AndroidHealthClinic

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Van MGS ? Oke beter! Dus hij is we wel... Even downloaden dan maar, te druk geweest met Call of duty :D

Als het goed is, kan de demo vanmiddag gespeeld worden. Ik kan niet wachten:D

@Zoutzak Ben je ook metal gear solid fan?;)
 
Yesss mgs online demo werkt, en hij is zeer gaaf!!!!

En wat issie grafisch mooi!!:D
 
Hebben jullie allemaal een Full HD tv? en wat voor?
 
@Zoutzak Ben je ook metal gear solid fan?;)

De eerste heb ik veel gespeeld, echt een vette classic. Heb goede dingen gehoord over deze nieuwe game! Ben benieuwd ;)


Jaaaaa, ps3 duurde zo lang, zijn ze nu officieel uit voor de ps3?

Jep, ga ze zodadelijk even spelen. Had al gehoord dat er een indoor map, in een office bij zat en eentje met veel bos en sniping mogelijkheden..
 
De eerste heb ik veel gespeeld, echt een vette classic. Heb goede dingen gehoord over deze nieuwe game! Ben benieuwd ;)




Jep, ga ze zodadelijk even spelen. Had al gehoord dat er een indoor map, in een office bij zat en eentje met veel bos en sniping mogelijkheden..

En deel 2 en 3 dan. Ik zeg het je, dat zijn samen met deel 1 de beste games ooit gemaakt. Prachtige(voor die tijd) graphics, supirieure gameplay, en een onvergetelijk verhaal!
 
Heb ze wel gespeeld, maar niet zo vaak als het eerste deel. Laatste MGS was echt slecht btw, teveel (final) fantasy bullcrap. De game moet gewoon beetje realistisch blijven..
 
Heb ze wel gespeeld, maar niet zo vaak als het eerste deel. Laatste MGS was echt slecht btw, teveel (final) fantasy bullcrap. De game moet gewoon beetje realistisch blijven..

Doel je op metal gear solid snake eater(deel 3)?
 
Think so..

Overigens wel hele vette maps toegevoegd aan COD4, het hele weekend dubbel XP in deze maps. Vooral Creek en Chinatown vind ik erg vet.

Neem deze week 2 studiedagen vrij om een marathonsessie GTA4 te zetten :D
 
Ik heb net mijn exemplaar van GTA4 gereserveerd in dreamland via de website.. :)

Ben benieuwd wanneer ik hem heb :cool:
 
Think so..

Overigens wel hele vette maps toegevoegd aan COD4, het hele weekend dubbel XP in deze maps. Vooral Creek en Chinatown vind ik erg vet.

Neem deze week 2 studiedagen vrij om een marathonsessie GTA4 te zetten :D

Het is dat het lekker weer is, maar ik ga morgen maar even de nieuwe maps verkennen , ik kende de oude echt helemaal uit me hoofd, dus dit is weer even wat nieuws , niceee:D
 
Hebben jullie allemaal een Full HD tv? en wat voor?

ik niet maar ik denk dat zoiets wel leuk is:

Philips 42PFL9632D

wel prijzig :mad: rond de 2000
 
Laatst bewerkt:
Ik heb helaas ook geen hd tv...
 
Echt niet...:nowai: xbox is een stofzuiger maakt een hoop herrie en eet cd's:(.///

MVg:D
 
Welke dag komt gta? Dinsdag?
 
Ik heb net mijn exemplaar van GTA4 gereserveerd in dreamland via de website.. :)

Ben benieuwd wanneer ik hem heb :cool:

Dinsdag is hij er toch? Zullen via reguliere kanalen ongetwijfeld wachtlijsten ontstaan idd..
 
Dinsdag is hij er toch? Zullen via reguliere kanalen ongetwijfeld wachtlijsten ontstaan idd..

hmm, ik hoop dat ik hem gewoon kan kopen..
 
Back
Naar boven