XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

In welke servers dan ?
ben ook lange tijd verslaafd geweest aan socom 1 en 2, was ook niet echt slecht maar om een k/d ratio 3 te hebben moet je toch wel vaak hebben geabort of noobservers opgezocht :p of campe :D

Final fantasy wordt volgens mij echt wel cool maja, nog ff geduld

Moet er wel bijvertellen dat ik in socom2 een tweede account heb aangemaakt na een pauze van enkele weken, dus ik was al goed getraind. daarvoor had ik een ruime 1.5+ rating. Favo maps waren fish hook (laggg :p), crossroads, .. waar je als goede speler makkelijk veel kills haalt. een 20-3 k/d-ratio was niet zeldzaam op noobservers.
Deed slechts zelden wars dus dat scheelt ook al veel. Als ik er wel speelde zat ik toch altijd mooi in de top 5 qua kills hoor. Op de één of andere manier voelt een dualshock controller me heel vertrouwd en naturel aan, kan er prima mee aimen, waar anderen er vaak wat problemen mee hebben.
 
Moet er wel bijvertellen dat ik in socom2 een tweede account heb aangemaakt na een pauze van enkele weken, dus ik was al goed getraind. daarvoor had ik een ruime 1.5+ rating. Favo maps waren fish hook (laggg :p), crossroads, .. waar je als goede speler makkelijk veel kills haalt. een 20-3 k/d-ratio was niet zeldzaam op noobservers.
Deed slechts zelden wars dus dat scheelt ook al veel. Als ik er wel speelde zat ik toch altijd mooi in de top 5 qua kills hoor. Op de één of andere manier voelt een dualshock controller me heel vertrouwd en naturel aan, kan er prima mee aimen, waar anderen er vaak wat problemen mee hebben.

met de iw80 ownage of m14?
fish hook vond ik echt k*tmap, crossroads was wel leuk maa favo was nog altijd desert glory of nightstalker. ik deed eigenlijk redelijk heel veel wars en had rating van ong 2/1 maa waren wel altijd wars tegen topclans. Heb in OC CbK tdw -V- gezeten enz... dus was wel leuk =) sta ook in sommige mensen hun lijst van beste spelers bij BE. was schitterende tijd :D
 
EEEEUH ik heb de PS3 2 DS3 controllers en GT5 gekocht, schitterend! Binnenkort koop ik ook nog fifa09, motorstorm 2 en LBP :D
 
Jaja ik ben zelf momenteel ook aan het sparen voor een ps3. (noem me gek, maar wil hem graag hebben ook al heb k al een 360 en een wii :P). Iemand nog tips voor goede spellen? Zat zelf te denken om bij aanschaf er Uncharted bij te halen, en dan even verder zoeken welke spellen ik leuk vind. LBP lijkt me ook wel lachen en Motorstorm (eventueel 2) sprak me ook wel redelijk aan. Iemand nog andere tips?
 
Ik vind motorstorm dik tegen vallen. Bestaan veel betere racespellen.
 
Iemand zin om in Burnout Paradise nog 9 timed challenge te doen? :D

PSN: sebas12345

Kan trouwens niet wachten op de nieuwe COD en Quantum of Solace :P
 
Ik vind motorstorm dik tegen vallen. Bestaan veel betere racespellen.

tjah dat is het k*tte van spelletjes. Soms lees je goede dingen over iets, en wanneer je het koopt blijkt het toch erg tegen te vallen. Heeft PSN eigk ook een sectie waarin je demo's van spellen kunt downloaden?
 
tjah dat is het k*tte van spelletjes. Soms lees je goede dingen over iets, en wanneer je het koopt blijkt het toch erg tegen te vallen. Heeft PSN eigk ook een sectie waarin je demo's van spellen kunt downloaden?

Ja, jammer genoeg niet zo uitgebreid als hun Amerikaanse en Aziatische versie.
Maar je kan inderdaad van de belangrijkste spellen een keer een demo spelen.
 
gistere in mediamarkt army of two en (eindelijk) burnout paradise gekocht, leuk!
 
Ja, jammer genoeg niet zo uitgebreid als hun Amerikaanse en Aziatische versie.
Maar je kan inderdaad van de belangrijkste spellen een keer een demo spelen.
Ik download gewoon uit alle 3 de playstation stores
 
Ja, jammer genoeg niet zo uitgebreid als hun Amerikaanse en Aziatische versie.
Maar je kan inderdaad van de belangrijkste spellen een keer een demo spelen.

Dan maak je toch gewoon een USA account ;)
Heb ik ook gedaan, staat veel meer op :)

met de iw80 ownage of m14?
fish hook vond ik echt k*tmap, crossroads was wel leuk maa favo was nog altijd desert glory of nightstalker. ik deed eigenlijk redelijk heel veel wars en had rating van ong 2/1 maa waren wel altijd wars tegen topclans. Heb in OC CbK tdw -V- gezeten enz... dus was wel leuk =) sta ook in sommige mensen hun lijst van beste spelers bij BE. was schitterende tijd :D

Wat was je naam op SOCOM? Heb het ook ( te:P ) veel online gedaan:D

Desert Glory / Crossroads zijn de best maps :cool:
 
as vrijdag ligt Fallout 3 voor me klaar:banana:
 
met de iw80 ownage of m14?
fish hook vond ik echt k*tmap, crossroads was wel leuk maa favo was nog altijd desert glory of nightstalker. ik deed eigenlijk redelijk heel veel wars en had rating van ong 2/1 maa waren wel altijd wars tegen topclans. Heb in OC CbK tdw -V- gezeten enz... dus was wel leuk =) sta ook in sommige mensen hun lijst van beste spelers bij BE. was schitterende tijd :D

nice man :)

M14 voor long en m4 voor short vooral, iw was goed maar had er niet veel feeling mee. verder kon ik best goed snipen weetk nog.

en idd desert glory mag er zeker ook bij, en dan heb je er wel nog wat.

ik ben al die shit al lang vergeten hoewel ik het zo hard heb gespeeld dat ik soms als ik me verveelde gewoon me een map zoals crossroads in mn hoofd voorstelde (zonder dat ik het echt wou), had ik wel meer bij games die ik veel speelde, zo ook css en gta vc. :roflol:
 
Heb gister fifa 2009 gekocht en ben er nu alweer verslaafd aan.Heb alleen een raar probleem.Ik kan niet online spelen tegen een maat van me.Ik kan geen club kiezen als hij me uitnodigd.Verder kunnen we beiden wel tegen andere onbekende mensen online spelen.Heel vaag. Weet iemand hier raad mee???
 
Weet iemand wat dat Folding @ Home precies inhoud en doet met je PS???
 
nou schijt FR2 serieus k*t te zijn online en singleplayer ook niet super...
 
Weet iemand wat dat Folding @ Home precies inhoud en doet met je PS???

das een soort van doneren wat je doet voor universitaire studies,hoe en wat het precies doet weetk niet.

heb me maandag fracture gekocht... wat een slecht spel,tlijkt echt nergens naar,word er na een tijd zelfs duizelig van,vergelijk het met wagenziekte,komt door het k*tbeeld in 3th person,waar het contant verspringt in hoogte en diepte...
 
Binnnekort koop ik fallout 3, volgens mij is die echt super
 
Back
Naar boven