MuscleMeat

Het grote pics & vids topic

Bezoekers in dit topic

Ja hij heeft er niks aan gehad lijkt me maar rode lamp daardoor zou nogal lullig zijn :p

vind het raar waarom hij het eigenlijk uberhaupt doet. Alsof het enig nut heeft dat je die bar dan vast hebt als er 500kg aanhangt ... Ik weet niet hoe regelgeving wat betrefd spotten daarover eigenlijk is.
 
vind het raar waarom hij het eigenlijk uberhaupt doet. Alsof het enig nut heeft dat je die bar dan vast hebt als er 500kg aanhangt ... Ik weet niet hoe regelgeving wat betrefd spotten daarover eigenlijk is.

Spotters krijgen vaak niet heel veel instructies volgens mij, meestal zoeken ze gewoon een paar sterke gasten.
Hij zal het gewoon door de zenuwen gedaan hebben, als iemand bijna stil staat met 500kg in zijn nek en jij degene bent die als eerste in moet grijpen als het mis gaat geeft dat wel wat druk.

In dit geval was duidelijk te zien dat de lifter er niets aan had dus dan is het oke, maar bij bankdrukken komt het nog weleens voor dat de spotters echt te vroeg grijpen. Als dat het geval is kan de lifter een nieuwe beurt krijgen die je dan aan het eind van de ronde moet doen met recht op een minimale tijd rust.
 
505 kg Squat raw in wraps

 
ziek

alleen jammer dat ie van die boute plates gebruikt.
en diepte ?
 
6.5 minuten aan video voor een questionably spotted questionable depth squat van questionable gewicht

zahir delivert weer :roflol: wel tering sterke papi natuurlijk maar man man man
 
6.5 minuten aan video voor een questionably spotted questionable depth squat van questionable gewicht

zahir delivert weer :roflol: wel tering sterke papi natuurlijk maar man man man

Op die meet waar ie 470 squatte zag het qua rom en spot er redelijk gelijk uit.
 
wat een zeikerds hier
 

Britt gibbs on suicide watch.

mooi hoe clean zijn bench ook blijft bij max effort pogingen
 
Gelukkig gaat Brett Gibbs 850 totaal doen :roflol:
 
idk about zijn DL, maar brett squat en benched IIG nog altijd meer.

brett gaat voor de 850 total dit jaar op worlds zei die op zijn youtube.


wel leuk om te zien hoe john haack gewoon schijt heeft en fking vaak full basmca gaat
 
Gelukkig gaat Brett Gibbs 850 totaal doen :roflol:
lijkt me sterk, Haack squat in bovenstaande vid meer dan gibbs ooit legitiem gedaan heeft en bench is ook gelijk terwijl haack ook nog eens meer deadlift
 
haack maxed ook nooit compleet random hoor, gewoon 1rm testen op het einde van trainingscycli (om de 8-12 weken), is vrij normaal.
 
Squat is niet op diepte

lijkt me sterk, Haack squat in bovenstaande vid meer dan gibbs ooit legitiem gedaan heeft en bench is ook gelijk terwijl haack ook nog eens meer deadlift

Dat claimde Gibbs zelf :o

310/210/330 ofzo :roflol:
 
lijkt me sterk, Haack squat in bovenstaande vid meer dan gibbs ooit legitiem gedaan heeft en bench is ook gelijk terwijl haack ook nog eens meer deadlift



300kg squat met eleiko gear een stuk soepeler dan die 295 van haack

haack maxed ook nooit compleet random hoor, gewoon 1rm testen op het einde van trainingscycli (om de 8-12 weken), is vrij normaal.

op zijn youtube kan je meteen zien

4 maanden terug bench max
3 maanden terug bench max
2 maanden terug gym total
nu weer bench max

plus hij doet vaak zijn worksets ramzwaar tegen fail aan.
 
ow dacht dat hij in die video maar 290 deed, my bad.

al is diepte wel questionable bij Gibbs
 
Back
Naar boven