XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

En hoe vindt je de 40Gb versie ? Ik had iets gehoord dat deze geen High Defenition aansluiting had ofzo ergens iets ? Na het het horen van het slechte nieuws over de 60Gb heb ik me verder nietmeer geinformeerd over de 40Gb of eender

enige verschil met 60 gb en 40 gb is natuurlijk 20 gb minder,2 usb poorten minder,geen SD MS cardslot,en de 40gb versie kan geenPS2 games spelen,ook niet met een update.voor de rest identiek :)
 
Qua graphics is er geen verschil ? Dat was eigelijk het belangrijkste voor mij , oké dat je geen ps2 spellen kan spelen is wel spijtig maar geen ramp
 
Qua graphics is er geen verschil ? Dat was eigelijk het belangrijkste voor mij , oké dat je geen ps2 spellen kan spelen is wel spijtig maar geen ramp

hehe dat zou dan wel heel vreemd zijn als er grafisch verschil zou zijn :D
 
hehe dat zou dan wel heel vreemd zijn als er grafisch verschil zou zijn :D

Ik meende hierover iets gehoord te hebben , je kan een soort kabel aansluiten hd ready denk ik dat het is ? en dan heb je geweldig beeld , zo een kabel kost rond de 75euro en ik dacht dat de 40Gb versie deze mogelijkheid niet had. Het kan ook zijn dat er simpel weg geen verschil is ???:D
 
Ik meende hierover iets gehoord te hebben , je kan een soort kabel aansluiten hd ready denk ik dat het is ? en dan heb je geweldig beeld , zo een kabel kost rond de 75euro en ik dacht dat de 40Gb versie deze mogelijkheid niet had. Het kan ook zijn dat er simpel weg geen verschil is ???:D

Hmm denk dat je HDMI kabel bedoeld??
Had op de vorige pagina daar ook een vraag over. Die kabel kan je kopen voor 15/25 euro. En beide versies ps3 heeft die alleen je moet wel een tv hebben die het ook heeft. Correct me if i'm wrong :D

Heb er zelf ook niet veel verstand van hehe :)
 
Heb het even opgezocht , bij de revieuws gekeken etc , ze hebben idd beide een hdmi mogelijkheid :D maar zoals je zegt en dit weet ik nu net wel :p je tv moet hd ready zijn anders is het niet mogelijk :D
 
40 gig versie heeft wat minder poortjes voor ander apparatuur en geen backwards compitability met de PS2/1
 
40 gig versie heeft wat minder poortjes voor ander apparatuur en geen backwards compitability met de PS2/1
+ er zit al een draadloze internet connection mogelijkheid erin
+ een cardreader

Heb gister mijn ps3 verkocht, ik deed er niks mee :(
 
+ er zit al een draadloze internet connection mogelijkheid erin
+ een cardreader

Heb gister mijn ps3 verkocht, ik deed er niks mee :(

Had je de 40 of 60 Gb en voor hoeveel € is hij de deur uit ggn ?
 
Had je de 40 of 60 Gb en voor hoeveel € is hij de deur uit ggn ?
Ik had de 60gb. Ik had em voor 600 euro verkocht. Dit was inclusief 5 spellen, hdmi kabel, 2e controller, bluetooth headset en er zat ook nog garantie op.
 
om echt ideaal beeldkwaliteit te hebben moet je een full hd tv kopen met natuurlijk hdmi
aansluiting. kheb zo ene en was de koop echt wel waard. ook vooral als je blu ray afspeelt heb je manjefieke beeldkwaliteit op een full hd.
 
Daar heb ik voorlopig het geld niet voor hehe. Was eerst wel een leuke actie ergens in een folder, namelijk een LCD tv Full HD + ps3 voor 1500 euro ofzo :p
 
mijn samsung 40 inch full HD lcd heeft me 1700 euro gekost een dikke 9 maand geleden.
nu staat hij nog 1250 euro
 
na wat gelezen te hebben hier kom ik tot een conclusie

wat een nerds zijn er hier toch eigenlijk. Beetje je tijd verspillen met ruzi maken over welke gameconsole beter is, come on!!!!

je hebt ps3 en xbox360, allebij goede gameconsoles punt!!

Ik kies voor de ps3 om deze redenen :

-uiterlijk
-controllervorm
-verwachtte spellen


wat kan mij het nou schelen dat de xbox of de ps meer pixels en crap heeft die je alleen op een dikke plasmascherm ziet , get a live!
 
Eens.

Zelf heb ik voor de ps3 gekozen omdat ik hiervoor de ps1 en ps2 heb gehad en die bevielen me gewoon goed.
 
na wat gelezen te hebben hier kom ik tot een conclusie

wat een nerds zijn er hier toch eigenlijk. Beetje je tijd verspillen met ruzi maken over welke gameconsole beter is, come on!!!!

je hebt ps3 en xbox360, allebij goede gameconsoles punt!!

Ik kies voor de ps3 om deze redenen :

-uiterlijk
-controllervorm
-verwachtte spellen


wat kan mij het nou schelen dat de xbox of de ps meer pixels en crap heeft die je alleen op een dikke plasmascherm ziet , get a live!


heddet tege mij mss?
heb pertang nooit gezegd da de xbox 360 een slechte console is.
en over die full hd, die is altijd de moeite of je nu een xbox360 hebt of een
ps3 of zelfs geen van bijde.

en kerel, een plasma scherm is niet dik.
nog niet gemerkt dat ze redelijk dun zijn? :p
 
enige verschil met 60 gb en 40 gb is natuurlijk 20 gb minder,2 usb poorten minder,geen SD MS cardslot,en de 40gb versie kan geenPS2 games spelen,ook niet met een update.voor de rest identiek :)

En een andere decoder chip voor blu-ray van mindere kwaliteit, andere ventilatoren etc...
 
heddet tege mij mss?
heb pertang nooit gezegd da de xbox 360 een slechte console is.
en over die full hd, die is altijd de moeite of je nu een xbox360 hebt of een
ps3 of zelfs geen van bijde.

en kerel, een plasma scherm is niet dik.
nog niet gemerkt dat ze redelijk dun zijn? :p

ik heb de laatste 10 blz niet gelezen gelukkig maar het ging mij om de gang van het topic niet specifiek om iemands post
 
Back
Naar boven