MuscleMeat

Het Pauper Topic

Bezoekers in dit topic

Echt waar wat een fucking retards, wat verwacht je nou dan als je een agent (met wapen) aanvalt in die chaos :roflol:

 
Naar het schijnt doet Heleen slikken als de beste, afwijzing daarintegen, daar heeft ze naar horen zeggen wat moeite mee.

Was wel goed voor de emancipatie onder stalkers, zware ondervertegenwoordiging van vrouwen, toch goed dat zij die lans breekt.

# don't stick it in crazy, al draagt het een leuk (stewardessen-) pakje
 

2e0e150d50_74272604_2504763896278524_6563112569802850304_n.jpg
 
Die John Don is ook rijp voor een langdurige gesloten opname.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zou toch denken dat er een argument is te maken dat demonstratierecht niet de vrijheid geeft om de publiekelijke orde te verstoren door kinderen bij hun feestje lastig te vallen, en dat daar gewoon landelijk een bepaling/uitspraak tegen kan komen. Ken ze een andere plek toe, malieveld of in het lokale stadhuis ofzo.

Zit er ook niet op te wachten niet meer met toekomstige kinderen/neefje/nichtje naar sint te gaan kijken zonder geterroriseerd te worden. Kan geweld daartegen alleen maar toejuichen en vind het jammer dat ik zelf te kneus/hopeloos ben om het te doen.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Zou toch denken dat er een argument is te maken dat demonstratierecht niet de vrijheid geeft om de publiekelijke orde te verstoren door kinderen bij hun feestje lastig te vallen, en dat daar gewoon landelijk een bepaling/uitspraak tegen kan komen. Ken ze een andere plek toe, malieveld of in het lokale stadhuis ofzo.

Zit er ook niet op te wachten niet meer met toekomstige kinderen/neefje/nichtje naar sint te gaan kijken zonder geterroriseerd te worden. Kan geweld daartegen alleen maar toejuichen en vind het jammer dat ik zelf te kneus/hopeloos ben om het te doen.
Lijkt mij niet dat je een bomvest dan de juiste manier vindt bij een optocht tussen kinderen.

Of fuck it, collateral damage.
 
Lijkt mij niet dat je een bomvest dan de juiste manier vindt bij een optocht tussen kinderen.

Of fuck it, collateral damage.
Nee klopt. Ik zou wel voorkeuren hebben en verzoeken kunnen doen, maar ik wil geen trainingen missen aan bezoek van de NCTV.
 
Ben ik de enige die 100 hard zat vind? :dunno:

Ik rijd op de autobaan altijd lekker achter trucks in de slipstream
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ben ik de enige die 100 hard zat vind? :dunno:

Ik rijd op de autobaan altijd lekker achter trucks in de slipstream
Denk dat er meer aan vastzit voor een hoop mensen. Niet eens zozeer de snelheid. Er is toen met veel tamtam 130 van gemaakt en wat was dat toch belangrijk. Nu een korte tijd later naar 100, wist men toen van niks? Geeft een beetje de teneur van de politiek aan, weinig lange termijnvisie. Al zal het meer discipline vereisen. In luxe wagens voelt 100 als 70.
 
Het ligt er ook aan wanneer je rijd, ik rijd zo goed als nooit in de file. Tegenwoordig rijd ik touwens wel wat rustiger dan vroeger toen ik nog 40 snelwegkm’s van mijn werk afwoonde, ‘s avonds rond 23:00 of in het weekend rond 7:00 is dan 100 rijden op een verlaten snelweg echt tergend langzaam.
 
Back
Naar boven