AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HEt is wel rot dat Sony er geen ps1 en ps2 games op toe laat.
Erg erg.
Wat dan wel een voordeel is aan een ps3, is dat alles erop zit. zoals wil je draadloos? alles zit ingebouwd, bij xbox moet je alles kopen apart wat dan ook veel geld kost als je een batterij die herladen kan worden in je controler wil en draadloos wil.

Want PS3 controllers werken zonder stroom zeker :rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zijn er hier capcom fans ?

26.10.07 - MotoGP '07 (PS2)
30.11.07 - Resident Evil: The Umbrella Chronicles (Wii)
07.12.07 - Zack & Wiki: Quest for Barbaros’ Treasure (Wii)
Q4 2007 - Talisman (PS3 PSN, Xbox 360 XLA)
Winter 2007/2008 - Devil May Cry 4 (PS3, Xbox 360)
2008 - Apollo Justice: Ace Attorney (NDS)
2008 - Mega Man ZX Advent (NDS)
2008 - We Love Golf! (Wii)
TBA - Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix (PS3 PSN, Xbox 360 XLA)
TBA - Mega Man Star Force (NDS)
TBA - Phoenix Wright Ace Attorney: Trial & Tribulations (NDS)
TBA - Resident Evil 5 (PS3, Xbox 360)

Hun releaselijst voor de europese markt.
Niet zo'n interessant lijst, buiten resi 5, devil may cry en phoenix wright. Wat wel interessant is dat 360 evenveel aandacht krijgt als de ps3. :D

triple post al: i'll keep shut :x
 
Hmm 400 euro is echt geen geld voor dat ding... gratis online gamen en ook nog eens gratis WiFi :D Whoei zaterdag toch maar eens in de stad kijken.

Is dat online gamen trouwens echt wat met de PS3?
 
Hmm die 400 eu versie is wel stukken minder dan de ps3 die ik heb. Ik heb 60gb, 2 games en 2 controlers ook kan ik ps2 games spelen enz...
 
Hier staat in de Opm van deze maand dat dankzij de prijsverlaging in de states en de europe bundel de verkopen van de ps3 dik omhoog zijn gegaan.
Wereldwijd zjn er van eind juli tot eind augustus 402100 ps3's verkocht.
En er zijn maar 287600 xbox 360's verkocht. In europa en japan verkoopt de ps3 op dit moment beter dan de xbox 360, en in de vs naderen ze 20000 op maandbasis.

Dus:cool:
 
Hmm die 400 eu versie is wel stukken minder dan de ps3 die ik heb. Ik heb 60gb, 2 games en 2 controlers ook kan ik ps2 games spelen enz...

Geef ik niks om, ps2 sucks, heb externe 500gb hdd en die tweede controller heb ik al liggen :D

Gaat mij alleen om de console... games koop ik of tweedehands of ik crack die hele ps3.
Heb teveel xbox360 origineel gekocht... spellen worden tegenwoordig echt te klein, je speelt ze binnen no-time uit.
 
paar dagen geleden eerste maal fifa 2008 gespeeld op PS2 en was lichtjes onder de indruk , tverschil met 2007 is matig..

gister 2008 op PS3 gespeeld op plasmatv, :eek: !!!! heaven on earth!
 
Want PS3 controllers werken zonder stroom zeker :rolleyes:


kerel toch, wanneer word je eens volwassen. damn
waarschijnlijk vind hij zichzelf de grappigste hier.
Maar in het echt is hij een associale flikker die alleen maar in een hoekje zit en zijn ogen moet dicht knijpen als hij zonlicht ziet.
 
paar dagen geleden eerste maal fifa 2008 gespeeld op PS2 en was lichtjes onder de indruk , tverschil met 2007 is matig..

gister 2008 op PS3 gespeeld op plasmatv, :eek: !!!! heaven on earth!

kan ik zwaar geloven, wel doe mij eens een plezier en speel het eens op xdoos 360.

Je zal nog zwaar verschil zien hoor.
maar de xdoos flikkers geloven dat natuurlijk niet :D
Daarom zeg ik het nogmaals, hoe kunnen jullie in godsnaam een reactie zetten als je het zelf niet hebt of met moeite gespeeld hebt?
Of volgen jullie de grote massa? je hoort reacties en je volgt ze maar.

En daarbij, jullie Sony haters, haha waren zeker de eerste die in de rij stonden jaren geleden om een ps1 te kopen.


btw wat microsoft deed met die boot van xbox360 die passeerde tijdens het ps3 feest (release ps3) was wel heel prof van hen.
Laat ook al zien hoe zielig ze zijn , die microsoft.

kijk hier maar eens naar:
YouTube - PS3 vs Xbox 360 Comparison

Je kan er echt niet omheen hoor, bill gates's sletjes :p
 
kan ik zwaar geloven, wel doe mij eens een plezier en speel het eens op xdoos 360.

Je zal nog zwaar verschil zien hoor.
maar de xdoos flikkers geloven dat natuurlijk niet :D
Daarom zeg ik het nogmaals, hoe kunnen jullie in godsnaam een reactie zetten als je het zelf niet hebt of met moeite gespeeld hebt?
Of volgen jullie de grote massa? je hoort reacties en je volgt ze maar.

