem in de kop van het artikel, het lijkt Öztürk wel.Verdorie, een redelijk en genuanceerd stuk van die linkse activist, het lijkt wel een ekte journalist hier.
Van een jurist, als Kim Boon, verwacht ik meer en beter dan een paar opheftweets, ook als strafrecht niet je metier is. Ik zou niet willen zeggen afgefakkeld, maar onzorgvuldig, hetgeen voor een goed jurist wellicht nog erger is.
De initiële ophef over de vloggende en verkrachtende Somalische kansenparel vind ik overigens nog steeds terecht. Fuck, marry, Kill, anyone?
Mij is verteld dat je zowel oraal als anaal zwanger kan worden. Je zegt nu dus dat dat niet zo is??Geproefd? Als jij denkt dat ze van orale handelingen zwanger kunnen worden zou ik beter opletten bij biologie.
Overigens haal ik niet uit het stuk dat de vaders een kleurtje hebben. Wel een probleem in oa Afrika, misbruik van nonnen, we hebben er al zo weinig, moeten we zuinig op zijn
En in bepaalde delen van Afrika denken volwassen mannen dat je van hiv kunt afkomen als je met een maagd naar bed gaat. Palen met condooms langs de weg zijn handig voor het dragen van water. True story.Mij is verteld dat je zowel oraal als anaal zwanger kan worden. Je zegt nu dus dat dat niet zo is??
Klopt, zo ontstaan negertjes.Mij is verteld dat je zowel oraal als anaal zwanger kan worden. Je zegt nu dus dat dat niet zo is??