MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

juiced 2, folklore, eye of judgement, assasins creed, call of duty 4, half life 2,gran turismo 5 prologue, socom,wwe smackdown, manhunt 2

Meer dan de helft is niet eens exclusive.:scratch:
 
Maar grafisch wel mooier?
Of is dat ook niet het geval(Ik heb niet zo een verstand van specificaties enzo).
 
nee, tot nu toe zijn bijna alle multiplatform games in het voordeel van de 360. Zowiezo zal het verschil niet groot zijn.
 
nee, tot nu toe zijn bijna alle multiplatform games in het voordeel van de 360. Zowiezo zal het verschil niet groot zijn.

naja, ik hoorde dat een game zoals call of dutynop de ps3 echt mooier zou zijn. Ff afwachten dus.
 
naja, ik hoorde dat een game zoals call of dutynop de ps3 echt mooier zou zijn. Ff afwachten dus.

Op gametrailers.com moet je ff op comparisons zoeken dan krijg je filmpjes in HD die het verschil tonen :)
 
Maar grafisch wel mooier?
Of is dat ook niet het geval(Ik heb niet zo een verstand van specificaties enzo).
Dat maakt niet zoveel uit, hangt veel van andere meer dominantere factoren af. (mensen gaan geen ps3 kopen als dezelfde spel ook op 360 komt. en als het spel dan grafisch beter scoort op ps3, daarvoor gaan ze geen extra 400 euro neerlaggen hoor)

ps3 moet het doen van z'n exclusives momenteel, want alle multiplatform games zijn in het voordeel van 360. (meer units = meer software verkoop)

Kijk vb naar madden nfl 2008 aantal weken terug.
Video Game Chartz - Nintendo - Sony - Microsoft - American Weekly Chart
 
Dat maakt niet zoveel uit, hangt veel van andere meer dominantere factoren af. (mensen gaan geen ps3 kopen als dezelfde spel ook op 360 komt. en als het spel dan grafisch beter scoort op ps3, daarvoor gaan ze geen extra 400 euro neerlaggen hoor)

ps3 moet het doen van z'n exclusives momenteel, want alle multiplatform games zijn in het voordeel van 360. (meer units = meer software verkoop)

Kijk vb naar madden nfl 2008 aantal weken terug.
Video Game Chartz - Nintendo - Sony - Microsoft - American Weekly Chart
lol hoezo extra?
 
omdat de ps3 iets duurder is dan 360?
 
lol hoezo extra?

ps3 is toch 400 euro ? 360 heeft al een goede basis, dus alle multiplatform spellen zijn in hun voordeel. En hoe meer games op een console, hoe meer mensen die console kopen. Vicieuze cirkel.
Sony kan zich enkel redden met exclusive content/games.
 
ps3 is toch 400 euro ? 360 heeft al een goede basis, dus alle multiplatform spellen zijn in hun voordeel. En hoe meer games op een console, hoe meer mensen die console kopen. Vicieuze cirkel.
Sony kan zich enkel redden met exclusive content/games.
Oh oke, i kdacht dfat je bedoelde dat de ps3 400eu duurder was dan de xbox
 
Dat maakt niet zoveel uit, hangt veel van andere meer dominantere factoren af. (mensen gaan geen ps3 kopen als dezelfde spel ook op 360 komt. en als het spel dan grafisch beter scoort op ps3, daarvoor gaan ze geen extra 400 euro neerlaggen hoor)

ps3 moet het doen van z'n exclusives momenteel, want alle multiplatform games zijn in het voordeel van 360. (meer units = meer software verkoop)

Kijk vb naar madden nfl 2008 aantal weken terug.
Video Game Chartz - Nintendo - Sony - Microsoft - American Weekly Chart
Dope site trouwens, word die site elke week geupdate?
 
Jep, zeer handig. Enkel geen hardware chartz, maar dat kan je vinden op gewone gamesites zoals gamed.nl of insidegamer.nl.

zie pas dat er wel wekelijkse hardware charts erin zit.
 
Laatst bewerkt:
juiced 2, folklore, eye of judgement, assasins creed, call of duty 4, half life 2,gran turismo 5 prologue, socom,wwe smackdown, manhunt 2

wwe smackdown wordt echt vet!!
heb de graphics en al enkele filmpjes gezien.
Vind dat echt 1 van de betere vechtspellen.
Tekken is te standaard, alhoewel dat dat ook al verbeterd is.
Niets boven smackdown :D
 
Eerder vandaag werd Monster Hunter 3 ineens aangekondigd voor de Nintendo Wii, terwijl de game oorspronkelijk in ontwikkeling was voor de PlayStation 3. Het was niet helemaal duidelijk in hoeverre de game exclusief was voor Sony of Nintendo, maar nu is de kogel door de spreekwoordelijke kerk.
,

Jammer dit.
 
Ik niet. Alé ja, zowiezo was ik van plan om ze alledrie te halen, maar zo'n game zou zalig eruit gezien hebben op ps3. Op wii zal het qua grafisch maar flauwtjes worden.

Monster Hunter 3 werd lang geleden voor de PlayStation 3 aangekondigd, waarna het een hele tijd stil bleef. Tot Nintendo en Capcom gisteren de grond even deden schudden met hun laatste aankondiging: Monster Hunter 3 komt niet meer naar de PS3 maar verschijnt nu exclusief op de Wii.
,

Zelfde reden waarom gamecube weinig third party support had. Opbrengsten wogen niet op met de kosten.
Je leest het ook hé, het was een populaire game, dus het zou zeker voor een boost zorgen voor de sales van ps3. Topgames blijven weg, ps3 wordt genegeerd, waardoor developers geen potentie meer zien in ps3, en de cirkel is rond. Spiral of death ?
 
Ik niet. Alé ja, zowiezo was ik van plan om ze alledrie te halen, maar zo'n game zou zalig eruit gezien hebben op ps3. Op wii zal het qua grafisch maar flauwtjes worden.



Zelfde reden waarom gamecube weinig third party support had. Opbrengsten wogen niet op met de kosten.
Je leest het ook hé, het was een populaire game, dus het zou zeker voor een boost zorgen voor de sales van ps3. Topgames blijven weg, ps3 wordt genegeerd, waardoor developers geen potentie meer zien in ps3, en de cirkel is rond. Spiral of death ?

Ik denk van niet, ik denk dat het goed komt.
Time will tell...............
 
Ik hoop dat het goedkomt, want er zit serieus wat potentie in de ps3.
Alleen ben ik dus bang dat het door de 360 en wii niet optimaal zal benut worden.
 
Ik hoop dat het goedkomt, want er zit serieus wat potentie in de ps3.
Alleen ben ik dus bang dat het door de 360 en wii niet optimaal zal benut worden.

Gewoon afwachten. Zowieso kunnen we pas over een tijdje zien waar de ps3 echt toe in staat is.
 
Back
Naar boven