En daarbij, jullie Sony haters, haha waren zeker de eerste die in de rij stonden jaren geleden om een ps1 te kopen.


btw wat microsoft deed met die boot van xbox360 die passeerde tijdens het ps3 feest (release ps3) was wel heel prof van hen.
Laat ook al zien hoe zielig ze zijn , die microsoft.

kijk hier maar eens naar:
YouTube - PS3 vs Xbox 360 Comparison

Je kan er echt niet omheen hoor, bill gates's sletjes :p

Lekker boeiend allemaal :rolleyes:
 
en het niveau gaat weer omlaaaaaaaag :roflol:
 
Klopt het dat de HD kabel niet bijgeleverd word?

Ik heb het pakket met Resistance en Motorsport + extra controller
 
en het niveau gaat weer omlaaaaaaaag :roflol:

ohh de xbox fanboys kunnen zich ineens niet meer weren???
door alleen maar te zeggen, wat een laag niveau.
De mens zit toch heel voorspelbaar in elkaar.:D
 
Hier staat in de Opm van deze maand dat dankzij de prijsverlaging in de states en de europe bundel de verkopen van de ps3 dik omhoog zijn gegaan.
Wereldwijd zjn er van eind juli tot eind augustus 402100 ps3's verkocht.
En er zijn maar 287600 xbox 360's verkocht. In europa en japan verkoopt de ps3 op dit moment beter dan de xbox 360, en in de vs naderen ze 20000 op maandbasis.

Dus:cool:

dus opm googelt met cijfers. Nogal wiedes dat de verkoop stijgt na prijsverlaging. Dat het beter doet in japan was al dag 1 ook zo. Dan vergelijken ze een bepaalde periode waar de ps3 is prijs verlaagd is met de 360 waarvan niks speciaals is gebeurt, nogal eerlijke vergelijking.

Psp is deze week ook op nr 1 in japan, maar enkel omdat er daar een nieuwe versie kwam. Binnen een week of 2, zal er een ander kleur verschijnen van ds en kijk maar eens goed naar de verkoopcijfers. het schommelt nu iets van 100000 per week en het zal bovenschieten naar 200.000+ (ik zal je de cijfers wel tonen als het zover is)

Alegmeen kan je zeggen dat wii op alle regio's het super goed doet, 360 het zeer goed doet in amerika, wel zwak in japan en gelijklopend met ps3 in eu. Ps3 doet het zwak in alledrie regio's.
 
kan ik zwaar geloven, wel doe mij eens een plezier en speel het eens op xdoos 360.

Je zal nog zwaar verschil zien hoor.
maar de xdoos flikkers geloven dat natuurlijk niet [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daarom zeg ik het nogmaals, hoe kunnen jullie in godsnaam een reactie zetten als je het zelf niet hebt of met moeite gespeeld hebt?
Of volgen jullie de grote massa? je hoort reacties en je volgt ze maar.

En daarbij, jullie Sony haters, haha waren zeker de eerste die in de rij stonden jaren geleden om een ps1 te kopen.


btw wat microsoft deed met die boot van xbox360 die passeerde tijdens het ps3 feest (release ps3) was wel heel prof van hen.
Laat ook al zien hoe zielig ze zijn , die microsoft.

kijk hier maar eens naar:

Dat jij termen gebruikt van sonyhaters/xdoos flikkers zegt meer over u dan over ons.
Games onderling met elkaar vergelijken zonder enige achtergrondinformatie is dwaas te noemen imo. Het is niet omdat het van dezelfde bedrijf komt dat er gewerkt wordt onder eenzelfde team, of ene systeem kan beter geoptimaliseerd worden dan de andere, of kans bestaat dat ps3 het beter kan trekken (maar dat laatste geloof ik echt niet)
Ik zal ernaar vragen 'hoe groot' het verschil werkelijk is en wat de reden daarvoor is. Het zijn de ontwikkelaars die next-gen maken, niet de kracht van een console. (anders zou gamecube en xbox veel mooiere graphics getoond hebben, arme sukkels werden gewoon nooit geoptimaliseerd).

En even terzijde, grafische discussies zijn even oud als het internet en zijn zo dwaas als wat, pure tijdverspilling. Zeg gewoon waar je naartoe wilt gaan met die argument en dan praten we verder. Zullen we nou even stellen dat ps3 toch grafisch beter doet dan 360. So what ?

Zullen we het over de geschiedenis van sony hebben ? Met hun verschrikkelijke onethische achtergrond en hun leugens ?
 
Dudes, who cares? :D
Alsk geld had zou ik alledrie de consoles willen.
 
kan ik zwaar geloven, wel doe mij eens een plezier en speel het eens op xdoos 360.

Je zal nog zwaar verschil zien hoor.
maar de xdoos flikkers geloven dat natuurlijk niet :D
Daarom zeg ik het nogmaals, hoe kunnen jullie in godsnaam een reactie zetten als je het zelf niet hebt of met moeite gespeeld hebt?
Of volgen jullie de grote massa? je hoort reacties en je volgt ze maar.

En daarbij, jullie Sony haters, haha waren zeker de eerste die in de rij stonden jaren geleden om een ps1 te kopen.


btw wat microsoft deed met die boot van xbox360 die passeerde tijdens het ps3 feest (release ps3) was wel heel prof van hen.
Laat ook al zien hoe zielig ze zijn , die microsoft.

kijk hier maar eens naar:
YouTube - PS3 vs Xbox 360 Comparison

Je kan er echt niet omheen hoor, bill gates's sletjes :p

Nice filmpje, al waren dat niet eens de beste games van ps3:cool:
 
Back
Naar boven