MuscleMeat

Het grote pics & vids topic

Bezoekers in dit topic

264kg C&J van Lasha Talahadze! Hiermee verbreekt hij technisch gezien het record van Hossein Rezazadeh uit 2004. Echter was dit niet op een internationale wedstrijd, dus telt niet officieel mee. Daarbij zijn de gewichtsklassen veranderd voor de 3de (en hopelijk laatste) keer, en moet er nog gezien worden wat daarvoor de minima zijn voor een record. Overigens heeft Aleksey Lovchev dit gewicht wel eens gedaan op een internationale wedstrijd, echter is hij positief getest dus dat is geschrapt. Verder is het nog maar 2kg af van het legendarische all time wereld record van Leonid Tarantenko, die in 1998 een C&J van 266kg wist neer te zetten.

 
Voor de gene die het niet volgen, momenteel is het WK classic powerliften bezig. Hierbij een paar highlights:

Als eerste een 275kg deadlift in de -59kg. Door een junior notabene!


Gisteren een 313kg squat in de -83kg.


En een paar uur geleden een 243kg squat bij de -84kg vrouwen. Ook gezet door een junior! Haar concurrent heeft een 137kg bankdruk gezet voor een wereld record, ook een junior! Terwijl ik dit post zijn ze aan het deadliften en ik verwacht dat dit ook boven de 250kg zou kunnen gaan!


Verdere highlights van wereld records zijn te vinden op TheIPF instagram!
 
:eek: Wat een gewichten.... man..man!!
 
Niet normaal meer die weights! Damn :p
 
Wat de neuk.
Ik blijf er wel bij dat sumo op een deadlift bar cheat is..

De rom is echt heel klein.
 
Back
Naar boven