MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat voor fouten?

Als jij bv op de grond staat, en je ziet een klein stukje van het hoofd van je vijand. Als je dan schiet, schiet je ofwel in de muur ofwel over zijn hoofd, je kan nooit headshot schieten. Ik ben hier 100% zeker van want ik heb het al meermaals voor gehad. Soms sluip ik dan naar de vijand en heb ik echt een zee van tijd om rustig te richten, en elke keer schiet ik in de muur of er te ver over terwijl ik wel duidelijk héél goed richt op zijn hoofd.

Ik besloop bv eens een sniper, maar die sniper zat vlak voor een autowrak. Ik stond dus achter zijn rug achter het autowrak, ik zag zijn lichaam echt klaar en duidelijk en had weer een zee van tijd om te richten, ik richt op zijn hoofd en al men kogels vlogen gewoon in het autowrak terwijl ik zéér duidelijk richtte op zijn hoofd en lichaam. Hier is het dus gewoon omgedraaid, inplaats van dat je naar boven schiet, schoot ik hier in een hoek naar beneden.

Het gebied wanneer men headshot registreert trekt ook op geen zak. Soms als ik lig te snipen en ik richt héél duidelijk op zijn hoofd, dan registreert hij het soms als een gewone hit (dus nog niet dood) en ik heb zelfs al voorgehad dat ik zogezegd gewoon niets raakte, lol.

Heb zelfs al eens van 3 meter afstand een sniper RECHT op zijn hoofd gemikt en ik had 3 kogels nodig voor hij neerging, terwijl het eigenlijk met 1 kogel moest geweest zijn + headshot (wat het niet was)

Mss dat het in de fullgame beter is, voor de rest een bangelijk spel. Ik heb het al lang gepre-ordered.


Btw: wist je dat je je PSN account kan linken aan je EA account? Dan krijg je een overzicht van je stats, zoals hier bij mij:

de7be1.png
 
Ik heb zojuist MGS4 gehaald.
Ik ga hem nu spelen!!!!!!
 
Ik heb zojuist MGS4 gehaald.
Ik ga hem nu spelen!!!!!!

Ik heb hem ook binnen vandaag en wat een VETTE game. Toont de klasse van de playstation 3 wat voor goede console het is. Exclusief en DE game voor de ps voor mij. Vette shit en grafisch ook zo mooi. :cool:
 
MGS4 heeft een 10 gekregen bij IGN en bij gamespot ook een 4 en dat verdient hij ook.
 
Ik hoor overal dat de AI zo dramatisch verouderd is in deeltje 4 van MGS.. En bladen/sites die 10'en geven aan games neem ik al op voorhand niet helemaal serieus..
 
Heb mij gisteren Grid gaan halen.. Controls zijn wel even wennen na GTA.. :)
 
Ik hoor overal dat de AI zo dramatisch verouderd is in deeltje 4 van MGS.. En bladen/sites die 10'en geven aan games neem ik al op voorhand niet helemaal serieus..
De AI is beter dan in heel veel andere games.

Hoezo neem je dat nou weer niet serieus?:rolleyes:
 
Veel beter dan in andere games? Denk het niet. Soms staan de PMC's gewoon naar je te kijken voordat ze uberhaupt iets doen.. reageren totaal niet snel met schieten.
 
Veel beter dan in andere games? Denk het niet. Soms staan de PMC's gewoon naar je te kijken voordat ze uberhaupt iets doen.. reageren totaal niet snel met schieten.
Heb ik weinig van gemerkt.
Als ze naar je kijken maar niet schieten betekent het dat ze je niet gezien hebben, waarschijnlijk gebruik je je camo.
 
Gaat MGS vanmiddag maar eens spelen :)
 
De AI is beter dan in heel veel andere games.

Hoezo neem je dat nou weer niet serieus?:rolleyes:

Omdat een 10 gelijk staat aan de perfecte game, en die bestaat (nog) niet. Zo zag je het ook bij GTA IV, op alle internetreviews kreeg hij al een 10 op de dag van de release. Knap, op de eerste plek omdat de game zeker niet perfect is (toffe game, daar gaat het niet om) en daarnaast is het onmogelijk om die game in een dag uit te spelen..
 
