AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wwe

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
13.936
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik heb sinds 2 dagen een ps3. Ik zag dat er nog geen ps3 topic wasm dus ik heb er nu eentje geopend.
Ik heb die bundel gekocht met 2 draadloze controllers erbij en 2 games namelijk Motorstorm en Resistance: Fall of Man. Deze games zijn erg gaaf.
Ps3=cool:cool:
 
zit eraan te denken om een ps3 2e hands aan te schaffen. vind em nieuw veeeel te duur. ik ben een echte sony fan, psx, ps2 heb ik ook gekocht :D
 
Tja is idd duur. 600 euro maar dan heb je ook 2 controllers en 2 games en die games kosten gewoonlijk ook 60 eu per stuk.
 
Is er al een bundel met 2 games en 2 controllers ?

Lol, dat zegt veel. :D
Sony = failure dit generatie.

Maar zegt niets over de games momenteel natuurlijk. Alleen de games die jij hebt, zijn niet next-gen waardig imo.
 
PS Rules :D

WII is voor pussy's! :D ;)
 
Ik hou het voorlopig bij mijn 360, maar als de PS3 de helft goedkoper is en MGS4 uit haal ik hem ook misschien.
 
Ik game tegenwoordig echt zelden. Dus heb me maar geen PS3 gekocht. :D
 
Is er al een bundel met 2 games en 2 controllers ?

Lol, dat zegt veel. :D
Sony = failure dit generatie.

Maar zegt niets over de games momenteel natuurlijk. Alleen de games die jij hebt, zijn niet next-gen waardig imo.

1)jij lult onzin
2)hoezo niet next-gen waardig?
 
Ik ben van plan oblivion te halen maar ik hooprde iets over een speciale versie die binnekort uit zou komen. Iemand die hier meer van weet??
 
Heb Rainbow Six uitgespeeld op de PS3 deze vakantie, zeer vette gamen.

Ook Ghost Recon is dope!
 
Is er al een bundel met 2 games en 2 controllers ?

Lol, dat zegt veel. :D
Sony = failure dit generatie.

Maar zegt niets over de games momenteel natuurlijk. Alleen de games die jij hebt, zijn niet next-gen waardig imo.

Zwijg toch gewoon als je toch alleen maar onzin gaat uitbraken.
 
1)jij lult onzin
2)hoezo niet next-gen waardig?

1) hoezo ? Verkoopcijfers van ps3 is echt ondermaats. Zowel euopa, amerika en JAPAN!


De gehele chart van 27 augustus tot 2 september 2007 uit Japan:

1. Nintendo DS Lite - 94 339 / 5 187 009
2. Wii - 39 371 / 2 590 540
3. PSP - 22 196 / 1 369 666
4. PlayStation 3 - 18 068 / 653 922
5. PlayStation 2 - 14 280 / 546 164
6. Xbox 360 - 1 635 / 141 358
7. Game Boy Advance Micro - 263 / 24 882
8. Game Boy Advance SP - 195 / 20 223
9. GameCube - 73 / 9 451
10. Game Boy Advance - 16 / 930
11. Nintendo DS - 0 / 2 741

Even een lookie hier en het moet niet moeilijk zijn om te weten dat ps3 het ondermaats doet.

Video Game Chartz - Nintendo - Sony - Microsoft - The Most Comprehensive Videogame Charts in the World

Ook toch niet moeilijk af te leiden aan hun promoties toch. Ps3 is nog geen jaar uit en ze hebben al een box met 2 games en 2 controllers. Dat is makkelijk 800 euro waard. En dan te denken dat sony per verkochte console verlies maakt.

Motorstorm en resistance fall of men zijn een zoveelste game in dozijn.
Buiten de graphics heb ik niet het gevoel van dat ik een next-gen game speel, terwijl dit voor gears of war bevoorbeeld duidelijk was.
 
Heb geen ps3 maar dit spel ziet er wel netjes uit. Zou ik kopen als ik er één had.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik gebruik men ps3 atm veel voor films, blu ray en dvdripjes omzetten naar mpeg en kijken :) Vind het wel geinig. Ben de games ff beu atm. Ben eigenlijk aatn wachten op Mafia II, GTA IV, NFS Pro Street,Assasins Creed ...
Mafia 2 zal nog lang duren, gelukkig begin november toch al NFS.
 
assasins creed is een failure geworden volgens een paar journalisten (alé ja, 'paar')

Het werd zeer hard gehyped, maar blijkbaar bevat het veel scripted events en heb je niet zo'n 'vrijheid' dan werd gedacht.
 
assasins creed is een failure geworden volgens een paar journalisten (alé ja, 'paar')

Het werd zeer hard gehyped, maar blijkbaar bevat het veel scripted events en heb je niet zo'n 'vrijheid' dan werd gedacht.

Er is nog niet eens een review van die game.
 
Er is nog niet eens een review van die game.

Reageer toch niet op hem, heeft nog geen flikker bijgedragen in deze hele thread buiten alles slecht noemen
 
Playstation 3 heeft in amerika een prijsverlaging gekregen. In europa wilden ze dit niet doorvoeren en daarom hebben ze er een bundel van gemaakt.
Hoezo is dat dan weer een failure? Dat 600 eu teveel is voor alleen de console is toch ook wel logisch.
 
Er is nog niet eens een review van die game.

Previews kunnen ook enige indicatie geven. Maar mijn bron is Sven van de Perre(hoofdredacteur opm2) en Hasan Ali Almaci aka fishie.(gamefreelancer-zeer bekend in talloze game forums)
Beiden zeiden dat assasins creed niet is wat ze gedacht hadden (afgaande op filmpjes en interviews) en dat er ook anderen zijn die hetzelfde denken.
 
Back
Naar boven