MuscleMeat

Sticky Het Grote Pauper Topic (2 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 2)

Mentat

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waardering
1.319
Lengte
1m83
Ik ben zwaar gereformeerd dus dat deel kregen wij niet
Bij de EO filteren ze ook alles over de evolutietheorie, al schijnt deze inmiddels achterhaald te zijn.

Big Bang ja, Darwin nee, zo zie je maar weer dat ook in de wetenschap de Kerk altijd gelijk heeft.

chrisk

Opinions expressed herein may not be my own
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waardering
2.555
Door een bug in de Robinhood investment app kon je oneindig je al geïnvesteerde geld herinvesteren. Wat doe je dan? Proberen even snel miljonair te worden door te gokken op earnings :roflol:

Here are the five hall-of-fame members, from the user who first found the glitch to one who turned a $3,000 deposit into a $1.7 million position.
Deposit: $15,000
Leverage: $1,300,000
Gain/Loss: -$180,000
:roflol:

Mentat

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waardering
1.319
Lengte
1m83

Begint te escaleren :thinking:

Stelletje krotenkokers
Het doet ergens een beetje aan ISers die nu zeuren over rechtstaat en eerlijk proces, terroristen die zeuren over terreur. Hypocriet much!

Maar de meeste mensen die dit erg vinden zal je over de verstoring bij de CD niet horen. Daar waar iemand blijvend invalide geraakt is.

KOZP, om te kotsen, geweld tegen KOZP, idem.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.699
Maar de meeste mensen die dit erg vinden zal je over de verstoring bij de CD niet horen. Daar waar iemand blijvend invalide geraakt is.
Bijna 35 jaar terug :roflol: Come on.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.699
Mijn punt is dat menigeen die dit veroordeelt het geen probleem vindt bij vermeende racisten/fascisten/nazi's.

Hypocriete bende, bah!
Dat punt snap ik wel. Maar dat CD gebeuren is voltooid verleden tijd. Kan je mensen van nu niet kwalijk nemen.
Of ze het geen probleem vinden weet ik niet. Die kraker die erbij was had geen spijt in ieder geval. Het was niet de bedoeling maar sommige dingen gebeuren, of iets dergelijks was zijn reactie.

Mentat

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waardering
1.319
Lengte
1m83
Dat punt snap ik wel. Maar dat CD gebeuren is voltooid verleden tijd. Kan je mensen van nu niet kwalijk nemen.
Ik neem mensen de selectieve verontwaardiging kwalijk en dit enigszins vergelijkbare voorbeeld aan de andere kant schoot me als eerste te binnen.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.699
Ik neem mensen de selectieve verontwaardiging kwalijk en dit enigszins vergelijkbare voorbeeld aan de andere kant schoot me als eerste te binnen.
Ik ben het in principe met je eens.
Maar ach selectieve verontwaardiging is menselijk en komt over en weer voor. Kijk naar hoe Wilders het van de daken schreeuwt met die poster. Bespottelijk. Zo hypocriet.

Mentat

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waardering
1.319
Lengte
1m83
Ach selectieve verontwaardiging is menselijk en komt over en weer voor. Kijk naar hoe Wilders het van de daken schreeuwt met die poster. Bespottelijk. Zo hypocriet.
Welke poster?

Volgens mij heb jij je er laatst ook over opgewonden in het kader van vvmu.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.699
Welke poster?

Volgens mij heb jij je er laatst ook over opgewonden in het kader van vvmu.
Ik ben het met je eens verder, vvmu is een groot goed.

Poster:
Wilders die altijd roept dat vvmu dit en dat verdedigd moet worden, cartoonwedstrijden loopt te organiseren, Merkel als een half monster afbeeld enz enz enz enz nu huilie huilie doet. Krijg daar jeuk van. Ik ben het niet per se eens met die poster, daar gaat mijn jeuk niet over. Al voldoet Wilders met zijn ophef wel aan de poster, dat is de ironie.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.699
Gewoon afschaffen die bende. Pedobaas op zijn paard. Hebben die marginalen ook niks meer om over te zeuren.

Mentat

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 jan 2015
Waardering
1.319
Lengte
1m83
Ik ben het met je eens verder, vvmu is een groot goed.

Poster:
Wilders die altijd roept dat vvmu dit en dat verdedigd moet worden, cartoonwedstrijden loopt te organiseren, Merkel als een half monster afbeeld enz enz enz enz nu huilie huilie doet. Krijg daar jeuk van. Ik ben het niet per se eens met die poster, daar gaat mijn jeuk niet over. Al voldoet Wilders met zijn ophef wel aan de poster, dat is de ironie.
Ik kan nogal genieten van Nigel Farage, maar als ie dan begint over het feit dat Merkel in het echt nog lelijker is dan op tv wordt ik altijd wat droevig, het is zo irrelevant en inhoudelijk makkelijk genoeg om haar beleid te kraken.

Roethof

Massive Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Waardering
14.699
Ik kan nogal genieten van Nigel Farage, maar als ie dan begint over het feit dat Merkel in het echt nog lelijker is dan op tv wordt ik altijd wat droevig, het is zo irrelevant en inhoudelijk makkelijk genoeg om haar beleid te kraken.
True. En wat heeft hij nou helemaal bereikt. Goede prater dat zeker. Maar verder toch eigenlijk ook een loser.

Bovenaan