Omdat een 10 gelijk staat aan de perfecte game, en die bestaat (nog) niet. Zo zag je het ook bij GTA IV, op alle internetreviews kreeg hij al een 10 op de dag van de release. Knap, op de eerste plek omdat de game zeker niet perfect is (toffe game, daar gaat het niet om) en daarnaast is het onmogelijk om die game in een dag uit te spelen..

Het gaat erom dat gta4 gewoon beter was als andere spelen daarom, verdient hij een 10. Het is natuurlijk niet de perfecte game maar gewoon beter als alle andere die zijn uitgebracht.

Persoonlijk vind ik ook niet dat er een 10 gegeven kan worden.
 
Metal Gear is een vette game, goede graphics en gameplay! :thumbs:
 
Net Heavenly Sword uitgespeeld!
Morgen op mn werk even omruilen voor MGS4! Kan niet wachten om die te spelen :D
 
Heavenly sword heb ik ook gespeeld, ma ni uitgespeeld. Vanaf ik aan dat bossfight kwam met die kerel met ijzeren vleugels verloor ik de intresse.

Binnen een paar dagen de release van battlefield sé ;)
Ondertussen heb ek al een score van 12362. haha
Beste spel ooit.
 
Heavenly sword heb ik ook gespeeld, ma ni uitgespeeld. Vanaf ik aan dat bossfight kwam met die kerel met ijzeren vleugels verloor ik de intresse.

Binnen een paar dagen de release van battlefield sé ;)
Ondertussen heb ek al een score van 12362. haha
Beste spel ooit.

Heb die demo ook gespeeld, is een tof spel!

Heb vandaag MGS4 en Racedriver GRID gehaald :D
 
Firmware 2.40

Release-datum, screens en meer info van firmware 2.40

Nieuws | 30 juni 2008 - Sony Computer Entertainment Europe heeft vandaag laten weten dat firmware 2.40, de firmware die de in-game XMB met zich meebrengt, al vanaf woensdagochtend beschikbaar zal zijn. Zoals altijd zal de firmware in de vorm van een automatische update te downloaden zijn.

Naast dit nieuws is er nog wat nieuwe informatie vrijgegeven over de trophies. Dit zijn trofeeën waarmee gamers worden beloond en die te bekijken zijn in het PlayStation-menu, de XMB. Veel online games zullen gamers belonen met bronzen, zilveren en gouden trofeeën en een platinum trofee voor spelers die ze alle drie hebben gewonnen.

De eerste game die het trophy-systeem zal ondersteunen is de PlayStation Store-game Super Stardust. Andere first party-games met deze ondersteuning zijn Buzz! Quiz TV, LittleBigPlanet, Motorstorm: Pacific Rift, NBA 09, PAIN, Pixeljunk Eden, Resistance 2, SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation en Warhawk. PAIN en Warhawk zijn natuurlijk al uit, voor deze games zal daarom een update verschijnen.

De eerste screenshots van de vernieuwingen in firmware 2.40 vind je hieronder. Het bovenste screenshot toont het trofeeënoverzicht in de vorm van een soort Gamercard, zoals we die kennen van de Xbox 360. Het screenshot linksonder toont een scherm waarin je je eigen trofeeën met die van een ander kunt vergelijken. Op de middelste screen zie je de XMB tijdens een game en het screenshot aan de rechterkant laat zien dat je muziek kunt afspelen tijdens het gamen. Klik op de screens voor een grotere versie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bron: [Link niet meer beschikbaar]
 
Gisteren GTA 4 gekocht.
Machtig.
 
zit eraan te denken om een ps3 2e hands aan te schaffen. vind em nieuw veeeel te duur. ik ben een echte sony fan, psx, ps2 heb ik ook gekocht :D


zit er nu ook aan te denken idd, maar nieuw zijn ze momenteel 399 dollar, dus valt nog wel mee!

huidige PS2 is eigenlijk van mijn nichtje......
:o
 
Back
Naar boven