AndroidHealthClinic

Het Pauper Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maar de meeste mensen die dit erg vinden zal je over de verstoring bij de CD niet horen. Daar waar iemand blijvend invalide geraakt is.
Bijna 35 jaar terug :roflol: Come on.
 
44_WilliamHoogteijling_Janmaat_HollandseHoogte.jpg
 
Mijn punt is dat menigeen die dit veroordeelt het geen probleem vindt bij vermeende racisten/fascisten/nazi's.

Hypocriete bende, bah!
Dat punt snap ik wel. Maar dat CD gebeuren is voltooid verleden tijd. Kan je mensen van nu niet kwalijk nemen.
Of ze het geen probleem vinden weet ik niet. Die kraker die erbij was had geen spijt in ieder geval. Het was niet de bedoeling maar sommige dingen gebeuren, of iets dergelijks was zijn reactie.
 
Dat punt snap ik wel. Maar dat CD gebeuren is voltooid verleden tijd. Kan je mensen van nu niet kwalijk nemen.
Ik neem mensen de selectieve verontwaardiging kwalijk en dit enigszins vergelijkbare voorbeeld aan de andere kant schoot me als eerste te binnen.
 
Ik neem mensen de selectieve verontwaardiging kwalijk en dit enigszins vergelijkbare voorbeeld aan de andere kant schoot me als eerste te binnen.
Ik ben het in principe met je eens.
Maar ach selectieve verontwaardiging is menselijk en komt over en weer voor. Kijk naar hoe Wilders het van de daken schreeuwt met die poster. Bespottelijk. Zo hypocriet.
 
Ach selectieve verontwaardiging is menselijk en komt over en weer voor. Kijk naar hoe Wilders het van de daken schreeuwt met die poster. Bespottelijk. Zo hypocriet.
Welke poster?

Volgens mij heb jij je er laatst ook over opgewonden in het kader van vvmu.
 
Welke poster?

Volgens mij heb jij je er laatst ook over opgewonden in het kader van vvmu.
Ik ben het met je eens verder, vvmu is een groot goed.

Poster:
Wilders die altijd roept dat vvmu dit en dat verdedigd moet worden, cartoonwedstrijden loopt te organiseren, Merkel als een half monster afbeeld enz enz enz enz nu huilie huilie doet. Krijg daar jeuk van. Ik ben het niet per se eens met die poster, daar gaat mijn jeuk niet over. Al voldoet Wilders met zijn ophef wel aan de poster, dat is de ironie.
 
Gewoon afschaffen die bende. Pedobaas op zijn paard. Hebben die marginalen ook niks meer om over te zeuren.
 
Ik ben het met je eens verder, vvmu is een groot goed.

Poster:
Wilders die altijd roept dat vvmu dit en dat verdedigd moet worden, cartoonwedstrijden loopt te organiseren, Merkel als een half monster afbeeld enz enz enz enz nu huilie huilie doet. Krijg daar jeuk van. Ik ben het niet per se eens met die poster, daar gaat mijn jeuk niet over. Al voldoet Wilders met zijn ophef wel aan de poster, dat is de ironie.
Ik kan nogal genieten van Nigel Farage, maar als ie dan begint over het feit dat Merkel in het echt nog lelijker is dan op tv wordt ik altijd wat droevig, het is zo irrelevant en inhoudelijk makkelijk genoeg om haar beleid te kraken.
 
Ik kan nogal genieten van Nigel Farage, maar als ie dan begint over het feit dat Merkel in het echt nog lelijker is dan op tv wordt ik altijd wat droevig, het is zo irrelevant en inhoudelijk makkelijk genoeg om haar beleid te kraken.
True. En wat heeft hij nou helemaal bereikt. Goede prater dat zeker. Maar verder toch eigenlijk ook een loser.
 
Gewoon afschaffen die bende. Pedobaas op zijn paard. Hebben die marginalen ook niks meer om over te zeuren.
In stand houden. Kruis verplicht terug op de mijter. Herwaardering van onze Christelijke historie.
 
In stand houden. Kruis verplicht terug op de mijter. Herwaardering van onze Christelijke historie.
Eens. Als ik echter dergelijke argumenten gebruik met betrekking tot ons Koningshuis, word ik bekant voor gek versleten. Is toch ook een waardevolle traditie zeg ik dan, en grote groep vindt het waardevol. Blijft het vaak stil of ja maar kost veel geld. Zo ruilen we hier steeds meer tradities in en is het kennelijk niet zo consequent.
 
True. En wat heeft hij nou helemaal bereikt. Goede prater dat zeker. Maar verder toch eigenlijk ook een loser.
Hij heeft wel het Brexitreferendum bereikt, dat is best een prestatie.

Zijn "well you ain't laughing now" was terecht en fantastisch.
 
Hij heeft wel het Brexitreferendum bereikt, dat is best een prestatie.

Zijn "well you ain't laughing now" was terecht en fantastisch.
Ja maar de Brexit is toch een grote afgang?
 
Eens. Als ik echter dergelijke argumenten gebruik met betrekking tot ons Koningshuis, word ik bekant voor gek versleten. Is toch ook een waardevolle traditie zeg ik dan, en grote groep vindt het waardevol. Blijft het vaak stil of ja maar kost veel geld. Zo ruilen we hier steeds meer tradities in en is het kennelijk niet zo consequent.
Het zijn natuurlijk wel de niet-nazaten van de Al-Bahdadi van hun tijd, dat maakt het wel wat gevoelig.

De Beeldenstorm en jarenlange racisme tegen het Katholieke volksdeel kan ik niet licht vergeten.

Het koningshuis is goed voor Nederland en zorgt voor meer stabiliteit dan een gekozen staatshoofd.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar de Brexit is toch een grote afgang?
Dat is een andere discussie. Ik vind het jammer dat het zover heeft moeten komen. VK was een goede rem op de Federale Superstaat-ambities en een bondgenoot van NL binnen de EU.
 
Back
Naar boven