MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Even een vraag m.b.t. de 40/60gb versie.

De 40gb versie is te koop voor 360 euro, dat vind ik wel een redelijke prijs maar twijfel toch tot aanschaf!

Als ik het goed heb zijn de verschillen:

- 20GB minder
- Niet backward compatible
- Geen cardreaders
- 2x usb minder
- geen SACD

USB kan me niet veel schelen, SACD doet mijn dvd speler (gebruik het nooit), cardreader zit in de PC, backwardscompatible indien nodig heb ik nog wel een ps2 staan

Dus het enige verschil dat voor mij persoonlijk wat uitmaakt is die 20gb.. Kan iemand vertellen hoe snel is die HDD vol is?? en is het mogenlijk later zelf een grotere HDD te installeren? (500gb? )

Hij zal voornamelijk blu-ray moeten gaan afspelen, dus dan is ook die hdd niet meer belangrijk. Maar wil natuurlijk ook wat spelletjes spelen.


Dan nog een vraag m.b.t. de blu-ray!

Kan de ps3 nu wel of niet Dolby TrueHD via de HDMI 1.3 verzenden naar mijn Onkyo 605 receiver en dus ook weergeven? (de onkyo ondersteunt alles) ik lees op het internet (oude berichten) dat het dus niet mogenlijk was? maar is hier ondertussen iets in verranderd? met DTS-HD hetzelfde verhaal?


iemand die hier antwoord op heeft?

Bedankt!

-
Patrick
 
Ik heb een site gezien waar ze uitlegde hoe je zelf een andere hardeschijf erin kan plaatsen. Dus voor 80 euro meer kun je hem verwisselen met de 40 gig en dan bezit je over een ps3 met 500 gig. Ik weet alleen niet meer percies hoe je dat moet doen of welke je er percies in kunt plaatsen. In de uitleg gebruikte ze een 160 gig.
 
Wel, ben hier nog eens terug, ben ondertussen verhuisd en heb mijn ps 3 live gestoken en mijn 360 ook.
Voor ik het wist heb ik de kabel al rap uit mijn 360 getrokken.
Zit nu dagen an een stuk cod 4 te spelen live op ps3.
heb hem ook op xbox 360, en wat zijn de graphics daar veel anders ( in negatieve zin dan)
ps 3 komt op jongens, het is zover, de games komen op gang, kijk maar in de winkels.
Ik zeg het je, haal je cod4 op ps 3, overdreven koop!

360 is nog leuk, maar live is er niet zoveel aan :(
 
Idd, COD4 is een vet spel :p
 
Op gametrailers staat een vergelijk van beawulf in HD tussen de xbox30 en de ps3. Eerlijk gezegd weinig verschil en de ps3 komt beter uit de verf vind ik. De games komen nu op gang. Ik ga denk wel games in de vs bestellen want dat scheelt zobeetje de helft. :)
 
Op gametrailers staat een vergelijk van beawulf in HD tussen de xbox30 en de ps3. Eerlijk gezegd weinig verschil en de ps3 komt beter uit de verf vind ik. De games komen nu op gang. Ik ga denk wel games in de vs bestellen want dat scheelt zobeetje de helft. :)

Hmm wat voor site dan? En kan je daar ook bestellen zonder een credit card?
 
vorige week eerste maal op een WII gespeeld, en ik vind dit maar een k*tding!
 
360 euro waar? nu twijfel ik echt tussen een xbox 360 of een ps 3 :p
 
Op gametrailers staat een vergelijk van beawulf in HD tussen de xbox30 en de ps3. Eerlijk gezegd weinig verschil en de ps3 komt beter uit de verf vind ik. De games komen nu op gang. Ik ga denk wel games in de vs bestellen want dat scheelt zobeetje de helft. :)

zijn die games compatibel met de europese consoles?
 
Waar haal je die games uit amerika dan? Op welke site?
 
Ik neem aan dat je in het menu wel add's door krijgt net zoals op de Xbox zo kwam ik bij Xbox live addicts en via dat forum kun je genoeg bestellen ;)
 
die spellen motorstorm en fall of men wat erbij zitten, vind ik echt niks :d
heb zelf al vier spellen bijgekocht
formula one-nba 2k7-transformers-def jam
tekken ga ik van de store afhalen
en time crisis 4 is besteld :d
 
Ik neem aan dat je in het menu wel add's door krijgt net zoals op de Xbox zo kwam ik bij Xbox live addicts en via dat forum kun je genoeg bestellen ;)

Uhm wat bedoel je precies, ik snap je niet helemaal?
 
Ik wacht nu nog steeds op de game of the year edition van oblivion, wie weet wanneer die uit komt?
edit: Ik zie datie eind dit jaar uitkomt.
Ik zie ook dat de gewone versie van oblivion 40eu kost en de game of the year edition kost 60. Weet iemand of die game of the year edition ook echt 20 euro meer waard is, want mischien dat ik wel gewoon de normale versie koop.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag m.b.t. de 40/60gb versie.

De 40gb versie is te koop voor 360 euro, dat vind ik wel een redelijke prijs maar twijfel toch tot aanschaf!

Als ik het goed heb zijn de verschillen:

- 20GB minder
- Niet backward compatible
- Geen cardreaders
- 2x usb minder
- geen SACD

USB kan me niet veel schelen, SACD doet mijn dvd speler (gebruik het nooit), cardreader zit in de PC, backwardscompatible indien nodig heb ik nog wel een ps2 staan

Dus het enige verschil dat voor mij persoonlijk wat uitmaakt is die 20gb.. Kan iemand vertellen hoe snel is die HDD vol is?? en is het mogenlijk later zelf een grotere HDD te installeren? (500gb? )

Hij zal voornamelijk blu-ray moeten gaan afspelen, dus dan is ook die hdd niet meer belangrijk. Maar wil natuurlijk ook wat spelletjes spelen.


Dan nog een vraag m.b.t. de blu-ray!

Kan de ps3 nu wel of niet Dolby TrueHD via de HDMI 1.3 verzenden naar mijn Onkyo 605 receiver en dus ook weergeven? (de onkyo ondersteunt alles) ik lees op het internet (oude berichten) dat het dus niet mogenlijk was? maar is hier ondertussen iets in verranderd? met DTS-HD hetzelfde verhaal?


iemand die hier antwoord op heeft?

Bedankt!

-
Patrick

Beste Patrick,

Volgens mij heb je al bijna geen keuze meer tussen een 40 gig en een 60 gig dit omdat sony er mee stopt ze te produceren. De enige voorraad die er nog is is de huidige, dus wees er snel bij.
Maar even terugkomend op je vraag: hoe snel is je harde schijf vol/wat voor verschil maakt 20 gig.
Je harde schijf kun je voor verschillende doeleinden gebruiken namelijk:
* demo's, trailers ( vragen een grote capaciteit van 650 mb t/m 1,5 gig )
* muziek, plaatjes, foto's, game savings ( vragen een kleinde capaciteit )
En het is mogelijk om hier een andere harde schijf in te plaatsen.
Zie youtube:

YouTube - PS3 Hard Drive Upgrade

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.........Otherwise let me know.
 
Mijn ps3 vindt geen games meer. Bekend probleem volgens mij :(
 
ik wil er wel eentje kopen maar dat wil ik gelijk een mooi sherm erbij halen. Ik heb nu een tv van 30cm die al 12 jaar oud is:D. dus dan wordt het grapje nog duurder.

EDIT lees net hierboven dat ze stoppen met ps3??? is dat waar? zoja waarom?
 
Back
Naar boven