AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vreemd, ik probeer iets te betsellen maar dit komt er te staan:

'You have items in your cart that cannot be sent to your location. Please remove the item(s) in question and proceed to checkout again.'

Wat ik ook in mijn winkelwagetje leg, dit komt er steeds te staan.
 
vreemd, ik probeer iets te betsellen maar dit komt er te staan:

'You have items in your cart that cannot be sent to your location. Please remove the item(s) in question and proceed to checkout again.'

Wat ik ook in mijn winkelwagetje leg, dit komt er steeds te staan.

sommige items worden niet naar bepaalde locaties verscheept.
 
Army of Two gespeeld op de PS3.

Ondanks de weinig vernieuwende graphics is de co-op toch wel heel erg vet. Goede gameplay, ook al ben ik weinig thuis in de 3rd person shooters. Alle guns kan je modifyen en zelfs 'pimpen'. Aardige game!
 
Niet, blijkbaar. Wel vaag, heb ik nog nooit gehad. Welk spel gaat het hier over?
 
Ik wil gta4, dat lukte niet.
Ik heb het toen gewoon geprobeerd bij call of duty en skate maar die lukte ook niet:S
 
Dat is vreemd, voor de 360 kan ik die wel gewoon bestellen. Zal wel door Sony komen en hun gezeik, daardoor is al een andere grote winkel dicht gegaan puur omdat zij zich niet konden verdedigen tegen de tientallen lawsuits die Sony aanspande in verschillende laden.
 
zeer veel (allemaal eigenlijk) japanse versies,is de hele game dan in het japans? zowel handleiding als de audio van de game?
 
Speel de Japanse Gran Turismo, maar alle 'buttons' zijn in het engels. Enkel de lappen tekst in het japans. Best speelbaar.
 
Speel de Japanse Gran Turismo, maar alle 'buttons' zijn in het engels. Enkel de lappen tekst in het japans. Best speelbaar.

Gt mischien wel maar mgs of final fantasy wil ik toch niet in het japans spelen:P
 
Hehe, true true.

Army of 2 trouwens echt een te kleine campaign-mode. In 2 avonden uitgespeeld (hoogste moeilijkheidsgraad).
 
@Zoutzak
heb je hem gekocht voor 2 avondjes game 'plezier'?

Binnenkort komt gta4 uit, heb er zin in:)
 
Nee toch, maatje van me neemt ze gratis mee van zn werk.. Ruilt ze vervolgens weer om.
 
Heb ook wel zin in gta4, maar merk dat ik gewoon steeds minder interesse krijg in gamen.. Voorheen kon ik echt UREN multiplayeren etc, maar nu heb ik het na 1 uurtje eigenlijk wel weer gezien. Hou ook niks meer bij op gamegebied etc.
 
Back
Naar boven