XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Iemand hier die ook Grid speelt? Heb hem gister gekocht.. en wat een dope game is dat! :D
 
Gisteren Battlefield: Bad Company demo gedownload EN gespeeld, vandaag ook weer enkele matches. Dit spel owned COD4 zo hard he :cool:

Testraks mijn topscore tot hier toe behaald: 367 :cool:

MGS heb ik nooit gespeeld en dit gaan spelen heeft weinig zin als je iet ofwat wil kunnen volgen.
GTAVI spelen we wel nog altijd, zit op 28% ofzo
 
Iedereen die MGS 1 niet heeft gespeeld moet zichzelf 'in the face slappen'.
 
Iemand hier die ook Grid speelt? Heb hem gister gekocht.. en wat een dope game is dat! :D

Hoe is de gameplay ervan? net als gran turismo of zo een fantasie besturing als NFS ?
 
Iemand DBZ al gespeelt?
 
Gisteren Battlefield: Bad Company demo gedownload EN gespeeld, vandaag ook weer enkele matches. Dit spel owned COD4 zo hard he :cool:

Testraks mijn topscore tot hier toe behaald: 367 :cool:

MGS heb ik nooit gespeeld en dit gaan spelen heeft weinig zin als je iet ofwat wil kunnen volgen.
GTAVI spelen we wel nog altijd, zit op 28% ofzo
Die demo van battlefield is echt gaaf.

Enne als ik jou was zou ik via marktplaats ofzo gewoon mgs1,2 en 3 kopen. Ik zeg het je, je hebt nog nooit zoiets gespeeld.
Iedereen die beweert dat de mgs games niet goed zijn is dom en heeft het spel niet begrepen.
 
MGS3 was wel crap. :o

Maar misschien moet ik die game nog een kans geven.
 
MGS3 was wel crap. :o

Maar misschien moet ik die game nog een kans geven.

Heb je hem wel uitgespeeld?
Want ook mgs3 vind ik geniaal.
Wat vond je er niet goed aan dan?
 
Die hele oerwoud setting van het begin vond ik helemaal niks.. Ik heb hem absoluut geen eerlijke kans gegeven.. ik ga er vanavond overnieuw aan beginnen :D
 
Die hele oerwoud setting van het begin vond ik helemaal niks.. Ik heb hem absoluut geen eerlijke kans gegeven.. ik ga er vanavond overnieuw aan beginnen :D
have fun;)
Als je deel1 en 2 vet vond vind je ook deze zeker goed. En ook het verhaal is weer super. Laat maar weten wat je er van vond!
 
Hoe is de gameplay ervan? net als gran turismo of zo een fantasie besturing als NFS ?

Zit ertussen in, het is de perfecte combinatie van de arcade-actie van een NFS en de simulatie van GT. Echt de beste racegame die ik ooit heb gespeeld.
 
Die demo van battlefield is echt gaaf.

Enne als ik jou was zou ik via marktplaats ofzo gewoon mgs1,2 en 3 kopen. Ik zeg het je, je hebt nog nooit zoiets gespeeld.
Iedereen die beweert dat de mgs games niet goed zijn is dom en heeft het spel niet begrepen.

Idd, maar er zitten ook verscheidene irriterende fouten in. Ben al een tijdje lvl 4 nu, hoger kan je niet in de demo. een kleine 3900punten. Jij? :p
 
Idd, maar er zitten ook verscheidene irriterende fouten in. Ben al een tijdje lvl 4 nu, hoger kan je niet in de demo. een kleine 3900punten. Jij? :p

Wat voor fouten?
 
Krijgt iemand wel eens de error code 80710092??

Heb hem nu al twee dagen kan nu niet eens GTA IV online spelen G*****domme
K*T PS3
 
Back
Naar boven